De Eindlijst

Reactiescore
499
Vernoem mij dan als grootste failerd, Laurens.
Anders ga ik nergens staan :p
 
Reactiescore
2.039
1. Wie was er DE speler van W29?
Jory, voor een eerste wereld heeft hij een fenomenale groei doorgemaakt

2. Wie was de tacticus van W29?
Deze wereld heeft naar mijn mening te weinig tactische hoogstandjes gehad om hier iemand te benoemen

3. Wie was de failerd van W29?
De originele C-W-B, zonder Mlicka was hij nergens
Sera, overduidelijk waarom lijkt me
WallE, dacht omdat hij kingsage gespeeld had, het vanzelfsprekend was dat hij tw zo onder de knie kreeg

4. Wie was de AF poster van W29?
Spammer lars en de oorlogsposts van raph

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W29?
Sera voor de tijd dat hij er was, de originele ibra gonzaa

6. Wie was de beste deffer van W29?
Raph, laurens (veel goede vv's gedaan in mijn tijd), het iewat latere team van ibra gonzaa, ikzelf

7. Wie was je grootste steun van W29?
De volledige kern van het originele Mus., in diplomatieke zin de leiding van Oh no!

8. Wie was de grootste vv-er van W29?
Hier heb ik enkel zicht op mijn eigen periode, dan zou ik noemen Raph, Richward/Apuz, Laurens en mezelf wederom.
Ook een pluim naar de vv'ers die late game op inactieve accounts werk hebben verzet, dit vereist redelijk wat doorzettingsvermogen!

9. Wie was de verassing van W29?
Jory en Laurens!

10. Met welke gestopte spelers had je graag W29 af willen maken?
Originele Mus. kern en Yoyoyohan

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Verdorie moet ik nou alweer Jory invullen!

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W29?
-

2. Welke stam leek je het gezelligst van W29?
Met afstand Ctrl! Met Mea is het altijd beregezellig :)

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Als ik dan moet kiezen tussen I. en Lw. kies ik toch voor Lw., zij hadden op papier veel betere spelers en meer potentie dan I. maar zijn toch even hard gefailt.

Ook wil ik hier even bij zeggen dat wij als Mus. leiding toch wel een grove fout hebben gemaakt met het fuseren met Tax.
Al kregen we hier op papier meer safe door, er is eigenlijk nooit veel meer profijt van geweest dan een kant waar geen dreiging meer van kwam. De Tax. spelers stuurden niet tot nauwlijks def, het deel dat zich bij de leiding voegde was volstrekt nutteloos en het heeft uiteindelijk tot de splitsing van MT geleid, waardoor het overgebleven deel op het nippertje aan zijn eind is ontsnapt.

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
-

5. Welke stammen werkte het beste samen?
De Alliantie

6. Wat was DE BG van W29?
De Alliantie ofc
 

DeletedUser

Guest
AW: De Eindlijst

Heee mag ik niet wat meer eer! Ik heb ten slotte ook de 5 miljoen gehaald op mijn eerste wereld, zijn maar weinig die dat kunnen zeggen!
 
Reactiescore
60

DeletedUser

Guest
AW: Re: De Eindlijst

Zijn er ook maar weinig die kunnen zeggen dat ze nog idioter zijn dan jou.

Mijn grootste specialiteit is propgaganda Tasic, snap niet wat daar idioot aan is. Ik post jou er met mijn ogen dicht uit
Ik kan dat zeggen, ruim ook

Als ik had doorgespeeld had ik ook wel de 10 miljoen bereikt.
Dankzij Laurens idd, Jory heeft het solo allemaal gedaan en mag zich nu eigenlijk zichzelf al een topspeler noemen. Jij niet. ;)

Grapjas.
 
Reactiescore
1.018
Was dat een alliantie dan? De alliantie is Para en MT en dat was de enige
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop toch niet dat je 'De Alliantie' bedoelt die onder Vaden Wick speelde? Change e.d.
Dat Change & co onze naam moesten stelen geeft ze niet gelijk die titel. Dat was hun enige hoop om nog de wereld te winnen. Het leukste is nog dat Vaden Wick al zijn achterlijke leden liet geloven dat ze kans hadden door hem blindelings te volgen, en men geloofde het ook nog :eek:.
Mijn grootste specialiteit is propgaganda Tasic, snap niet wat daar idioot aan is. Ik post jou er met mijn ogen dicht uit


Als ik had doorgespeeld had ik ook wel de 10 miljoen bereikt.
Je post mij met je ogen dicht er uit? Aha, grapjas. Elke keer als ik of iemand anders wat zinnigs zeiden gingen we op de blokkeerlijst van Clowntje Bas. En Basje maar denken dat hij gelijk had. De enige die dat geloofde was hij zelf. Wat dat betreft zit jij ook echt wel in een bepaalde tunnel, just like Vaden Wickje. En je weet hoe het daarmee is afgelopen toch? :cool:

Dan had Laurens de 10 miljoen bereikt, en had jij met de eer lopen pochten. Zoals altijd.
 
Reactiescore
1.018
Superanon:rolleyes: come on bas, als ik het door 1 lijntje te leggen via skype al weet;)
 
Bovenaan