De Eindoorlog. Break vs Equi

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Volgens mij was DMW er ook mee eens... denk eerder dat jij als enigste weer onnodig moeilijk gaat doen onder het mom van 'heel equi'

Je topic trekt nergens op en je deal met een moderator slaat alle 'neutraliteit van de moderator' aan diggelen :eek:
 

DeletedUser26978

Guest
[video=youtube;xQAvgZJ_oEI]http://www.youtube.com/watch?v=xQAvgZJ_oEI[/video]

Wat kun je nou nog meer over het niveau zeggen?
 

DeletedUser37978

Guest
Wat ik lees, is dat je goed uitlegt wat je vanaf het begin al fout gedaan hebt. Ook al is het stuk nagelezen door mensen vanuit EQUI, ben ik van mening dat het niet objectief geschreven is. Het beginstuk gaat ten eerste alleen maar over wat er met |P| gebeurd is. Dat is in mijn ogen een hoofdstuk dat al gesloten was.

Daarna ga je een paar dingen ophalen over wat de afspraken waren. Afspraken die merendeel door jezelf gebroken zijn. Dus niet objectief te noemen. Dat dit een smerige oorlog gaat worden is vanaf het begin al wel duidelijk. En zal me dus ook niet meer verbazen. De arrogantie van sommige spelers hebben dit al laten blijken. EN die arrogantie zal dus waarschijnlijk ook doorgetrokken gaan worden.

En ik vind de andere topics beter dan wat jij hier vandaag neer hebt gezet. Dus denk dat het dus ook beter is om die topics gewoon open te laten.
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat ik een "dealtje" ging sluiten met conquerking.

Ik zei inderdaad dat er een slotje komt op de andere topics, aangezien ik er vanuit ging dat die topics nutteloos waren. Nu ik weet over welke topics het gaat, is het sluiten van de andere topics niet van toepassing.

Aangezien er al meerdere topics zijn over deze oorlog, gaat hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan