De essentie van de stam Done!

DeletedUser

Guest
en ik zij jou ook al eerder dat de meeste mensen dat zouden doen, aspecten van oorlog voeren zijn dat, of ze door iedereen goed gekeurd worden zal me een worst wezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en ik zij jou ook al eerder dat de meeste mensen dat zouden doen, aspecten van oorlog voeren zijn dat, of ze door iedereen goed gekeurd worden zal me een worst wezen.
Gehackte accounts zijn nergens een aspect van binnen dit spel, en ik geloof evenmin dat veel mensen het zouden doen. Maar goed, laat ik met je redenering meer gaan.

Het is weliswaar slecht, maar aangezien veel mensen het doen, is het goed als jullie dat doen. De Rinus maakt kutmuziek, dus de Toppers zijn te gek. Crocs dragen is prima, want Uggs zijn ook lelijk. Je vriendin slaan is niet erg, want dat doen tokkies ook.

:eek: Sterk argument.
 

DeletedUser

Guest
zal me een worst wezen.

zal me een worst wezen.


idioot.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@victus het ging over deze zin van jou

Ik zie ook nergens in de regels staan dat je spelers niet in RL mag opzoeken om hun vader omver te rijden, om een voordeel in de oorlog te bereiken. Toch hoop ik van harte dat je dat ook te ver vindt gaan, zo niet zou ik je vriendelijk willen verzoeken even langs de psychiater te gaan, ook al is het niet verboden volgens tw.

Klopt als een bus. Ik heb inderdaad nog niet uitgelegd hoe ik er eigenlijk bij kom dat je de voorkeur toonde onsportief te spelen. Dat heb ik echt nog niet gedaan, al zeker niet drie keer. En al helemaal niet vijf keer. En Victus bijvoorbeeld ook nog nooit. Dat ik een plaatje plaats, is uiteraard het gevolg van mijn gefrustreerdheid. Zoals ik al ontzettend gefrustreerd ben, in al die afgelopen maanden dat jullie mij telkens de mond weten te snoeren en mij compleet voor paal weten te zetten.

Ik heb geen zin in welles en nietus spelletjes en mijzelf blijven herhalen als je weer eens om een antwoord vraagt dat ik al driemaal eerder heb gegeven. Je kunt wel zeggen dat ik je nog niet heb uitgelegd hoe ik tot mijn conclusie kom, dat het op lucht gebaseerd is etc., maar de beredenering heb ik in de afgelopen zes pagina's al meerdere malen kenbaar gemaakt. Vandaar.

Kom op Oze, van jou ben ik wel beter gewend. Gefrustreerdheid? Frustratie bedoel je? :p


Verkeerde meme snoodaard!
 

DeletedUser

Guest
Wauw! Weer ongelooflijk goed bezig: je toont wederom blijk van een erg doortastende en overzichtelijke houding. Wat een kundige inzet om zo out of the box te durven denken. Echt te durven brainstormen zonder direct elke ingeving direct af te schieten. Er zitten nog een paar scherpe randjes aan je suggestie, maar buiten dat: pico bello. Dit onuitputtelijke vermogen zulks te produceren, getuigt van een potentie waar men u tegen zegt. Het buitengewoon sublieme inzicht waarmee jij mij weet te beschrijven, is ongeëvenaard.

PS ik heb je bericht gerapporteerd.
 
Bovenaan