De eindlijst

Reactiescore
1.018
Beste lezers,

W34 is zo goed als afgelopen en er gaan een aantal mensen stoppen met tw. Op wereld 29 was er iemand met het leuke idee voor een lijstje, puur om te zien wie er nog zijn mening wil geven.
Spelers:

1. Wie was er DE speler van W34?
Ik denk dat ik hier toch wel Chronus nomineer, heb bijzonder veel respect voor hoe Jory het spel altijd gespeeld heeft en zich razendsnel ontwikkelt heeft. Weet nog goed dat hij voor het eerst in de BG-chat van W29 kwam en sinds toen heeft hij een bijzondere inzet e.d. laten zien. Ook wil ik iedereen die nog tot het laatste moment actief bleef nomineren

2. Wie was de tacticus van W34?
Ik denk dat we hier toch wel de leiding van Creed op mogen noemen, voor zolang ik W34 heb gespeeld zijn er niet tot nauwelijks problemen geweest op TFH na

3. Wie was de failerd van W34?
Steff, Martijn, dat soort spelers

4. Wie was de AF poster van W34?
Creed!, niet iemand specifiek al was de een wat actiever dan de ander (was ook weinig tegenstand dusja...)

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Euhmz, geen idee. Iedereen die zijn clears nooit stil liet staan en dan heb ik het niet over farmen

6. Wie was de beste deffer van W34?
Ik denk dat ik hier toch Raving, Ridder en Chronus neer wil zetten, al heb ik bij Chronus altijd vraagtekens gehad over de tegenstand die in mindere mate overweldigend was.

7. Wie was je grootste steun van W34?
Ik denk niet een persoon, vind Creed! een stam die met recht het topstam plakkaat verdient heeft. Degene met wie ik het meest praatte is ook niet echt aan te wijzen, maar als ik toch iemand in me op moet laten komen zal het Theo zijn die Bore heel lang actief heeft gehouden.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wie de meeste vv's gedaan heeft

9. Wie was de verassing van W34?
Ik denk dat ik niet lang genoeg heb gespeeld om dit te beantwoorden maar als ik het af las en wat om me heen hoorde toch wel Leon misschien? Positieve verrassing in dit geval

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Ben de wereld niet gestart dus denk niet dat ik deze echt kan invullen.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Aparte vraag haha, Theo nog steeds, net als mijn lijstje van W29 denk ik zelfs

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, een stam die niet verliest is volgens mij altijd gezelliger dan een die dat wel doet door o.a. de winsten.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice en opvolgers.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed of misschien wel Pino

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed en Pino?

6. Wat was DE BG van W34?
Creed en Pino?

W34 was een leuke wereld, bedankt
 

DeletedUser69389

Guest
1. Wie was er DE speler van W34?
Ik denk dat ik hier toch wel Chronus nomineer, heb bijzonder veel respect voor hoe Jory het spel altijd gespeeld heeft en zich razendsnel ontwikkelt heeft. Weet nog goed dat hij voor het eerst in de BG-chat van W29 kwam en sinds toen heeft hij een bijzondere inzet e.d. laten zien. Ook wil ik iedereen die nog tot het laatste moment actief bleef nomineren

Chronus, Ridder1234 en Maximus Ranekevo. Bewezen toppertjes. Hebben naar mijn mening samen met Raving George Creed naar de overwinning geloosd in offensief opzicht.

2. Wie was de tacticus van W34?
Leiding Creed. Het tactische aspect en de doordachte zaken maken dat voor mij Creed tactisch het sterkst voor de dag kwam.

3. Wie was de failerd van W34?
Jessey. Enough said about en de leidster van Guards.

4. Wie was de AF poster van W34?
De bekende mensen van Creed-

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
AA, Vlemis en ikzelf.:D

6. Wie was de beste deffer van W34?
Raving, Ridder en Chronus. Veel onder vuur gelegen, maar amper gekraakt. Al was dat met de hoeveelheid deff bij Raving ook niet moeilijk.;)

7. Wie was je grootste steun van W34?
Zaeres, Jan, Daan (Igranka)

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Voor Creed weet ik het niet. Voor No Id. waren het in mijn tijd ik en Daan.

9. Wie was de verassing van W34?
idk. Waren die er?

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Ikzelf quitte ook, maar met de actieve kern van No Id.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Genoeg

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, want waar het goed zit is de sfeer meestal ook goed. Al kon het bij No Id. ook vaak best gezellig zijn.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
De stabbers gedeelte van Guards en Strings

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Zie boven, Creed

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed en Pino en No ID. ///

6. Wat was DE BG van W34?
Creed en Pino
 
Reactiescore
1.089
1. Wie was er DE speler van W34?

Moeilijk om 1 speler te benoemen, gezien de meeste accounts, zeker die vaak onder aanval lagen, of zeer actief waren zelf met aanvallen, vaak bemand waren met 2 of meer spelers.
Om dan een account te noemen denk ik dat Raving George de speler van W34 was.
Vaak onder aanval, maar wisten dit vaak om te zetten in dorpen winst, en behalve dat de inzet die ze dan tegelijkertijd toonde bij andere accounts om s nachts te waken en eventueel dorpen te pakken.
Bedankt guys ;)

2. Wie was de tacticus van W34?

Maximus Ranekevo een fel bekrisiteerde tactiek heeft denk ik de sleutel gespeeld die het noorden in ons voordeel heeft laten beslissen. Goede stevige aanvallen, met als doel om extreem veel te edelen, als er wat teruggepakt werd, was de verdediger vaak in het nadeel. De tactiek had een geweldige inbreng bij het wat defensief (door grote/jump fronten) ingestelde noord-creed.

3. Wie was de failerd van W34?

Moeilijke beslissing, zet ik hier Lack of Clarity neer, of Angry Animals, of Levi?

4. Wie was de AF poster van W34?

Niet een specifiek, maar Drasp, Protector, Howlin, dragoon22 hadden goeie posts, met goede steekhoudende argumenten.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?

Manthings, gooide van kilometers ver al clears :p

6. Wie was de beste deffer van W34?

Raving George, weinig uitleg bij nodig. Hebben ontzettend vaak onder aanval gelegen, en wisten zich altijd goed te manifesteren, zelfs als er bijna helemaal geen deff was.

7. Wie was je grootste steun van W34?
Mijn team, Poeszegtwoef en de stam. Ondanks dat Vadim en Gijs vrij snel stopte, waren 2 andere zeer snel geinteresseerd om het over te nemen, wat erg goed ging. Behalve dat was de stam ook heel gezellig, en deed men graag een vv.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?

Mats van Raving George

9. Wie was de verassing van W34?

Chronus (Jory). Kwam echt in een goede periode, een account dat daarvoor door andere toppers werd bespeeld.
Jory heeft die draad voortgezet. Echt top!

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Drasp (Jory), Barry1399 (Nick), Kayra (Maarten) en Vxi2010 (Vadim),

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?

Geen idee, denk dat de meeste na wereld 38/39/40 whatever ze spelen wel stoppen.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed overduidelijk.

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Heb alleen in Creed gezeten, maar Pino en Dogma leken me ook redelijk gezellig.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?

String, dat het met choice niet goed ging was al duidelijk. Maar de actie van String valt nooit goed te praten, dat is stevig afgestraft. Een schande voor tw die spelers.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?

BOA, een etische en slimme, tactvolle beslissing om de sterkte stam (in praktijk) te joinen, terwijl ze ook aanbiedingen hadden open staan van het stabbende String, dat de wereld tegen Creed probeerde te krijgen.
Respect voor deze gasten!

5. Welke stammen werkte het beste samen?

Creed en Pino, zeker samen met TMSCRT.

6. Wat was DE BG van W34?

De kant van Creed; Creed + Pino + Dogma + Creedy

------------------------
Zoals bekend ben ik gestopt. Van te voren aangekondigd dat w34 mijn laatste wereld zou zijn.
Iedereen die doorgaat veel succes. Ik heb 7 mooie jaren op tw gehad, veel goede mensen ontmoet, ook op w12, w16 , w18, w22 en de summer games. Helaas is het contact verwaterd met de meeste, hoop ook die nog ooit een keer tegen het lijf te lopen.

Van de w34, succes met jullie verdere carriere, ik zal nog zeker rondhuppelen in de skype chat. Maar niet meer IG, of weinig op het forum
 

DeletedUser51416

Guest
Spelers:

1. Wie was er DE speler van W34?
Chronus, heeft er persoonlijk voor gezorgd dat AA gevallen is en daardoor een kettingreactie is ontstaan bij Choice. Of in ieder geval het moraal verder beneden het vriespunt was. Constant maar aanvallen er uit sturen en altijd ook dorpenwinst, dat moet zeer frustrerend zijn om te verdedigen.

2. Wie was de tacticus van W34?
Aus (met hulp?) degene achter de massa's van Creed, met veel slimme dingetjes heeft hij veel voor elkaar kunnen krijgen tijdens die massa's.

3. Wie was de failerd van W34?
Wie niet? Er zijn best veel falers geweest op deze wereld. De grootste zal misschien wel AA zijn, maar LoC komt ook aardig in de buurt. Voor de rest iedereen die nee heeft gestemd op de stemming, hoe kon er iemand denken dat er nog muziek zat in deze wereld.

4. Wie was de AF poster van W34?
Howlin, zonder twijfel

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Maximus, met zo speelstijl kan je bijna niks anders dan een ODA geilerd zijn. Zoals Segg al aan gaf is hij wel een doorslag gevende factor geweest in het noorden door zijn speelstijl. Gelukkig waren er ook genoeg accounts met zat def, dus kon dit gemakkelijk.

6. Wie was de beste deffer van W34?
Bij Choice in ieder geval niemand, dat is een ding zeker. Creed heeft niet echt een druk gekregen, maar degene die het lastigst hebben gehad zijn Ridder en Raving George. Of het puur def skills zijn of slechte aanvalskunsten laten we in het midden. Deze twee accounts zijn overeind gebleven onder de meeste druk dan wie dan ook in Creed heeft gehad.

7. Wie was je grootste steun van W34?
Elko in het begin uiteraard, mentor for life(rock) daarna Jory waar ik ongelooflijk veel gezelligheid mee gehad heb. Verder iedereen die mij gesteund heeft in mijn zoektocht op deze wereld.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Kris en Mats, elke vv werd wel opgepakt, als zij niet konden was er wel iemand anders.

9. Wie was de verassing van W34?
Jory, als er al een verassing was deze wereld.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Elko en Sam (anders vinden ze zich zo achtergesteld) en Jory, Martijn en Frederik.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Mats, een van de betere stamspelers die ik ken. Van zulke spelers zouden er meer moeten zijn.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed, iemand nog twijfel?

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, iemand nog twijfel?

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice en consorten, iemand nog twijfel?

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed, iemand nog twijfel?

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed en Pino, iemand nog twijfel?

6. Wat was DE BG van W34?
Creed en Pino, iemand nog twijfel?

Ik heb erg genoten van deze wereld, maar ben blij dat die is afgelopen. Die druk dat het account misschien op barbaar gaat is zo vervelend! Heb veel geleerd hier en ben blij dat mij de kans ooit is geboden om in Creed te spelen.
 

DeletedUser26151

Guest
1. Wie was er DE speler van W34?
Chronus was voor mij toch wel de nummer 1. Zoals bij waarschijnlijk de meeste is gewoon een beresterk account geweest deze wereld tot het einde(toen de wereld nog ergens over ging). Het wegspelen van AA was een leuke prestatie die zeker belangrijk was deze wereld. Verder eervolle vermeldingen voor Ridder1234 en Raving George.

2. Wie was de tacticus van W34?
De Creed! leiding. Ik denk dat vooral Aus hier veel werk in heeft geleverd. Maar ook het wegspelen van Cake. in het begin was een goed idee dat gelukkig destijds is doorgezet. Howlin had daar weer een groot aandeel in denk ik. Maar ook zeker de bg met Dogma is zeer belangrijk geweest en tactisch een uitstekende zet. De vraag is enkel of dat Creed! deze wereld tactisch echt zo sterk was of was Choice zo zwak.

3. Wie was de failerd van W34?
Het gehele Choice front? Als ik er dan toch iemand uit moet pakken doe dan maar AA. Dingen die ik in het verloop van de wereld over hun heb gehoord vond ik toch wel lachwekkend.

4. Wie was de AF poster van W34?
Ik vind Howlin altijd wel ijzersterk posten. Maar er waren meer Creed! leden die de stam uitstekend hebben vertegenwoordigt hier.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Maximus Ranekevo dat is ook wel goed te zien aan zijn ODA. Verder heeft Boregore tegen het einde aan ook verschrikkelijk op ODA gegeild.

6. Wie was de beste deffer van W34?
Raving George heeft uitstekend defensief werk geleverd hier en is wat dat betrefd toch wel de nummer 1 voor mij. Maar ook Ridder1234 heeft het uitstekende gedaan met de vele clusterfucks die ze hadden. Zoals ook in hun profiel aangegeven staat :D.
Dennis | Spacer heeft het volgende geschreven:

:O
Ridder krijgt een CF loos cluster
wonderen bestaan nog!


Hun profiel is sowieso een aanrader om te lezen.

7. Wie was je grootste steun van W34?
100% zeker Jasse. Heb veel lol met hem gehad en fijn met hem samengespeeld. We hadden wel is wat meningverschillen over grasmaaiers en eekhoorns maar verder liep het perfect voor mij.
Verder wil ik ook Dave en Raf bedanken voor de kans die ze mij hebben geboden om op speeser te komen in het begin van de wereld dat zal ik zeker niet vergeten.
Ook aan Sam heb ik veel gehad en dat is gewoon een uitstekende kerel en tw speler. Verder heb ik veel gelachen in de chat en moet ik eerlijk zijn dat ik het nog nooit ergens zo naar mijn zin heb gehad als in Creed! van het begin tot het einde. Met Howlin heb ik het altijd wel goed kunnen vinden en vond zijn humor altijd wel leuk ook al was die altijd vooral op mij gericht (finger).
Verder moet ik ook Aus bedanken voor mijn leidersrechten in de chat :D
Ook Berno zijn aandeel in Speeser was van zeer hoge kwaliteit.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Leon, Kris, Aus, Jory, Martijn en nu vergeet ik er vast nog wel een paar maar deze jongens hebben uitstekend werk geleverd.

9. Wie was de verassing van W34?
Ik denk toch wel Jory(Chronus) die heeft het heel erg leuk gedaan. Verder heeft ook Brigitte1 uitstekend werk geleverd met haar vroegere stam SCRT. Verder heeft Leon het ook erg goed gedaan.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Heel veel. Een paar namen: Dave, Jasse, Erik, Elko, Jory, Martijn en Sam. Maar er zijn vast nog namen die ik vergeten ben.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Leon en Sam(medespeler op speeser).

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed! van het begin tot het einde gedomineerd. Het strenge rekruteringsbeleid van spelers en co's is daarin wel heel erg belangrijk geweest.(vooral in het begin)

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed! kan me niet voorstellen dat het ergens anders leuker was dan hier. Op de beruchte OSM competitie na dan.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice en opvolgers. En dat belachelijke rotstammetje String ook.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed! en Pino.

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Pino en SCRT hebben goed samengewerkt. Verder ook Creed! met hun bg's.

6. Wat was DE BG van W34?
Creed! und Pino.



Ook ik ben blij dat het erop zit. Het duurde allemaal wat te lang. De wereld had al lang klaar moeten zijn. Maar er waren helaas wat noobs die het nog wel leuk vonden op W34 helaas.
 

DeletedUser67973

Guest
1. Wie was er DE speler van W34?
Het ligt er hier aan hoe je exact "De speler" wil defineren, maar als je ervan uitgaat dat het een doorslaggevende speler moet zijn geweest dan denk ik aan 2 accounts. Het 1e account noem ik bij de bespeler aangezien ik niet alle namen meer weet :S
1: auseinandernogiets. Zeer sterke speler viel niet vaak aan maar als die aanviel was er altijd veel schade, verder uitstekend werk als leider in de beginfase.
2: Ik vind dat Raving hier ook hoort te staan, redelijk vaak aangevallen altijd door blijven gaan dus kudo's voor hun doorzettingsvermogen. Als dat account had gevallen was er een probleem ontstaan in Creed.

2. Wie was de tacticus van W34?
Ik denk dat ik hier Howlin ga neerzetten. Ik weet niet 100% zeker wie alle stammassa's heeft bedacht/uitgewerkt maar volgens mij zat er veel Howlin in.
Verder heb ik Aus zoals ik al eerder zei ook altijd tacktisch zeer sterk gevonden.

3. Wie was de failerd van W34?
Ik denk dat Levi & co hier genoemd moet worden. Ze hebben gestabbed om de wereld nog wat moeilijker te maken voor ons. Op de allerbeginfase van de stab na is het denk alleen maar makelijker gegaan en sneller afgelopen dan het anders was geweest.

4. Wie was de AF poster van W34?
Arnaud heeft toch wel het af een bijzondere plek gemaakt.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Was het niet Angry Animals die in het begin enorm op z'n oda zat te geilen? kan het me heugen maar weet het dus niet zeker.

6. Wie was de beste deffer van W34?
Ik weet niet echt wie ik hier moet neerzetten om eerlijk te zijn.

7. Wie was je grootste steun van W34?
Leon zonder twijfel, geweldige speler en persoon. Heeft me enkele keren goed uit de brand geholpen.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Leon en Kris vind ik de grootste, verder kan Mats er volgens mij ook bij maar daar heb ik zelf nooit veel van meegekregen of onthouden. Als ik in iedergeval de vorige posts lees dan vind ik het wel de melding waardig.

9. Wie was de verassing van W34?
Volgens mij was Leon een nieuwe speler? Als dat het geval is wil ik hem zeker vermelden vanwege de kwaliteits speler dat hij is geworden.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Ben zelf een gestopte speler maar ik ga hier gewoon zeggen een geweldige stam en groep spelers.

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Mats Leon en Theo. Geen idee of ze allemaal redelijk nieuw waren maar ze hebben allemaal veel ervaring opgedaan.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed!, we hebben gedomineerd vanaf de start. Altijd is de focus geweest op de lange termijn en dat heeft ons goed gedaan.

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
String ze hebben de wereld niet moeilijker gemaakt enkel makelijker.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Pino, ze hebben uiteindelijk gewonnen samen met Creed. Goed gedaan daar.

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed! en Pino.

6. Wat was DE BG van W34?
Creed!, Pino en Dogma.
 

DeletedUser72071

Guest
Aangezien ik lui ben en de bovenstaande posts toch al uitleg hebben gegeven wordt het een kort lijstje :x

1. Wie was er DE speler van W34?
Chronus (Raving George & Ridder1234 op de 2e en 3e plek)
2. Wie was de tacticus van W34?
Leiding van Creed! Vroegere leider van Pino deed ook een knap staaltje werk.
3. Wie was de failerd van W34?
Genoeg. AA, Vlemis, levi e.d.
4. Wie was de AF poster van W34?
Ik
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
AA en later Maximus.
6. Wie was de beste deffer van W34?
Raving George.
7. Wie was je grootste steun van W34?
Iwantwin93. Zonder zijn hulp zou ik allang gequit zijn.
8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Jammer genoeg Iwantwin93 en mijzelf, tot op het punt dat we zelf wedstrijden hielden wie de meeste vv's had. Volgensmij had hij gewonnen met een record van 26.
9. Wie was de verassing van W34?
-
10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Timo (oud stamleider pino), Olivier (m'n oude co). Sam en Elko voor de goede orde.
11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
howlin, brigitte, dennis, ed1, ed2, lars, leon, sam, sam, sam, wouter, alex, chris, berno, henno, henry, jeremy, jordi, jory, laurens, lennart, ronald, martin, theo, yorick, ...

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed
2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Pino, en later Creed heb ik het erg naar m'n zin gehad.
3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice / No Id.
4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed
5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed & Pino
6. Wat was DE BG van W34?
Creed & Pino
 
Reactiescore
973
1. Wie was er DE speler van W34?
Erik - Protector. Heeft wel is waar niet tot het einde door gespeeld, desondanks in de korte tijd dat hij actief er was heeft de een zeer beslissende rol op w34 gespeeld en maakte de leidingstaak als eerste echt waar binnen Creed.

2. Wie was de tacticus van W34?
Timo, leider Pino. Zowel als leider als tacticus sterk. Daar waar de rollen binnen de Creed leiding meer verdeelt waren en ondanks dat ook volledig perfect samenwerkte, moest hij het in zijn eentje doen.

Kwa tw'en zelf is Aus één van de meest tactische aanvallers. Zonder veelal gebruik te maken van constante clearsmolens/kwantiteit breekt die easy tegenstanders.

Kwa verdediger vond ik Steff wel een tactische speler om 3 lijsten dorpen te verliezen als ingecalculeerd verlies. Vervolgens 1 dorpje pakken van de tegenstander en doen alsof je wint hebt gemaakt. Tactisch well done.

3. Wie was de failerd van W34?
In het totaalplaatje... Castiel, als AF'er, als leider en als speler failde die. Veel verkeerde keuzes om vervolgens te verdwijnen van w34 om een nieuwe wereld te leiding te geven in een nieuwe stam.

4. Wie was de AF poster van W34?
Protector met zijn geniale topic. Aus als kwalitatief uiterst sterke poster.

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Veelal waren aanvallend ingesteld, niet direct een extreem overduidelijke uitschieter imo.

6. Wie was de beste deffer van W34?
Raving George, prima gedeft. Rest van Creed heeft weinig moeten verdedigen, ondanks grotendeels het front makkelijk een massa foutloos kon deffen. Wellicht een beetje jammer eiigenlijk.

7. Wie was je grootste steun van W34?
Ingame... Meerdere die in barre Creed tijden me steunden en waardoor Creed uiteindelijk dus heeft gewonnen. Buiten dat was ik extreem happy dat aus en erik ook leiders waren binnen Creed.

Op het AF.. Menig Choice poster, 5 minuten wachten en je hoefde enkel de stamgenoot zijn reactie te quoten om de vorige Choicer zijn reactie onderuit te halen. Erg handig, wel een beetje saai.

8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Ik geloof ik in Creed. Heb 100en keren voorgesteld om te balancen via de vv, dat niemand zijn vv gaf was helaas. Pino waren het stelletje J. en K. geloof ik de grootste vv sletten en SCRT bestond geloof ik uit 20 accounts en 1 speler, dus vooral mijn respect om niet te geven aan de vijand die tijd en te blijven strijden in zo'n zwart uitziende situatie.

9. Wie was de verassing van W34?
Jory en leon hebben laten zien dat ze kwalitatief uiterst sterk naar voren kwamen in Creed. En ik denk dat na 2 maanden anonimiteit en de rest van de wereld al dacht dat we gefailed waren, Creed ook best een verrassing was. Berno's actieve inlog periode op wereld 34 was ook wel een verrassing, het gevolg althans. Mijn overwinning met Stratego tegen Boregore ondanks het vals spelen van hem was ook een enorme verrassing voor mezelf. In de vroegtijdige interne onrust periode van Creed was het inloggen na een weekend ook vol verrassingen, al had ik die wel kunnen missen. Ik die 3de werd in de OSM competitie van Creed vond ik ook wel een verrassing overigens. Oh, en ik vond Jop in de Creed chat overigens ook wel een verrassing.

10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Dennis, toch erg jammer dat die vroegtijdig is afgehaakt (geloof ik).

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Menig Creeder dat een duidelijke rol heeft gespeeld binnen de stam.

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed ft. Pino

2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, actieve chat ten aller tijden geloof ik.

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice, veel stammen moesten onderspit delven aan de machtspositie van Creed. Choice daarentegen stond er al vanaf het begin en had in de eerste maanden niet heel veel te maken met Creed ingame. In die periode hebben ze vele foute beslissingen genomen waarvan menig Creeder vooraf al inzag dat het een domme keuzes waren die gingen terugkaatsen (dat ook elke keer achteraf bleek).

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed ft. Pino

5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed, Pino, Dogma, etc.

6. Wat was DE BG van W34?
Creed, pino, Dogma, etc.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26151

Guest
10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Dennis, toch erg jammer dat die vroegtijdig is afgehaakt (geloof ik).

(finger)
 
Reactiescore
88
9. Wie was de verrassing van W34?
Jory en leon hebben laten zien dat ze kwalitatief uiterst sterk naar voren kwamen in Creed. En ik denk dat na 2 maanden anonimiteit en de rest van de wereld al dacht dat we gefailed waren, Creed ook best een verrassing was. Berno's actieve inlog periode op wereld 34 was ook wel een verrassing, het gevolg althans. Mijn overwinning met Stratego tegen Boregore ondanks het vals spelen van hem was ook een enorme verrassing voor mezelf. In de vroegtijdige interne onrust periode van Creed was het inloggen na een weekend ook vol verrassingen, al had ik die wel kunnen missen. Ik die 3de werd in de OSM competitie van Creed vond ik ook wel een verrassing overigens. Oh, en ik vond Jop in de Creed chat overigens ook wel een verrassing.

Juh, alleen dat je bent verloren :eek:

24zlmqc.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
Fake screen! :D
 
Bovenaan