De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
dit is waar, maar jij had een goed aantal clusterfucks en omdat je niet de grootste was en tranquillio por favor nog naast je had liggen had je een hoog edellimiet en vele vrije edels die onze kant de gehele dag door op gingen

Ik had toen maar 50 edelparen, 50 a 70 clears en 50+- def getimed en alles was aankomst 23u55. Toen waren er vgm nog geen enkele cf's gepakt (voor deze aanval). Je acc heeft toen nog onder vv gestaan en volgens jou hadden er meerdere mensen geprobeerd om te deffen. Pas nadien hadden we 6 a 8 cf's ofzo waarvan er een paar gerecapped omdat ik 1/4de a halve defdorpen moest timen. (Soms bijna 3 a 4 per dorp na de edelparen). Red Sky had toen ook niet zoveel edels want ik was druk op w63, w64 (tijdelijk) en w68.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Chess hun aanvallen waren niet van heel hoog niveau, mede doordat overal uitkijktorens stonden.
 

Deleted User - 487973263

Guest
allemaal mensen die w66 niet gespeeld hebben hier, wat een trotse pauwen

het was een mooi wereldje en ben erbij gekomen omdat onze grote vriend roy alles had verneukt
zal mooi zijn dat mensen altijd de grond in getrapt worden die een stam in nood komen helpen.

Het is bewonderenswaardig dat je een stam in nood komt helpen. Daar word je ook zeker niet voor de grond in getrapt. Daar verdien je mijn inziens een pluim voor. Echter, de 'massa' aanval die jij op je dak kreeg daar stelde natuurlijk geen bal voor. Het is dan ook lachwekkend dat jij doet alsof het wel wat voorstelt. Op dat punt moet je misschien gewoon je mond houden en je verlies nemen.
 
Reactiescore
3.452
Niemand zou fearless dorpen pakken tot er afspraken waren.
Nu pakt tbn alle dorpen die hij wil, zelfs in lemon zijn cluster en stuntman die overal def achter zet.
Echt flink gedaan
Heb nu wat meer info en kan inderdaad niet anders dan erkennen dat er een stab is gepleegd. Excuses daarvoor.

Ik heb er vertrouwen in dat er een passend rectificatie voorstel vanavond, uiterlijk morgen, opgestuurd zal worden over hoe we dit zo snel mogelijk recht kunnen zetten en achter ons laten.
Grootste wannabe , in-game:
Eric van Stuntman kwam speciaal spelen om Red sky weg te vegen omdat hij daar een vete mee had op een voorgaande wereld uiteindelijk is het omgekeerde gebleken ondanks alle grootspraak en zijn we de man in kwestie niet meer tegen gekomen op de wereld, nam al snel de benen.
Eric plande samen met Tbn aanval op een account tegen de afspraken in. Dat account zou tussen de twee stammen verdeeld worden maar ze hadden hun eigen plan al getrokken.
Ze pakte ( nu we het toch over cf’s hebben Eric) dikke cf’s en Eric timde daar al zijn deff achter,beetje sneu dat je nu gaat piepen over cf’s Eric terwijl je op w66 stabde en probeerde zoveel mogelijk cf’s te pakken
 
Reactiescore
94
achteraf is het allemaal leuk om dingen te roepen maar als je er zelf geen tot weinig weet van heb, hou je er dan alsjeblieft buiten
Sorry maar het enige dat ik hieruit kan halen is het volgende: "Wij hadden grote problemen met internen".

en ik kan je beloven dat als wij stuntman al langer hadden gehad, want we zaten er (gezien de screens en de tijd dat stuntman instorte) nog geen 2 maanden op toen alles fout ging dat het mogelijk vele malen beter had kunnen gaan
toch vreemd aangezien je op 2maand tijd het hele account kan herinrichten, troepen dumpen en via AM opnieuw laten aanmaken.
Je hebt daar zelfs vrij veel reservetijd voor volgens mij, al hangt dat natuurlijk ook af van de wereldinstellingen.
Kan iemand mij even helpen en aangeven hoe lang het duurt om van een leeg dorp een volle clear te maken?

Het is bewonderenswaardig dat je een stam in nood komt helpen. Daar word je ook zeker niet voor de grond in getrapt. Daar verdien je mijn inziens een pluim voor. Echter, de 'massa' aanval die jij op je dak kreeg daar stelde natuurlijk geen bal voor. Het is dan ook lachwekkend dat jij doet alsof het wel wat voorstelt. Op dat punt moet je misschien gewoon je mond houden en je verlies nemen.
Dit dus. Top dat je stammen gaat helpen die in nood zijn. Maar ze slechter verlaten dan dat je gekomen bent is ook niet echt de oplossing.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
hier gaan we weer, ik carryde heel de stam met wat key spelers zeg je zelf al, conclusie, er waren vele accounts onderbemand.
Waar heb jij het over? HET KWAM DOOR JOU DAT WE GROTERE FRONTEN KREGEN.

Dat had niks met onderbemanning te maken, aangezien elk account sterk stond en zich staande hield. Jij brak, niemand anders.
 
Reactiescore
760
hier gaan we weer, ik carryde heel de stam met wat key spelers zeg je zelf al, conclusie, er waren vele accounts onderbemand.
is gwn waar mark en hij pakte alle vvs aan en laurens is destijds van acc gehopt om meer vvs te pakken dus .
 

Deleted User - 487973071

Guest
dan had je
A je cluster beter in toom moeten houden
B alsnog kunnen deffen slechts 100 incommings is te managen.
C een tegenaanval op kunnen zetten om die clusterfuck ook weer ongedaan te maken. die kleine spelertjes had je een voor een kunnen pakken fakes op het net geedelde dorp en de dorpen van die kleine spelers pakken en daarmee ook je eigen dorp weer veilig stellen.
Roerend mee eens
 
Reactiescore
38
Eric, omdat we het toch over W66 hebben, rimspelers ompraten kon je ook goed
 
Reactiescore
76
Hij zegt op geen moment dat ie bij de top hoort, alleen dat ie ze kent toch? Das niet zo raar want de top is nolife tw invested dus die kennen iedereen die ook maar semi midgame nog leeft vgm haha
 
Bovenaan