- Reactiescore
- 1.042
Beste lezers,
W34 is zo goed als afgelopen en er gaan een aantal mensen stoppen met tw. Op wereld 29 was er iemand met het leuke idee voor een lijstje, puur om te zien wie er nog zijn mening wil geven.
Spelers:
1. Wie was er DE speler van W34?
Ik denk dat ik hier toch wel Chronus nomineer, heb bijzonder veel respect voor hoe Jory het spel altijd gespeeld heeft en zich razendsnel ontwikkelt heeft. Weet nog goed dat hij voor het eerst in de BG-chat van W29 kwam en sinds toen heeft hij een bijzondere inzet e.d. laten zien. Ook wil ik iedereen die nog tot het laatste moment actief bleef nomineren
2. Wie was de tacticus van W34?
Ik denk dat we hier toch wel de leiding van Creed op mogen noemen, voor zolang ik W34 heb gespeeld zijn er niet tot nauwelijks problemen geweest op TFH na
3. Wie was de failerd van W34?
Steff, Martijn, dat soort spelers
4. Wie was de AF poster van W34?
Creed!, niet iemand specifiek al was de een wat actiever dan de ander (was ook weinig tegenstand dusja...)
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Euhmz, geen idee. Iedereen die zijn clears nooit stil liet staan en dan heb ik het niet over farmen
6. Wie was de beste deffer van W34?
Ik denk dat ik hier toch Raving, Ridder en Chronus neer wil zetten, al heb ik bij Chronus altijd vraagtekens gehad over de tegenstand die in mindere mate overweldigend was.
7. Wie was je grootste steun van W34?
Ik denk niet een persoon, vind Creed! een stam die met recht het topstam plakkaat verdient heeft. Degene met wie ik het meest praatte is ook niet echt aan te wijzen, maar als ik toch iemand in me op moet laten komen zal het Theo zijn die Bore heel lang actief heeft gehouden.
8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wie de meeste vv's gedaan heeft
9. Wie was de verassing van W34?
Ik denk dat ik niet lang genoeg heb gespeeld om dit te beantwoorden maar als ik het af las en wat om me heen hoorde toch wel Leon misschien? Positieve verrassing in dit geval
10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Ben de wereld niet gestart dus denk niet dat ik deze echt kan invullen.
11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Aparte vraag haha, Theo nog steeds, net als mijn lijstje van W29 denk ik zelfs
Stammen
1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed
2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, een stam die niet verliest is volgens mij altijd gezelliger dan een die dat wel doet door o.a. de winsten.
3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice en opvolgers.
4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed of misschien wel Pino
5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed en Pino?
6. Wat was DE BG van W34?
Creed en Pino?
W34 was een leuke wereld, bedankt
W34 is zo goed als afgelopen en er gaan een aantal mensen stoppen met tw. Op wereld 29 was er iemand met het leuke idee voor een lijstje, puur om te zien wie er nog zijn mening wil geven.
Spelers:
1. Wie was er DE speler van W34?
Ik denk dat ik hier toch wel Chronus nomineer, heb bijzonder veel respect voor hoe Jory het spel altijd gespeeld heeft en zich razendsnel ontwikkelt heeft. Weet nog goed dat hij voor het eerst in de BG-chat van W29 kwam en sinds toen heeft hij een bijzondere inzet e.d. laten zien. Ook wil ik iedereen die nog tot het laatste moment actief bleef nomineren
2. Wie was de tacticus van W34?
Ik denk dat we hier toch wel de leiding van Creed op mogen noemen, voor zolang ik W34 heb gespeeld zijn er niet tot nauwelijks problemen geweest op TFH na
3. Wie was de failerd van W34?
Steff, Martijn, dat soort spelers
4. Wie was de AF poster van W34?
Creed!, niet iemand specifiek al was de een wat actiever dan de ander (was ook weinig tegenstand dusja...)
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W34?
Euhmz, geen idee. Iedereen die zijn clears nooit stil liet staan en dan heb ik het niet over farmen
6. Wie was de beste deffer van W34?
Ik denk dat ik hier toch Raving, Ridder en Chronus neer wil zetten, al heb ik bij Chronus altijd vraagtekens gehad over de tegenstand die in mindere mate overweldigend was.
7. Wie was je grootste steun van W34?
Ik denk niet een persoon, vind Creed! een stam die met recht het topstam plakkaat verdient heeft. Degene met wie ik het meest praatte is ook niet echt aan te wijzen, maar als ik toch iemand in me op moet laten komen zal het Theo zijn die Bore heel lang actief heeft gehouden.
8. Wie was de grootste vv-er van W34?
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee wie de meeste vv's gedaan heeft
9. Wie was de verassing van W34?
Ik denk dat ik niet lang genoeg heb gespeeld om dit te beantwoorden maar als ik het af las en wat om me heen hoorde toch wel Leon misschien? Positieve verrassing in dit geval
10. Met welke gestopte spelers had je graag W34 af willen maken?
Ben de wereld niet gestart dus denk niet dat ik deze echt kan invullen.
11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Aparte vraag haha, Theo nog steeds, net als mijn lijstje van W29 denk ik zelfs
Stammen
1. Wie was toch de topstam van W34?
Creed
2. Welke stam leek je het gezelligst van W34?
Creed, een stam die niet verliest is volgens mij altijd gezelliger dan een die dat wel doet door o.a. de winsten.
3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Choice en opvolgers.
4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Creed of misschien wel Pino
5. Welke stammen werkte het beste samen?
Creed en Pino?
6. Wat was DE BG van W34?
Creed en Pino?
W34 was een leuke wereld, bedankt