De Eindlijst

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Wauw Roald, zelfs stabs naar je eigen leden vind je kunnen.
Je bent dus zelf een net zo harde backstabber.
Serieus, niemand binnen PM heeft hier achter gestaan.

Zeker wel.
Mensen die bewust de stam leeg willen trekken om zo het plezier van andere totaal te verzieken, verdienen de overwinning niet, maar wel een kick.

Leuke uitspraak weer, maar je heb weeral geen idee waar je het over heb.
Daarnaast staan er wel degelijk veel pm'ers achter de kick.
Ook heb ik geen enkele leidingsfunctie, en niemand aangezet dit te doen.
Ik heb het niet eens ingefluisterd.

In het vervolg kun je beter stil zijn, totdat je weet waar het over gaat pipo.


Idd Roald, nu ben ik ook nieuwsgierig

f622950847.png


Heeft zo zijn voordelen, alle 'aparte' pm's screenen en archiveren, samen met uitspraken van AF'ers om ze later te confronteren en dergelijke. Lang leve puush.
 

DeletedUser65921

Guest
Klik jij dan elke maand even ofzo? Want die blijven maar een maand bestaan op puush bij mij als niemand ze bekijkt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Bij mij blijven ze iig langer dan vele maanden staan, deze is bijvoorbeeld uit begin april, en nooit aangeklikt, aangezien ik er vele honderden gearchiveerd heb.
 
Reactiescore
1.018
10-8 is nog maar een maand terug dus ik denk dat hij gewoon van de week alles heeft gearchiveert

E: nvm
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Heb ik ook voor je gedaan, kon daar eigenlijk weinig over vinden. Toch heb ik talloze kaartjes en statistieken gepuushed, van zo een 10 maanden uit. Met namen van stammen en accounts erin, die al lang niet meer bestaan. Hoe het ook kan, mijn puushes blijven iig langer bewaard. Heb je de gratis of de gekochte versie?
 

DeletedUser65921

Guest
Gratis.
Maar nu ik nog eens nakeek vond ik er ook van mei terug.
Die gast die me wijsmaakte dat dat maar een maand blijft staan is precies een zeveraar :eek:
 

DeletedUser

Guest
Begrijp niet waar men zich druk om maakt. W29 is nu definitief gesloten.

Leg de focus op werelden waar je nog speelt, en niet hier. Is verloren tijd :D

Wat maakt het nog uit, wie wat heeft gezegd of gedaan, het is verleden tijd. Look at the bright side !!!! Er zijn nog genoeg werelden waar je je kan bewijzen.
Sommige spelers stoppen, anderen gaan door onder dezelfde of andere naam. Whatever. Vijanden worden dan vrienden en vrienden vijanden. Who cares?
Wees blij, en behoud de goede contacten die je hebt gelegd en vergeet de slechte contacten.

Het is met ups en downs in het game leven, net als in RL.
Dus gooi een baklading zand erover en begin overnieuw :p
En wie weet....

grt,

Tormund
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Verschil was alleen dat ik naar een bg overstapte, iedereen mee mocht (tenzij je het zelf had verpest), de leavers enkele weken een nap houden met ex stamgenoten. Daarnaast waren de achterblijvers, op 2 accounts na (in totaal 5) inactieven.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kreeg inderdaad dezelfde kans. Als iemand het voor je verpestte... dan was je dat zelf.
 

DeletedUser65921

Guest
Verschil was alleen dat ik naar een bg overstapte, iedereen mee mocht (tenzij je het zelf had verpest), de leavers enkele weken een nap houden met ex stamgenoten. Daarnaast waren de achterblijvers, op 2 accounts na (in totaal 5) inactieven.

Gewoon stop van Ctrl verpestte mijn plezier? :p
Maar was sowieso niet al te serieus, dit is al meer dan genoeg besproken lijkt me.
 
Bovenaan