De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
3.457
ik weet niet wat nick jouw allemaal verteld heeft maar hij heeft toch zeker eerst bij mij gesolliciteerd, waarop ik eerst nee zei omdat ik van mening was dat ik al genoeg mb's en du's had wonen in mijn buurt, later toen ik meer onderzoek had gedaan (tw stats exct.) na wat hij mij verteld had en ik er achterkwam dat hij een zeer snelle groei had gemaakt, veranderde mijn mening waardoor ik er op terug kwam, hij gaf aan daar later op terug te willen komen en ik vond dat al redelijk verdacht aangezien hij daarvoor al gesolliciteerd had, toen ik later te horen kreeg dat hij in gesprek was met kaas wist ik eigenlijk alweer dat het een gevalletje tijd rekken zou worden, waarvoor 1 van mijn mb's al voor gewaarschuwd had, en inderdaad een goed uurtje later zat hij in kaas.
En de massa op hem vergeet je ff?
 
Reactiescore
75
ik weet niet wat nick jouw allemaal verteld heeft maar hij heeft toch zeker eerst bij mij gesolliciteerd, waarop ik eerst nee zei omdat ik van mening was dat ik al genoeg mb's en du's had wonen in mijn buurt, later toen ik meer onderzoek had gedaan (tw stats exct.) na wat hij mij verteld had en ik er achterkwam dat hij een zeer snelle groei had gemaakt, veranderde mijn mening waardoor ik er op terug kwam, hij gaf aan daar later op terug te willen komen en ik vond dat al redelijk verdacht aangezien hij daarvoor al gesolliciteerd had, toen ik later te horen kreeg dat hij in gesprek was met kaas wist ik eigenlijk alweer dat het een gevalletje tijd rekken zou worden, waarvoor 1 van mijn mb's al voor gewaarschuwd had, en inderdaad een goed uurtje later zat hij in kaas.

Eric, beetje opletten qua zinsbouw ook aub. Heel deze prop zijn slechts 2 zinnen.
 
Reactiescore
431
Ik ik ik, altijd vanuit jouw eigen perspectief. Begint saai te worden man.

Indien jij je grijze massa eens zou raadplegen alvorens iemand te kleineren/af te dreigen was er waarschijnlijk geen haat naar jou vanuit de community.

Het feit dat jij op alles een antwoord klaarhebt maar ik je nergens zie toegeven dat je fout zit wil zeggen dat jouw ego onbepaald groot is.

ik ben jou na 2 weken al ZAT! Ocharme de mensen die al maanden/jaren uw getremp aanhoren.

ik krijg anders zeer weinig haat vanuit de community hoor, je moet niet kijken naar alleen het kringetje mensen om je heen.

En de massa op hem vergeet je ff?

het waren 4 min of meer getimede aanvallen van verschillende mb's omdat er al een goeie hoeveelheid deff was gesloopt en de clears niet heel groot meer waren, als dat een massa genoemd wordt weet ik het ook niet meer
 
Reactiescore
228
wat trouwens ook weer leuk is, kata's op kazerne
Bekijk bijlage 22645
je weet evengoed als ieder ander dat dat is door farmshapen anders had het wel boer of smederij geweest wat echt uitmaakt... het gaat hier ook niet over Jewels maar over jou, shade smijten over een ander acc gaat je hier niet bij helpen.

Ik ben niet mee met de hele geschiedenis met Master of the oceans, of zoals ik zijn posts hier lees mss eerder master of the downies (sorry downies) , maar leer jij het nu nooit? ik denk dat 73 wel laat zien dat alles recruiten geen zin heeft en je dan de rest tegen je krijgt, of behoor je niet genoeg tot de elite om daar mee te draaien? ;)
 
Reactiescore
431
je weet evengoed als ieder ander dat dat is door farmshapen anders had het wel boer of smederij geweest wat echt uitmaakt... het gaat hier ook niet over Jewels maar over jou, shade smijten over een ander acc gaat je hier niet bij helpen.

nee daar ben ik het niet mee eens.

Ik ben niet mee met de hele geschiedenis met Master of the oceans, of zoals ik zijn posts hier lees mss eerder master of the downies (sorry downies) , maar leer jij het nu nooit? ik denk dat 73 wel laat zien dat alles recruiten geen zin heeft en je dan de rest tegen je krijgt, of behoor je niet genoeg tot de elite om daar mee te draaien? ;)

op w73 was ik niet van de partij? of is dit tegen MOTO?
 
Reactiescore
228
op w73 was ik niet van de partij? of is dit tegen MOTO?
je mag het er niet mee eens zijn, maar je hebt op 67 gemerkt dat katas vooral op boer en smederij worden gesmeten als ze effectief gebruikt worden :)
en nee dat is op jou, weer een verhaal over recruiten dat fout gaat terwijl er dubieuze acties gaande zijn
 
Reactiescore
431
je mag het er niet mee eens zijn, maar je hebt op 67 gemerkt dat katas vooral op boer en smederij worden gesmeten als ze effectief gebruikt worden :)
en nee dat is op jou, weer een verhaal over recruiten dat fout gaat terwijl er dubieuze acties gaande zijn

ik denk niet dat jij helemaal op de hoogte bent van het feit dat het een 7.5k punten bb was waarop zijn edelparen liepen?
en ja uiteraard weet ik dat nog zeer goed, deed nogal pijn destijds
 
Reactiescore
228
ik denk niet dat jij helemaal op de hoogte bent van het feit dat het een 7.5k punten bb was waarop zijn edelparen liepen?
en ja uiteraard weet ik dat nog zeer goed, deed nogal pijn destijds
ik ook want ik moest voor je deffen x
en kan goed zijn, toch blijft het dubieus, komen er verhalen boven over recruits op spelers die je erna aanvalt en begin je over andere dingen in plaats van mooi in conversatie te gaan
 
Reactiescore
1.380
die katas zijn waarschijnlijk een shape issue die vergeten is terug te zetten. Heeft ook weinig invloed. Op boer zou ik het vervelend vinden maar nu waarschijnlijk een foutje.

Wel grappig hoe jij je er elke keer onderuit probeert te lullen.

Vorige keer was het een heel boekwerk zonder dat je ook maar iets nuttigs zei.
Nu ga je een rapportje hier delen wat totaal nutteloos is.

Kom eens met een krachtig en kort weerwoord dat zal je sieren want volgens mij heb je al niet heel veel vrienden gemaakt hier.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Geef me maar een account en een doelwit
 
Reactiescore
431
Beste allemaal

ik zal zoals mij via meerdere kanalen geadviseerd wordt stoppen met het posten en reageren op alles en iedereen.
tevens leg ik mijn rol als praatpaal voor onze stam neer zodat diplomaten van andere stammen niet meer met mij te maken hoeven te hebben.

voor iedereen die last van mij gehad heeft, excuses.
en moto, je bent bij deze van de blokkeerlijst af (aangezien je een van de weinige bent die wel met mij wilt praten.)

Eric out.
 
Reactiescore
45
@Master Of The Oceans Gaat het hierbij om de PM naar Boer, hij heeft deze dan gedeeld binnen de stam neem ik aan?

Zo nee weet ik even niet over welke PM het gaat.

Gaat het wel om de PM naar boer dan vond ik het niet meer dan normaal deze te sturen en is de tekst daarin zeker van kracht.
En wil ik na de slechte start qua naam voor het acc Morgan deze wereld laten zien dat we wel degelijk normaal en fatsoenlijk zijn en kunnen spelen zoals ik (Robin) altijd op w69 ben geweest.
En vooral mijn daden ingame laten spreken ipv het bakkeleien op het AF.

Robin
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
@Rob. Hey dweil, jij ook hier?
 
Bovenaan