De eindlijst

Reactiescore
60

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser19123

Guest
Spelers:

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Maximus, met zo speelstijl kan je bijna niks anders dan een ODA geilerd zijn. Zoals Segg al aan gaf is hij wel een doorslag gevende factor geweest in het noorden door zijn speelstijl. Gelukkig waren er ook genoeg accounts met zat def, dus kon dit gemakkelijk.

Dankjewel, heel veel def was vaak niet nodig, de def die ik had was meestal genoeg en was een kwestie van slim deffen.



2. Wie was de tacticus van W34?

Maximus Ranekevo een fel bekrisiteerde tactiek heeft denk ik de sleutel gespeeld die het noorden in ons voordeel heeft laten beslissen. Goede stevige aanvallen, met als doel om extreem veel te edelen, als er wat teruggepakt werd, was de verdediger vaak in het nadeel. De tactiek had een geweldige inbreng bij het wat defensief (door grote/jump fronten) ingestelde noord-creed.

------------------------
Zoals bekend ben ik gestopt. Van te voren aangekondigd dat w34 mijn laatste wereld zou zijn.
Iedereen die doorgaat veel succes. Ik heb 7 mooie jaren op tw gehad, veel goede mensen ontmoet, ook op w12, w16 , w18, w22 en de summer games. Helaas is het contact verwaterd met de meeste, hoop ook die nog ooit een keer tegen het lijf te lopen.

Van de w34, succes met jullie verdere carriere, ik zal nog zeker rondhuppelen in de skype chat. Maar niet meer IG, of weinig op het forum


Ook jij heel erg bedankt:) Mijn tactiek word vaak niet begrepen waardoor er altijd veel kritiek op was, keer op keer heb ik het tegendeel bewezen in de loop der jaren en is toch leuk dat sommige bepaalde dingen gezien hebben.

Heel veel succes in je rl en mss tot ziens (ergens anders want ik ben ook gestopt)
 
Reactiescore
1.089
Thanks voor de nominaties!

Pff niemand zet mij bij gestopte spelers. :(

Ik weet hoe je je voelt elko :wink:

Ja maar het voelt niet alsof jullie gestopt zijn gezien jullie nog wel door spammen in de chat :D

Heel veel succes in je rl en mss tot ziens (ergens anders want ik ben ook gestopt)

Dankje Jack, het ga je goed :)

Kwa verdediger vond ik Steff wel een tactische speler om 3 lijsten dorpen te verliezen als ingecalculeerd verlies. Vervolgens 1 dorpje pakken van de tegenstander en doen alsof je wint hebt gemaakt. Tactisch well done.

3. Wie was de failerd van W34?
In het totaalplaatje... Castiel, als AF'er, als leider en als speler failde die. Veel verkeerde keuzes om vervolgens te verdwijnen van w34 om een nieuwe wereld te leiding te geven in een nieuwe stam.

Wederom de wannabe-legende Castiel die weer het hazenpad had gekozen, alvorens nog een spoor van destructie achter te laten bij zijn stam.
Overigens dat account van hem, Elijah mikaelson, is net zo stilletjes verdwenen als hijzelf.
Een rot account die het moest hebben van cf's, kata's en spelen op de grens van afspraken.



Ja dat ingecalculeerde verlies houden we erin. :D:D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
496
Doe maar :D
 

DeletedUser44415

Guest
Was jij niet de persoon die heel hoog van de toren afschreeuwde dat hij deze wereld wel even ging veranderen?

Hij kan dus wel een verandering in brengen bij deze topic, iets gemakkelijker uiteindelijk maar dit topic begint te lijken dat creedleden elkaars kont likken. Of zijn zo'n lijstjes enkel bedoelt voor creed? Dan mag hij inderdaad zijn mond houden :mad:.
 
Reactiescore
973
Hij kan dus wel een verandering in brengen bij deze topic, iets gemakkelijker uiteindelijk maar dit topic begint te lijken dat creedleden elkaars kont likken. Of zijn zo'n lijstjes enkel bedoelt voor creed? Dan mag hij inderdaad zijn mond houden :mad:.

Niet zo vreemd als 90% dat overblijft op een wereld uit Creed bestaat en er vanuit het tegenstander zijn aspect niks is bereikt tegenover de kant van Creed in de gehele wereld. Dat maakt de lijstjes eentonig, desondanks zouden we dat niet kunnen veranderen zonder te gaan liegen. Liever dan toch eentonige lijstjes dan gelogen lijstjes.

En tja, zo'n topic is vrij standaard op het einde van de wereld.
 

DeletedUser51416

Guest
Hij kan dus wel een verandering in brengen bij deze topic, iets gemakkelijker uiteindelijk maar dit topic begint te lijken dat creedleden elkaars kont likken. Of zijn zo'n lijstjes enkel bedoelt voor creed? Dan mag hij inderdaad zijn mond houden :mad:.

Elkaars konten likken is het absoluut niet, deze wereld is er gewoon naast Creed helemaal niks geweest. Credits geven aan de personen die dit toebehoren is niet meer dan respect naar elkander toe. We hebben toch een aardige periode met elkander samengespeeld.

En thanks EagleEye, credits gaan naar Howlin(rock)
 
Reactiescore
973
Another masterpiece.
 

DeletedUser72071

Guest
Heb alleen het gevoel dat er iets mist op die van Martijn.
 

DeletedUser44415

Guest
Niet zo vreemd als 90% dat overblijft op een wereld uit Creed bestaat en er vanuit het tegenstander zijn aspect niks is bereikt tegenover de kant van Creed in de gehele wereld. Dat maakt de lijstjes eentonig, desondanks zouden we dat niet kunnen veranderen zonder te gaan liegen. Liever dan toch eentonige lijstjes dan gelogen lijstjes.

En tja, zo'n topic is vrij standaard op het einde van de wereld.

Elkaars konten likken is het absoluut niet, deze wereld is er gewoon naast Creed helemaal niks geweest. Credits geven aan de personen die dit toebehoren is niet meer dan respect naar elkander toe. We hebben toch een aardige periode met elkander samengespeeld.

En thanks EagleEye, credits gaan naar Howlin(rock)

Kontlikken was mss een overdreven woord geweest van me, en wil creed zeker niet blamen dat ze elkaar de credits geven aangezien het 1 van de topstammen was van geheel tw.nl. het is natuurlijk ook mijn taak niet om hierin te moeien maarja... ik ben een spammert. Zou toch eens leuk zijn om andere stammen een lijst te zien krijgen, maar die komt er niet :(.
 
Reactiescore
1.089
Kontlikken was mss een overdreven woord geweest van me, en wil creed zeker niet blamen dat ze elkaar de credits geven aangezien het 1 van de topstammen was van geheel tw.nl. het is natuurlijk ook mijn taak niet om hierin te moeien maarja... ik ben een spammert. Zou toch eens leuk zijn om andere stammen een lijst te zien krijgen, maar die komt er niet :(.

Tja je kan wel andere stammen gaan noemen. Zoals Choice/No ID maar wat heeft die stam nou bereikt behalve verliezen leiden aan RELLEN, TMSCRT en Creed.
Of moeten we String bedanken voor het stabben? I'd rather not.
De rest heeft ook geen grote rol gespeeld
Creed en co hebben de wereld gewoon gedomineerd, en tja daar is vrij weinig tegen in te brengen.

Heb alleen het gevoel dat er iets mist op die van Martijn.

Nah
 
Reactiescore
1.089
Welke Martijn schatje?:(

Hij wil dat ik me ava pimp door howlin er een creed teken bij te laten zetten.
Mja ik ben te lui (en heb zo weinig zin in tw) om zoiets aan tepassen.
En toen wilde howlin mijn af ww wel, zodat hij het kon aanpassen. Ik vertelde dat me ww suckmynuts was, maar hij gelooft t niet :S
 
Bovenaan