De Eindoorlog. Break vs Equi

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De Eindoorlog ~ Break VS Equi


Ice-breakers
1ys9ec.png



Equinox
10rvaki.png




Het is half maart als Phalanx , de enige vijand van Break en Equi gevallen is. De val van Phalanx, kortweg |p| is te wijten aan meerdere oorzaken die zich in de stam afspeelden. Sinds de start tot toen heeft de wereld zich zo ontwikkeld dat er uiteindelijk 3 stammen zijn overgebleven. Het beruchte Phalanx met een verscheidenheid aan topspelers. Break dat door de jaren heen verschillende stammen van wereld 18 afscheid heeft doen laten nemen en er ondanks tegenslagen nog altijd staat en tenslotte Equi. Een stam gevormd uit een grote groep spelers in het zuidoosten van wereld 18. Door diplomatiek lagen de verhoudingen zo dat |p| het eenzaam tegen Break en Equi op moest nemen.

Dat heeft het door de maanden ja jaren heen met verve gedaan. In het begin boekte P flinke winsten tegen Equi (en het oudere LEF dat later met Equi gefuseerd was) maar leed het anderzijds flinke verliezen tegen break. Later stabiliseerde de winsten op Equi maar ook de verliezen op break werden minder. Er kwam een ommekeer. In een korte tijd werden 2 accounts van break gehalveerd en op verschillende andere fronten werden er winsten geboekt. Tegelijkertijd namen de winsten op Equi af en kwam daar ook een ommekeer. Alleen dan andersom
In het verloop heeft P zich aardig kunnen manifesteren tegen de 2 vijanden. Zover zelfs dat Break tot tweemaal toe bijna op delete is gegaan. Maar uiteindelijk kwam toch langzaam het verval. Een ban voor een cruciaal account met 2 topspelers, een incident met een moraalbreker in het cluster van P en een plotselinge delete van een frontspeler heeft ervoor gezorgd dat de druppel de emmer overliep. P werd verleden tijd en nam op een paar spelers na toch wel in stijl afscheid van wereld 18.

Tot zover kortweg de geschiedenis die zich heeft afgespeeld op wereld 18. 3 – 1 betekend dat er nu 2 stammen over zijn die tot kortweg BG’s van elkaar waren. Nu Phalanx op delete is ligt er een gapend gat midden in wereld 18. Links daarvan Break en rechts en onder daarvan Equi.
De eerste 2 factoren die de uiteindelijke oorlog bepalen van wereld 18 zijn Iron-Law en Nakur. De leiding uit break, bestaande uit Iron-Law en Rashani besloot om snel een oorlog te starten met Equi. Dit omdat er anders veel spelers dreigde te gaan stoppen i.v.m. weinig actie. Break besloot het in stijl de BG met Equi af te gaan sluiten door middel van een goede afspraken lijst en een tijdelijke NAP.

Zo gebeurde het dat op 4 Maart 2013 Iron-Law met Nakur van Equi om de tafel ging. In een uur tijd werd er een afsprakenlijst gemaakt die hieronder te vinden is.

Aanvalsbeleid
# Met ingang vanaf 4 Maart tot 2 April mogen er onder geen beding aanvallen worden gestuurd op elkaar
# Vanaf 2 April tot 8 April mogen er aanvallen op elkaar verstuurd worden maar nog NIET aankomen
# Vanaf 8 April mogen de aanvallen ook aankomen. dan barst in feite de echte oorlog los.
Rekruteringsbeleid
# Vanaf 4 Maart mogen beide stammen spelers rekruteren
# Dit gaat deze week al gebeuren zodat eind van de week er een duidelijk beeld is van welke stammen tegen elkaar zullen gaan strijden
# Break mag Thef1chesse rekruteren als ex |p|-speler aan het EQUI front. in ruil daarvoor krijgt EQUI boregore de belofte bij EQUI is dan weer dat ze vanaf boregore GEEN Aanvallen op break zullen sturen. klein deel van boregore mag emiel internen. rest equi
# Verder, wat nog in onderhandeling is, is dat naar alle waarschijnlijkheid Sigvald. Antiroest en matie688 zich bij Break zullen voegen.
Edelbeleid
# De oude edellijnen van de BG blijven gehandhaafd. m.u.v dat Break spelers GEEN dorpen meer hoeven afstaan aan EQUI spelers.
# In de maand tijd mogen geen gekke edelacties worden gedaan. denk bijvoorbeeld aan in het cluster van EQUI edelen o.i.d. . Men snapt wel wat ik bedoel
Overig
# Het gedeelde forum met EQUI gaat eind deze week verdwijnen
# De gedeelde chat met EQUI op skype is ieder voor zijn eigen verantwoording wat hij of zij daar mee doet
# Het gedeeld leidings-forum blijft bestaan. dit voor eventuele problemen te inventariseren of te bespreken
Algemene spelregels aanvallen
# Er wordt NIET expliciet geclusterfucked. Achter het front edelen mag zolang men maar niet bij elkaar ver en diep in het cluster gaat edelen.
# Kata'en mag op eigen individuele acties. Katamassa's organiseren met meer spelers op één speler is streng verboden.
# Op het AF mag het hard tegen hard gaan. echter hebben wij afgesproken om geen 'haatcampanges' te gaan voeren omdat dit volsterkt onnodig is.
# Vals spel/Backstabben is VERBODEN

Op papier zag dit er mooi uit maar de werkelijkheid was anders. In een mum van tijd was het gedeelde forum Break- Equi een toneel van provocaties en andere niet wenselijke uitlatingen naar elkaar. Nakur had Equi duidelijk geen goed gedaan door dit afspraken beleid. Met name de rekruut van chesser naar Break was onacceptabel. Break daarintegen kon zich prima vinden in de afspraken wat eigenlijk wel logisch was.
Vele dagen verder moddergooien naar elkaar ging de maand NAP in. De break leiding wou een zeer korte NAP, Equi wou een wat langere NAP en uiteindelijk is daar een compromis over gekomen.

Het vervelende begon bij de afspraak dat Equi kredict zou krijgen. Dit bleek namelijk niet haalbaar omdat de vv van kredict verbroken werd en het acc op delete gezet werd. Later hebben we de vv weer kunnen krijgen maar van de ex speler J. mocht die onder geen beding naar Equi. Break heeft toen boregore, een acc dat tegen Equi lag, aangeboden. Enkele dagen later ging dat acc ook op delete en de vv was verbroken. Break kon de afspraak niet nakomen ondanks een tegenbod wat ze nog deden m.b.t. boregore.

Gaandeweg werd de sfeer steeds grimmiger en vijandiger.Equi rekruteerde de rim stam TNO die achter Break lag. Nu liep daar net een massa van Break op en op papier had Equi gelijk. Break mocht geen aanvallen meer sturen op TNO ondanks de massa die al liep. Veel spelers hebben zich niet aan die afspraak gehouden. Na veel onderhandelen is TNO uiteindelijk weer deels teruggekomen op enkele spelers na. Die zitten in O2, de opleidingsstam van Equi die ook onder de NAP viel.
De NAP zou volgens afspraken 8 april aflopen. En vanaf 2 april mochten er aanvallen gestuurd. Door meer acties van beide kanten tijdens de NAP al liepen de gemoederen al hoger op. Zover dat vanaf 1 april de Massa losbarstte en er al aanvallen van Break gingen lopen. Ook de aankomstdatum is al een dag eerder, namelijk 7 april zijn er al wat dorpen over en weer gegaan.

Wie zal er gaan winnen. zal het Equi worden dat altijd door de jaren heen het kwantitatieve overgewicht heeft gehad of zal het Break worden. een stam met een hechte kern die ondanks vele tegenslagen niet zullen gaan opgeven? Als we kijken naar het totale punten aantal dan heeft Break een licht voordeel. Tellen we O2 en Break2 mee dan heeft Equi weer een licht voordeel.

Op de kaart gezien ziet het er zo uit.
2zrdohu.png

Break heeft een groter deel van de wereld. tegelijkertijd is het ruimer opgezet alles. Equi heeft een kleiner maar compacter deel van de wereld. In het midden is nog het gat te zien waar Phalanx heeft gelegen.

Ondertussen lopen er van beide kanten inmiddels duizenden aanvallen. O De winnaar zal naast de overwinnaar op de vijand ook de winnaar van wereld 18 zijn. Het zal een stackoorlog zijn vanaf het begin. Op papier zijn de kansen fifty/fifty. Maar uiteindelijk zal blijken wie de langste adem heeft in deze eindoorlog. . Het ga de beide stammen goed en op een mooie oorlog !:)
 

DeletedUser26978

Guest
Ik wens beide stammen veel succes in deze oorlog.

Wat ik me wel nog afvraag is of de moraalbreker stammen meetellen in de stats?
 

DeletedUser

Guest
Ik wens beide stammen veel succes in deze oorlog.

Wat ik me wel nog afvraag is of de moraalbreker stammen meetellen in de stats?

Deze tellen mee ja. :)

Slecht topic. Niks objectiefs aan.

Die van jou was beter? Ik heb dit met de Equi leiding overlegd en RV12 heeft het stuk van mij nagekeken en wat dingen verbeterd/toegevoegd. Dat jij als ex-equinox nog gaat klagen dat het een slecht oorlogstopic is gaat mijn pet te boven. zoek snel een andere wereld aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op een mooie oorlog alvast! Zo te zien een flinke stackoorlog.. kom overal dorpen tegen met 15+ defs, tot 5-10 rijen van front. Maargoed, kan niet ontkennen dat ik ook flinke stacks heb.

De partij die het best de stacks weet te omzeilen zal een grote kans gaan hebben op het winnen van de oorlog :)
 

DeletedUser

Guest
Succes beiden. Ben benieuwd of alle regels gehandhaaft worden.
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser

Guest
De stam is in oorlog met Ice Breakers!

Oorlogsnaam: Break vs. EQUI

Verklaring:
Heren en Dames,

afgelopen tijden is er veel gerommel geweest over en weer. Bij deze laten we dat hopelijk achter ons en gaan we er een sportieve oorlog van maken.

Onthoudt; het is maar een spelletje. En vooral; heb er plezier in.

Op een goede oorlog!

Gr,
Break - No ice to thick for us to Break

In break moeten ze nog leren dat de bevelvorm van een werkwoord nooit een DT kan bevatten. Tot zover de korte oorlogsverklaring van Break in-game :eek:
 

DeletedUser49603

Guest
In break moeten ze nog leren dat de bevelvorm van een werkwoord nooit een DT kan bevatten. Tot zover de korte oorlogsverklaring van Break in-game :eek:

Want dat is natuurlijk ook heel erg en dat voegt daarbij ook nog is superveel toe aan dit topic :confused:

Succes beide ;)
 

DeletedUser

Guest
jammer dat flos er niet meer is, die wees ago nog wel eens op zijn taalfouten.
 

DeletedUser

Guest
hier mag een slotje op MOD want na alles nagelezen te hebben voegt dit nieuwe topic niet iets nieuws toe ten opzichte van de andere topic equi verus break
 

DeletedUser

Guest
En op king ringo mag wel een ban komen MOD

graspop zei:
conquerking zei:
Dag graspop

ik had heulsen pas een vraag over het w18 forum gestuurd. maar tot heden nog geen antwoord. vandaar dat ik me tot nu richt
heb het ff gekopieerd

Beste Heulsen

Ik heb een vraag over het w18 forum. zoals u ziet zijn er onderhand 2-3 topic's waar Equi en Break elkaar al aanvallen op het algemeen forum over de komende oorlog.

Er is in begin afgesproken dat we rond 8 april een oorlogsverklaring plaatsen op het algemeen forum. een nette en officiele en niet de 2 topics (equi & break/samenvatting Maart) waar het toneel nu zich afspeeld.

Mijn verzoek is of u die 2 topics van het weekend voor 8 april wilt gaan sluiten. dan zal ik volgende week maandag een nieuw topic openen met de volledige geschiedenis, wat de eindoorlog break-equi teweeg brengt en hoe het tot stand is gekomen.

Mvg Mark -Iron-Law

...

Beste,

Zodra je dat nieuwe topic aan gemaakt hebt, zal ik de andere 2 topics sluiten.

Groeten,
Graspop
 

DeletedUser3435

Guest
Dat de beste mag winnen hé. :) In dit geval zeker Break.. Moest wel lachen toen ik Rashani zijn reactie zag over die 'stacks'. Dat is EQUI.. maar nu zijn het twee stammen die tegenover elkaar staan met gelijke middelen, geen kwantitatief overgewicht. Dus Break gaat daar mooi overwalsen.
 

DeletedUser

Guest
En op king ringo mag wel een ban komen MOD

wie ben jij om dat te bepalen dat andere topics op slot gaan

ik heb graspop gelijk aangeschreven

Beste Graspop

Met verbazing zag ik op het forum van w18 dat jij met iron law een deal had gemaakt om 2 topics te sluiten nadat hij een nieuwe had geopend

Ik en ik denk heel de stam equi is hier op tegen

er is al een oorlogstopic genaamd equi versus break en die is voldoende
het nut om per 8 april een nieuwe topic te openen is mijn inziens niet aanwezig en is mijn inziens een probeersel van onze tegenstander om onze topic te laten sluiten

Ik hoop op je begrip en alle topics open te laten
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was DMW er ook mee eens... denk eerder dat jij als enigste weer onnodig moeilijk gaat doen onder het mom van 'heel equi'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan