De eerste stammassa?

Reactiescore
244
Na het politieke debacle in Nederland donderdagnacht was het voor de stam Wolves al snel weer helemaal goed na een geslaagde actie in de ochtend. Waar het in de Discord een vrolijk boel was, ging iedereen weer lekker bezig met zijn dagbesteding.

Om het weekend goed in te luiden werd er in de Discord een nieuwe bot uitgenodigd om de leden te vermaken en hier werd lustig gebruik van gemaakt. De pret was echter snel verdwenen toen Team Torek de sfeer moest verpesten met het meldden van een incoming. Na het horen van de aankomsttijd werd er toch weer van kanaal geswitched om de nieuwe gast niet alleen te laten!

Na enkele minuten werd toch wel duidelijk dat gezien de aankomsttijd en de stam van wie de incoming was, er serieuze zaken besproken moesten worden. Sense heeft duidelijk goed gehandeld aangezien er dezelfde ochtend nog dorpen waren veroverd.
Alle mogelijke scenario’s werden besproken en al snel was duidelijk wie het moesten gaan ontzien aankomende nacht. Team Torek en Team Smoke zouden hun weekend niet beginnen met goede nachtrust.

Solidair als iedereen is binnen Wolves, bleef het de hele nacht een drukke bedoeling waarin alles werd gedaan om elke incoming zorgvuldig te behandelen. Het was rond middernacht namelijk al goed duidelijk dat niemand zich aan de avondklok ging houden.
Waar Sense een zeer strakke Timing had, was er door de vroege incoming geen verassingseffect, het was duidelijk waar de prioriteiten lagen en hierop werd gehandeld.

Anderzijds werd besloten toch ook een kleine prik uit te delen doormiddel van een zeer goedkope blitz op een speler van Sense. Een paar fakes, een paar treintjes gewoon wat afleiding.

Toen het uur van de waarheid aanbrak stond alles zo goed als save, en was het afwachten of de inschatting klopte die eerder gemaakt was. Het doel om geen dorp te verliezen was nog steeds het streven en daar werd vol voor gevochten. Toen om 8.05 bleek dat alle dorpen in het bezit van Wolves bleven en er zelfs een dorp van Sense in het bezit was gekomen van een andere speler konden we zeggen dat de nachtelijk inzet, de samenwerking en de gezelligheid er alleen maar voor heeft gezorgd dat de onderlinge band versterkt is!

Niemand weet wanneer we weer een stukje schrijven om het AF in leven te houden, of het dan weer zo positief is of helaas negatief, maar we willen toch Sense bedanken. Jullie hebben een mooi plan bedacht, strak uitgevoerd en het heeft de nodige nachtrust gekost. Hopelijk zetten andere deze positieve trend verder en krijgen we toch nog een aangenaam en actief AF.

Tot de volgende

Credits naar Viggo voor het schrijven van dit prachtig stukje <3
 
Reactiescore
214
Was een gezellig nachtje, mogen er nog zo enkele komen!
 
Reactiescore
14
Inderdaad en zo leren we elkaar ook allemaal wat beter kennen en geraken we op elkaar ingespeeld :D.
Was een zeer leuke nacht!
 
Reactiescore
139
Ben benieuwd hoe Sense (+alle premades met sense2 en guard) deze massa heeft ervaren. Moet best pijnlijk zijn om -1 te gaan na je eigen massa.

Sense heeft trouwens wel een paar dorpen lekker in het midden van wolves zijn cluster. Met zulke CF's moet je toch wat kunnen uitvoeren zou je zeggen?
 
Reactiescore
14
Eerlijk is eerlijk, na een dagje door te duwen hebben ze alsnog de bordjes in hun voordeel kunnen brengen.
De stand is nu 2-1 voor Sense. Wat wel vast staat is dat het een mooie clash kan worden tussen beide stammen.
 
Reactiescore
736
@TasmanianDevil Volgens mij hebben ze afgekeken bij ons op het w78 forum :p

Kan nooit zo gezellig zijn als met DJ Sjonnn en MC Tom <3
 
Reactiescore
903
Reactiescore
101
Ronde twee komt er aan zo te zien, we genieten al van jullie dorpsnamen heren. Is kijken hoeveel mb's er dit keer opgetrommeld gaan worden. Een mooie gezellige avond toegewenst aan de heren van Wolves. Wij houden hier alles in de gaten, de discord van ons is gezellig met een pilske erbij. Proost!
 
Reactiescore
14
Aaah leven op het AF!
Blij dat jullie genieten en fun hebben, zo hoort het leven te zijn :)
 
Reactiescore
1.226
Ronde twee komt er aan zo te zien, we genieten al van jullie dorpsnamen heren. Is kijken hoeveel mb's er dit keer opgetrommeld gaan worden. Een mooie gezellige avond toegewenst aan de heren van Wolves. Wij houden hier alles in de gaten, de discord van ons is gezellig met een pilske erbij. Proost!

Aankomst vanavond?
 
Reactiescore
214
Ronde twee komt er aan zo te zien, we genieten al van jullie dorpsnamen heren. Is kijken hoeveel mb's er dit keer opgetrommeld gaan worden. Een mooie gezellige avond toegewenst aan de heren van Wolves. Wij houden hier alles in de gaten, de discord van ons is gezellig met een pilske erbij. Proost!
Lekker gezellig allemaal toch? Dan komen we ongeveer aan hetzelfde aantal spelers als jullie met 3 stammen :D

All jokes aside, hopen we dat het voor beide stammen wat leuk wordt en wensen we jullie alvast veel succes!
 
Reactiescore
101
Wel weer flauw om de eerste edels weer te zien komen vanuit Paw Patrol heren. Petje af voor zo'n actieve mb stam :)
 
Reactiescore
101
Simpel, wij zijn met een gezellig groep van 30 gestart. Sense2 is geen mb stam maar we kunnen gewoonweg niet meer dan 10 mensen per stam passen. Ik maak de wereldinstellingen niet :)
 
Reactiescore
101
Als je dit goedpraten wilt noemen, ik beschuldig Wolves ook van niks. Tis hun goed recht diplomatieke betrekkingen te hebben en bondgenoten aan te stellen, ik stel alleen iets vast. Dus laten we ons vooral niet laten verleiden in vingertje wijzen, ik denk dat de twee partijen aan elkaar gewaagd zijn.
 
Reactiescore
61
Als je dit goedpraten wilt noemen, ik beschuldig Wolves ook van niks. Tis hun goed recht diplomatieke betrekkingen te hebben en bondgenoten aan te stellen, ik stel alleen iets vast. Dus laten we ons vooral niet laten verleiden in vingertje wijzen, ik denk dat de twee partijen aan elkaar gewaagd zijn.

klaarblijkelijk als je zo’n opmerking plaatst, vind je er toch iets van. Niet gezegd dat je daarmee de vinger wijst. Maar het is niet aan een premade van 30 man om dat als eerste te benoemen. Maar goed dat is mijn mening.

succes verder met pilskes en de gezelligheid in de discord!
 
Bovenaan