De eindlijst

DeletedUser62454

Guest
Kan me nog vrij helder herinneren dat jack/groot deel stam niet zo tevreden was met jou laatste maanden. Kan zijn dat ik me heftig vergis.
 
Reactiescore
1.089
Was erg blij toen hij alle barbs in ons cluster ging edelen om cf's te voorkomen. Maar daarna werd t allemaal vrij magertjes ja.
 

DeletedUser

Guest
Het werd inderdaad naar het einde toe geleidelijk aan makkelijker, veel gebeurde er dan ook weer niet, naast al het geklooi natuurlijk. Al met al heb ik het wel leuk gehad :)
 

DeletedUser71930

Guest
Een beetje laat, maar ben een tijdje uit de TW running geweest :D

1. Wie was er DE speler van W34?
White guardx, als mijn MB begonnen en op defensief gebied grote stappen gezet. Als kleine speler random een groot front-account in zn handen geduwd van ga maar deffen, er is verder niemand die kan. En dat nog redelijk goed voor elkaar gebokst ook.. Later toegetreden als co op mijn eigen account, erg gezellig!
2. Wie was de tacticus van W34?
Ikke, veel op de achtergrond aanwezig geweest, maar toch trots op het stukje mini-politiek. Op wereldniveau wellicht niet zo'n grote invloed gehad, maar in het zuid-westen van de wereld behoorlijk wat in handen gehad.
3. Wie was de failerd van W34?
Draakje 58
4. Wie was de AF poster van W34?
EagleEye.
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
AA
6. Wie was de beste deffer van W34?
EagleEye. en ikke, met op het hoogtepunt gezamenlijk gelijktijdig 30+ vv's waarvan minimaal de helft onder aanval, vind ik dat we deze titel samen wel verdiend hebben.
7. Wie was je grootste steun van W34?
Naast mijn co's zeker EagleEye., door hem bleef TW leuk op de lastige momenten.. Goede samenwerking!
8. Wie was de grootste vv-er van W34?
EagleEye. en ikzelf.. De eerdergenoemde 30+ gelijktijdige vv's was helaas niet overdreven.. We waren aan het vechten om wie de meeste vv's in beheer had! (En ik won :D)
9. Wie was de verassing van W34?
White guardx
10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Olivier (oude speler EagleEye.)
11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
-

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Pino
2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Pino
3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Gminds (beloften, maar niks waar maken.. stab anders je stamgenoten!)
No ID (belachelijkere massa's heb ik niet gezien)
4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed
5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed & Pino
6. Wat was DE BG van W34?
Creed & Pino
 

DeletedUser

Guest
Een eindlijst posten gaat lastig, want ik heb het einde niet meegemaakt maar daarvoor natuurlijk veel op deze wereld meegemaakt. Maar via deze weg wil ik wel even zeggen dat ik veel respect heb voor Jan en Jory die Chronus hebben voortgezet (weet niet of er iemand anders nog op is gekomen?). In begin ging het niet altijd lekker, maar nadat ik gestopt ben en er direct helaas een ban kwam is het erg knap dat het account er weer bovenop is gekomen en mooi in de top 3 is geëindigd. Lees ook hier alleen maar positieve verhalen erover en dat is tof om te lezen.:)

Daarnaast vormde Creed zich ook als een echte stam en was op die manier een van de tofste stammen om in te zitten.
 
Bovenaan