DeletedUser65921
Guest
niemand die mij effie vernoemd?
Ik dacht.. naja.. laat maar ;(
Komt omdat ik mijn lijst nog niet gemaakt heb
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
niemand die mij effie vernoemd?
Ik dacht.. naja.. laat maar ;(
Zijn er ook maar weinig die kunnen zeggen dat ze nog idioter zijn dan jou.Heee mag ik niet wat meer eer! Ik heb ten slotte ook de 5 miljoen gehaald op mijn eerste wereld, zijn maar weinig die dat kunnen zeggen!
Heee mag ik niet wat meer eer! Ik heb ten slotte ook de 5 miljoen gehaald op mijn eerste wereld, zijn maar weinig die dat kunnen zeggen!
Heee mag ik niet wat meer eer! Ik heb ten slotte ook de 5 miljoen gehaald op mijn eerste wereld, zijn maar weinig die dat kunnen zeggen!
5. Welke stammen werkte het beste samen?
De Alliantie
6. Wat was DE BG van W29?
De Alliantie ofc
Zijn er ook maar weinig die kunnen zeggen dat ze nog idioter zijn dan jou.
Ik kan dat zeggen, ruim ook
Dankzij Laurens idd, Jory heeft het solo allemaal gedaan en mag zich nu eigenlijk zichzelf al een topspeler noemen. Jij niet.![]()
Dat Change & co onze naam moesten stelen geeft ze niet gelijk die titel. Dat was hun enige hoop om nog de wereld te winnen. Het leukste is nog dat Vaden Wick al zijn achterlijke leden liet geloven dat ze kans hadden door hem blindelings te volgen, en men geloofde het ook nogIk hoop toch niet dat je 'De Alliantie' bedoelt die onder Vaden Wick speelde? Change e.d.
Je post mij met je ogen dicht er uit? Aha, grapjas. Elke keer als ik of iemand anders wat zinnigs zeiden gingen we op de blokkeerlijst van Clowntje Bas. En Basje maar denken dat hij gelijk had. De enige die dat geloofde was hij zelf. Wat dat betreft zit jij ook echt wel in een bepaalde tunnel, just like Vaden Wickje. En je weet hoe het daarmee is afgelopen toch?Mijn grootste specialiteit is propgaganda Tasic, snap niet wat daar idioot aan is. Ik post jou er met mijn ogen dicht uit
Als ik had doorgespeeld had ik ook wel de 10 miljoen bereikt.
Mijn grootste specialiteit is propgaganda Tasic, snap niet wat daar idioot aan is. Ik post jou er met mijn ogen dicht uit
HahahaAls dat je grootste specialiteit is kun jij wel écht niets zeg.
![]()
Als dat je grootste specialiteit is kun jij wel écht niets zeg.
H
![]()