De eindquiz?

Reactiescore
2.506
De classic eindquiz​

Ik wil over een week of twee/drie toch een eindquiz over deze classic opzetten. Lijkt mij wel een een mooie afsluiting. Ik heb dit in mijn hoofd en zal dit de komende weken uitwerken. Er zal ook een apart topic voor worden geopend.

De (forum)quiz zal bestaan uit 20/40 vragen over deze wereld. De vragen gaan over gebeurtenissen op deze classic. Ik wil aan jullie vragen om vast te gaan brainstormen over deze vragen. Ook heb ik graag dat er bij de vraag een antwoord met een *bron wordt gegeven. Deze vragenlijst zal op het forum verschijnen en jullie hebben 48u om deze in te vullen en terug in te leveren. Het AF account die als eerst de meeste antwoorden goed heeft wint. Naast deze 20/40 vragen zal er ook een raadsel die jullie kunnen oplossen voor bonuspunten.

Naast deze forumquiz zal er ook een quiz op discord voor classic zijn. Dit zijn dan ~30 algemene vragen die over alles kunnen gaan.

Ik wil minimaal een prijzenpot van 2500 premium punten bij elkaar krijgen. Dit is de prijsverdeling.
All-round winaar 800 premium punten
All-round 2e 500 premium punten
Allround 3e 300 premium punten

1ste met de forumquiz: 450 premium punten
1ste met de Discordquiz: 450 premium punten

Ik zou jullie willen vragen om mij in een privé PM vragen door te sturen. Dus niet op skype, want dit is geen 'officieel' communicatie kanaal.

Let op: Stuur de vragen naar mij toe en overleg het niet met andere spelers, anders is het quiz idee eraf.

*Bron= een screen van tw-stats een post op het AF en in sommige gevallen een PM wisseling.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Insturen mag zoveel je wil. Ik selecteer en controleer ze uiteindelijk.
 
Reactiescore
2.506
Reactiescore
660
Jonge, ik zit nog gewoon oldskool op MSN

Moet het echt op discord? Want anders moet ik dat speciaal aanmaken voor dit.
Mannekeu, je kan toch gewoon de af quiz doen dan, of staat dat niet los van elkaar?
 

DeletedUser67517

Guest
Mannekeu, je kan toch gewoon de af quiz doen dan, of staat dat niet los van elkaar?
Staat wel los van elkaar. Je hebt 2 quizzen. Eentje op AF en eentje op discord. Ik wil aan alle twee meedoen!
 
Reactiescore
2.506
Ik heb nog geen één vraag binnengekregen en aan het (actieve) spam/forum te zien hebben jullie hier wel tijd voor.
 
Reactiescore
1.049
Okee mensen 5 vragen verzinnen is max 10 minuten
Als iedereen even goede vragen verzint, Dit kunnen we @The Minion Niet aandoen, we prijzen hem om zijn contests, maar meedoen. Homaar
 
Reactiescore
2.303
Zo 10 vragen gestuurd !
 
Reactiescore
2.506
Heb nu een totaal van 18 vragen. Ik weet zeker dat jullie er meer kunnen verzinnen.
 
Bovenaan