De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
Dat het verhaal van Carlo niet klopte, maar de vergelijking toch alleen maar beter? Beiden kregen jullie te horen dat er een vijandig account (aan de grens) leeg stond en een makkelijk target was, in beide gevallen was dit niet het geval. Het verschil in de reactie daarop is dan ook wel duidelijk.
Wat ik dan weer niet snap is dat Oze het zo opblaast. Tuurlijk, het is niet netjes om zo oorlog te voeren, maar Ingez heeft het account niet zelf 'naar de filistijnen geholpen', ze wilde alleen even meeprofiteren. Begrijpelijk toch? Is (soort van) vergelijkbaar met het vernemen dat een andere stam op die datum een massa op de vijand gepland heeft en dus ook maar bijspringen, om te profiteren.
 

DeletedUser

Guest
Het grote verschil Victus, zit er hem in dat jouw vergelijkingsvoorbeeld binnen het domein van de legale mogelijkheden past. Iemands account hacken om het gauw te molesteren hierna, niet.
 

DeletedUser64517

Guest
Ik vind allebeide ondernemingen niet goed.

Oziewizezo.. Die lokt het zo uit. Dat hij hoopt. Dat er een paar spelers geband worden. Een dan kan hij er zelf ook van profiteren.

Maar als er iemand daadwerkelijk is gehackt. Dan is het ook laf om als vijand een poging onderneemt om ervan te snoe pen.

Naaar mijn mening zitten jullie allmaal fout
 

DeletedUser59838

Guest
soldier, hier moet je gewoon geen aandacht aan schenken...
Zonde van de tijd toch ;)

Ga je dit weekend nog wat doen?
 

DeletedUser

Guest
@ Oze:
Iemands account hacken is verboden, maar wanneer een 3e persoon (in dit geval jij) Graaf's account hackt en Done! het slechts te horen krijgt, overtreden zij geen regels door ook aanvallen te sturen.
 

DeletedUser59838

Guest
Weet je wat mooi is...
Zelfs hij heeft het geprobeerd bij Turbo...

Mitumi 10.07.12 17:59
he TURBO 1,

ben jij nog actief lid van [ally]Done![/ally]? Ik heb heel interesante info over [player]Ingez[/player]

mvg

TURBO 1 (verwijderd) 10.07.12 18:06
ja ik ben nog steeds actief lid van done!

wat heb je voor interessants voor me?


Mitumi 10.07.12 18:46
gisternacht heb ik [player]Ingez[/player] haar acc gehackt, heb haar berichten gelezen en gezien dat ze jou account willen internen omdat je zoveel dorpen verliest aan [ally]Mercy.[/ally]

Mitumi 10.07.12 18:46
ik deed dit omdat ikj nog een appeltje te schillen had;) ben vroeger genaaid door Ingez

TURBO 1 (verwijderd) 10.07.12 19:55
oh dat is leuk om te horen.

En dat is het bewijs wat iemand hier voert ;)
Alles aangepast van bericht tot aan de link toe.
Bewijs is een printscreen die niet te editten is...Berichten zijn dat wel..
Duidelijk een faal in het bewijsvoerende gedeelte...
Maar een weerwoord komt er wel...Hem negeren is goed...
Spreken is zilver zwijgen is goud...
Die man moet je gewoon negeren...

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind allebeide ondernemingen niet goed.

Oziewizezo.. Die lokt het zo uit. Dat hij hoopt. Dat er een paar spelers geband worden. Een dan kan hij er zelf ook van profiteren.

Maar als er iemand daadwerkelijk is gehackt. Dan is het ook laf om als vijand een poging onderneemt om ervan te snoe pen.

Naaar mijn mening zitten jullie allmaal fout
Ik hoopte helemaal niet dat er spelers gebannd zouden worden, niemand van Done zou op enige wijze als gevolg van mijn acties een regel kunnen overtreden die slechts door mijn actie veroorzaakt zou worden. (Ze zouden wel gebannd kunnen worden door - weet ik veel - van twee accounts aan te kunnen vallen of iets dergelijks, maar dat wordt dan niet slechts door mijn actie veroorzaakt.)

@ Oze:
Iemands account hacken is verboden, maar wanneer een 3e persoon (in dit geval jij) Graaf's account hackt en Done! het slechts te horen krijgt, overtreden zij geen regels door ook aanvallen te sturen.
Nee, geen geschreven regels van het spel worden door Done overtreden, maar elke fatsoenregel die hierover iets zegt, wijst zo'n gedrag af. En op het AF zie je heeeeeull vaak weer dat men op de barricades springt om te klagen dat mensen zich niet fatsoenlijk gedragen hebben, vaak is dat gewoon onzin, maar het label onzin kun je hieraan niet koppelen. Men kan zich ook netjes gedragen en niet slechts hun vijand proberen te molesteren als die vijand dankzij een of andere hacker zijn account naar de Filistijnen heeft gekregen, maar hun oorlog voeren zoals dat bedoeld is in het spel.

Weet je wat mooi is...
Zelfs hij heeft het geprobeerd bij Turbo...


En dat is het bewijs wat iemand hier voert ;)
Alles aangepast van bericht tot aan de link toe.
Bewijs is een printscreen die niet te editten is...Berichten zijn dat wel..
Duidelijk een faal in het bewijsvoerende gedeelte...
Maar een weerwoord komt er wel...Hem negeren is goed...
Spreken is zilver zwijgen is goud...
Die man moet je gewoon negeren...

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D
Leuk gemaakt met Turbo, onzin natuurlijk. Wat wil je hiermee zeggen?
 

DeletedUser59838

Guest
SCHIPHOL - De marechaussee heeft twee mannen aangehouden die ervan worden verdacht dat ze op Schiphol een Nederlands gezin hebben gegijzeld.
Foto: ANP

De vader, moeder en hun twee kinderen zeggen dat ze in maart na een vakantie op Curaçao bij een parkeergarage op de luchthaven met een vuurwapen werden bedreigd.

Ze moesten vervolgens in hun auto stappen, waarna het gezin in de buurt van Den Haag wed beroofd van hun bagage en hun auto. Ook werd de vader mishandeld, aldus de marechaussee.

De vader en moeder vermoeden dat de daders dachten dat ze verdovende middelen bij zich zouden hebben.

Vuurwapengevaarlijk


Eind mei werd in de zaak een 29-jarige Nederlander zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. Dat gebeurde in een huis van bewaring in Nederland, waar hij al vastzat voor een ander geweldsdelict.

Een arrestatieteam van de marechaussee pakte afgelopen dinsdag een tweede verdachte op, een 32-jarige Rotterdammer. Het speciale team werd ingezet omdat de man mogelijk vuurwapengevaarlijk was.

De marechaussee zet het onderzoek naar de verdachten voort. Dat gebeurt onder leiding van het Openbaar Ministerie. De marechaussee sluit niet uit dat er meer aanhoudingen volgen.

Het wordt toch steeds gekker ;) nu ook weer op een vliegveld in eigen land
 

DeletedUser64517

Guest
Kan iemand de kleinekaleman eruit gooien? Hj probeert duidelijk de discussie te storen.

Kunnen jullie het niet uitvechten op de tribalwars manier? Geen wooorden, maar troepen?
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand de kleinekaleman eruit gooien? Hj probeert duidelijk de discussie te storen.

Kunnen jullie het niet uitvechten op de tribalwars manier? Geen wooorden, maar troepen?

Dat is precies wat ik probeer te benadrukken. Als men mens-erger-je-niet speelt, en er komt een of andere eikel poppetjes van het bord afpakken, dan behoort iedereen diegene boos aan te kijken. Het is niet zo dat dan de speler die wordt geteisterd door deze eikel, maar gauw moet worden aangepakt door de andere spelers die dan hun buitenkansje hebben, nee iedereen zou m.i. dergelijk gedrag moeten afkeuren. Dit is een eenvoudig, versimpeld voorbeeld, want mens-erger-je-niet is een klein spelletje dat je gedurende een uurtje speelt. TW heeft men geld en veel tijd in gestoken - op W12 althans, anders zou je niet meer bestaan - van alles opgebouwd, niet slechts een account maar contacten eveneens, dus als dan iemand het spelbord wil omgooien, vind ik niet dat andere mensen zulk gedrag maar moeten goedkeuren, omdat ze zo eenvoudig van een lastige tegenstander af komen.

Ik heb aangetoond, waartoe ik gemotiveerd was na vele eerdere ervaringen, dat bepaalde personen in dit spel een bepaald verwerpelijk gedrag op deze manier goedkeuren en dat is de reden dat ik daar een groot punt van maak. Ja, ik geef toe dat ik daarvoor enkele tijdelijke leugentjes heb neergepend, maar deze zouden op geen enkele manier een schadelijke implicatie kunnen hebben voor enige speler in het spel dan ook.

Dus bagatelliseer het kwaad van mensen die het spelbord willen omgooien of dergelijks willen goedkeuren, omdat het hen eventjes goed uitkomt, aub niet.
 

DeletedUser64517

Guest
Ja. Als je het zelf wjl doen. Graag.
En volgens mij ben ik een van de weinige spelers die nog nooit geld in tw heb gestoken.
 

DeletedUser59838

Guest
Heb ik gedaan maar de uitsmijter vraagt zich ook af waarom het punt van mij niet begrepen wordt :)
Maar dat is niet aan hem of aan mij natuurlijk haha ;)
Echter van het geld zien we terug in je handtekening, mijn moraal is jouw probleem ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, Done! probeert, op een kinderachtige manier, over het verhaal heen te lullen. Het blijft een feit dat ze op eigen kracht niks presteren en dus meteen proberen te profiteren als een dergelijke situatie zich voordoet.

Zo, en dat is de stam die ging klagen dat het oneerlijk was, dat wij onaangekondigd een aanval de deur uit deden, laat me niet lachen :rolleyes:.
 

DeletedUser59838

Guest
Graaf, ik ben niet Done! ik ben arcanistnoob, en ja ik ben best kinderachtig...probleem opgelost want ik heb inderdaad nog niks gepresteerd.

Laat het nu maar los...
Al vakantie? en ga je nog weg? :D
 

DeletedUser

Guest
even kort samen gevat:

oze doet zich voor als een (rat) ander, en zegt dat die graaf gesloopt heeft, wij gaan ff kijken, komen er achter dat het niet klopt en we zeggen: neej het klopt niet:) zou iedereen doen

ik snap best dat oze ons op deze manier wil pakken, aangezien ingame hij slechts van achter graaf clears stuurt;) of via vv acounts in verschillende stammen, dat valt natuurlijk buiten zijn fatsoens-regels.

maar zouden jullie je ff in onze schoenen kunnen verplaatsen en zeggen wat jullie zouden doen?

en nu heb ik het niet over dat vage verhaal van carlo10 wat hier op het forum stond, want dat geloofde niemand.

degene die zou zeggen: neej ik niet, liegt gewoon dat die barst, dus het enige wat je hier uit op kunt maken is dat oze op welke manier dan ook aandacht wil en ons zwart maken, waarschijnlijk heeft Done! hem ooit geweigerd ofzow en is hij nog een beetje boos,


ik begrijp ook niet waarom hij er zo een gezeur van wil maken, elk dorpje wat ice van ons neemt moet hier ff opgehemeld worden,
als iedereen dat zou doen was dit forum mooi vol, ik heb laatst nog wat dorpen van mercy! genomen, moet ik daar ook ene topic over maken en mezelf zo goed vinden? kinderlijk gedrag is het... en dan kun je het wel weer mooier maken met die dure woorden van je, maar dit is gewoon wat je doet:)

en dan nog ff dat mens erger je niet verhaal, wat heeft dat nu in hemelsnaam met tw te maken? slaat totaal nergens op.
wij hebben totaal geen regel overteden, en ook geen ongeschreven regel, want die bestaan immers niet, en mochten ze wel bestaan stuur me ff een link dan kan ik het nalezen:)

edit@ nog even iets vaags, praattopic post 1091

ozewizewozewiezewall

roeien met de riemen die je hebt enzo he

wel raar dat je als wij dat doen het afkeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59838

Guest
Lol ondanks dat ik marcoello+ helemaal gelijk geeft komt er vast weer een antwoord
die niet binnen de kinderachtig stelling van Ice valt ;) dus hou je vast.

Echter heeft Oz haat op het internet

ozewizewozewiezewall zei:
dekleinekaleman zei:
Beste Oz,

Hoe is het?
Het volgende is enkel een mening van mij als persoon,
niet een mening van de stam Done! in het geheel.
het is gebasseerd op speculatie en wil je het volgende laten weten.

Mochten jullie informatie aannemen van Bulkster ( zoals hij het aanbied aan ice op het af)
dan zakt mijn respect voor de stam Ice erg snel.
Niet uit angst maar enkel door mijn volgende mening.
Aangezien ik jullie als een sterke tegenstander zie en na
alle gesprekken een stam heb leren kennen die waarde hecht
aan eerlijke statistieken verwacht ik niet dat er informatie van
Done! spelers in Ice belanden.

Mocht het wel gebeuren dan is het spel spelbederf geworden.

No offence, enkel mijn mening.

Gr
Tyco
Nou arcanist,

Ik moet eerlijk zeggen dat het me nogal een (1)worst kan wezen in hoeverre Done-spelers respect hebben voor Ice, maar (2)gelukkig voor jou heb ik zo'n vermoeden dat hetgeen Bulkster zegt ofwel was gerechtvaardigd - want ik heb een beetje de indruk wat voor een speler het is, omdat ik hem al vaker op dit forum heb zien verschijnen hier en daar en het zijn van die kleintjes die altijd als eerste van de wereld verdwijnen en met veel gespam een naïef enthousiasme toch even hun stempel drukken - ofwel een leugen, (3)dus ik neem niemand iets kwalijk, omdat de bewering die wordt gedaan door Bulkster verder ook nergens door wordt ondersteund. (4)Hij heeft vrij weinig moeite genomen jullie voor paal te zetten, als dat zijn bedoeling was. Ik heb overigens ook tegen (5)Graaf gezegd geen standpunt in te nemen,want het is onze zaak niet, (6)hoewel negatieve "propaganda" voor Ice ten aanzien van Done natuurlijk altijd goed uitkomt haha.

Groet

De echte kenner herkend enige sarcasme die Oz niet herkend heeft.
P.s. Edit : Marcoello+ ik doel in het originele bericht op de vv's buiten de stam om :D haha

(1) - Voel de digitale liefde, voel de digitale haat
(2) - gelukkig voor mij, lol doordenkertje denk ik brrr bibber
(3) - Iemand iets kwalijk nemen? waar heeft hij het over
(4) - Zie hier " de doelstelling van Oz waardoor hij superman plaatjes krijgt "
(5) -
Graaf098 26.06.12 21:25
Jammer zulke mensen, of niet?
Gelukkig valt dit onder geen standpunt in nemen, eerder een losse flodder omdat het bericht genegeerd werd door Arcanistnoob ( oh ja door mij )
(6) - Oz nu wel netjes dank je wel zeggen lieverd.

Oz nu snap je waarom je plaatjes krijgt, ik kijk uit naar een volgend serieus bericht zodat je weer een uniek Oz plaatje krijgt van mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Marcoello,

Jouw 'samenvatting' raakt kant noch wal, en heeft niets maar dan ook niets te maken met hetgeen ik hier poog te benadrukken. Ik schrijf dat Done onmiddellijk gemotiveerd was een aanval op Graaf098 uit te voeren, toen ze dachten dat hij was gehackt en zijn account naar de Filistijnen geholpen was. Al die maanden ervoor was er geen wolkje aan de lucht, maar is Graaf gehackt dan BAM kapotmaken natuurlijk - want anders lukt het jullie niet.

Er is een foutje van onze kant in het placebo opgetreden, waardoor jullie doorhadden dat het wellicht niet klopte. Ik weet wel dat het anders niet bij die scouts gebleven was, nee dan had Graaf nu een hele hoop clears naar hem toe zien lopen. Dat heb ik reeds duidelijk beargumenteerd en bewezen met quotes en de simpele conclusie die überhaupt al uit die scoutaanvallen getrokken kan worden. Dát is de samenvatting van het verhaal. Ondanks dat vroeg bekend werd dat het placebo een placebo was, heeft het toch zijn werking gehad.

En verder ga je weer verder als de ongelooflijke prutser die niks snapt, zoals je jezelf al in de afgelopen maanden hebt geprofileerd. Wat voor punt wil je nu weer maken met het feit dat ik de VV doe van spelers die aan dezelfde kant staan als ik; wat voor punt wil je nu weer maken met het feit dat ik op de basisschool inderdaad onder de knie gekregen heb dat er woorden bestaan van meer dan één lettergreep; wat voor punt wil je nu weer maken met feit dat ik in de afgelopen weken inderdaad heb ontkend middels argumentering, wanneer weer eens door jullie werd gesuggereerd dat Done helemaal niet zo slecht bezig was?

Oja, en ga je ontkennen dat hetgeen jullie oorspronkelijk wensten en verwachtten te kunnen doen - namelijk het aanvallen van een gehackt en daardoor gemolesteerd account, terwijl jullie daarvoor al heeeeeel lang dat account compleet met rust gelaten hadden - smerige spelverpesting is?:eek: Ja zo'n figuur ben je dus, precies daar heb ik een probleem mee. En ik hoop dat dit voor de meeste spelers op W12 geldt.

En tot slot je quoteje......... hmm dat was een sarcastische opmerking aan jouw adres en had niets over Ice' handelswijze te maken.:eek:

@Dekleinekaleman

1) Nee het interesseert me gewoon geen zak of Done Ice-spelers respecteert, aangezien daar op geen enkele manier een baat of kwaad uit ontspringt.
2) Ik schreef dat ik het verhaal van Bulkster niet kocht en ik vermoedde dat je dat kon waarderen, gezien de toon van je PM.
3) Er werd een beeld geschetst over jullie o, zo gemene leiding, en hoewel ik een beeld heb van die leiding dat zeker raakvlakken heeft met dat standpunt, zou ik een dergelijk beeld niet concluderen uit hetgeen Bulkster op het AF beweerde. Waarom leg ik dit eigenlijk uit? Ga maar terug naar groep 8 begrijpend lezen oefenen. Ik heb namelijk mijn handen al vol aan die marcoello.
4) ? Zie niet waar je die conclusie uit kunt trekken. Ik denk dat iedereen wel ziet dat dit Bulksters plan was. Of dat nu gerechtvaardigd is, of niet.
5) Wil je mij dat verwijten:eek:?
6) Je kunt de boom in.

Begrijp sowieso niet waarom je deze twee PMs hier plaatst.
 

DeletedUser59838

Guest
Marcoello,

Jouw 'samenvatting' raakt kant noch wal, en heeft niets maar dan ook niets te maken met hetgeen ik hier poog te benadrukken. Ik schrijf dat Done onmiddellijk gemotiveerd was een aanval op Graaf098 uit te voeren, toen ze dachten dat hij was gehackt en zijn account naar de Filistijnen geholpen was. Al die maanden ervoor was er geen wolkje aan de lucht, maar is Graaf gehackt dan BAM kapotmaken natuurlijk - want anders lukt het jullie niet.

Er is een foutje van onze kant in het placebo opgetreden, waardoor jullie doorhadden dat het wellicht niet klopte. Ik weet wel dat het anders niet bij die scouts gebleven was, nee dan had Graaf nu een hele hoop clears naar hem toe zien lopen. Dat heb ik reeds duidelijk beargumenteerd en bewezen met quotes en de simpele conclusie die überhaupt al uit die scoutaanvallen getrokken kan worden. Dát is de samenvatting van het verhaal. Ondanks dat vroeg bekend werd dat het placebo een placebo was, heeft het toch zijn werking gehad.

En verder ga je weer verder als de ongelooflijke prutser die niks snapt, zoals je jezelf al in de afgelopen maanden hebt geprofileerd. Wat voor punt wil je nu weer maken met het feit dat ik de VV doe van spelers die aan dezelfde kant staan als ik; wat voor punt wil je nu weer maken met het feit dat ik op de basisschool inderdaad onder de knie gekregen heb dat er woorden bestaan van meer dan één lettergreep; wat voor punt wil je nu weer maken met feit dat ik in de afgelopen weken inderdaad heb ontkend middels argumentering, wanneer weer eens door jullie werd gesuggereerd dat Done helemaal niet zo slecht bezig was?

Oja, en ga je ontkennen dat hetgeen jullie oorspronkelijk wensten en verwachtten te kunnen doen - namelijk het aanvallen van een gehackt en daardoor gemolesteerd account, terwijl jullie daarvoor al heeeeeel lang dat account compleet met rust gelaten hadden - smerige spelverpesting is?:eek: Ja zo'n figuur ben je dus, precies daar heb ik een probleem mee. En ik hoop dat dit voor de meeste spelers op W12 geldt.

En tot slot je quoteje......... hmm dat was een sarcastische opmerking aan jouw adres en had niets over Ice' handelswijze te maken.:eek:

@Dekleinekaleman

1) Nee het interesseert me gewoon geen zak of Done Ice-spelers respecteert, aangezien daar op geen enkele manier een baat of kwaad uit ontspringt.
2) Ik schreef dat ik het verhaal van Bulkster niet kocht en ik vermoedde dat je dat kon waarderen, gezien de toon van je PM.
3) Er werd een beeld geschetst over jullie o, zo gemene leiding, en hoewel ik een beeld heb van die leiding dat zeker raakvlakken heeft met dat standpunt, zou ik een dergelijk beeld niet concluderen uit hetgeen Bulkster op het AF beweerde. Waarom leg ik dit eigenlijk uit? Ga maar terug naar groep 8 begrijpend lezen oefenen. Ik heb namelijk mijn handen al vol aan die marcoello.
4) ? Zie niet waar je die conclusie uit kunt trekken. Ik denk dat iedereen wel ziet dat dit Bulksters plan was. Of dat nu gerechtvaardigd is, of niet.
5) Wil je mij dat verwijten:eek:?
6) Je kunt de boom in.
Begrijp sowieso niet waarom je deze twee PMs hier plaatst.

1713277-1154916_1154326_silver_surfer_facepalm_super_super.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan