De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

Reactiescore
358
@Addison Rae vermits je mij zonder enige reden (al denk ik dat jouw Ego er wat mee te maken heeft) hebt geblokkeerd wens ik je veel succes met je haantjesgedrag in je PM’s. Telkens opnieuw weet jij je van je beste kant te laten zien wanneer de mensen niet vallen voor dat schijnheilige geklets van je. Jij verziekt TW, rotte appels moeten verwijderd worden.

Reactiescore
1.370
Heeft Eric weer huisarrest? Dan acht ik de kans groot dat hij zich af moet reageren op mensen in pms.

Reactiescore
358
Zit gewoon zijn ongezouten mening te verkondigen wanneer spelers voor een stam met vrienden kiezen in plaats van voor Alone Together...zijn “Premade” die samenwerkt met “Tribaloski-Lada”.
Eric deed met verschillende spelers 3 dagen lang een massa op De Uitbuitende Boer, wist geen enkel dorp te pakken.
Besloot toen dat het misschien gemakkelijker was om dat account tegen de rim waar ze met zen allen geen dorp van konden pakken te inviten.
Helaas zit Nick nu bij ons omdat hij meer affiniteit heeft met de groep jongens die hier actief is en Eric vond het nodig daarover zijn gal weer uit te spuwen tegen Nick.
Hij deed het bij mij, nu bij Nick,... ik begin de negatieve communistische houding van die man beu te worden.
Hij zou beter wat fortnite gaan spelen...

Reactiescore
668
Zit gewoon zijn ongezouten mening te verkondigen wanneer spelers voor een stam met vrienden kiezen in plaats van voor Alone Together...zijn “Premade” die samenwerkt met “Tribaloski-Lada”.
Eric deed met verschillende spelers 3 dagen lang een massa op De Uitbuitende Boer, wist geen enkel dorp te pakken.
Besloot toen dat het misschien gemakkelijker was om dat account tegen de rim waar ze met zen allen geen dorp van konden pakken te inviten.
Helaas zit Nick nu bij ons omdat hij meer affiniteit heeft met de groep jongens die hier actief is en Eric vond het nodig daarover zijn gal weer uit te spuwen tegen Nick.
Hij deed het bij mij, nu bij Nick,... ik begin de negatieve communistische houding van die man beu te worden.

Jeetje mina
Ik zal straks met een weerwoord komen.

Reactiescore
358
Bedankt aan Team Alexandria Morgan,

het is duidelijk dat er alsnog decent players terug te vinden zijn bij AT en dat Eric daar de uitzondering van de regel is.

Mijn uiterste respect voor die PM @Alexandria Morgan (Robin). Zo doen echte mensen het tenminste, koel/doordacht/respectvol en volwassen.

@Addison Rae Bespaar me de moeite. Om eerlijk te zijn heb jij ALTIJD een broodje poeppraat als antwoord klaarliggen. Ik steek geen tijd erin om het te lezen. Zelfs Robin zegt dat je dwaas was in die PM’s dus maak jezelf aub niet belachelijk.

Reactiescore
3.458
Netjes hoor,ben benieuwd wat het weerwoord is van Eric

Reactiescore
668

ik weet niet wat nick jouw allemaal verteld heeft maar hij heeft toch zeker eerst bij mij gesolliciteerd, waarop ik eerst nee zei omdat ik van mening was dat ik al genoeg mb's en du's had wonen in mijn buurt, later toen ik meer onderzoek had gedaan (tw stats exct.) na wat hij mij verteld had en ik er achterkwam dat hij een zeer snelle groei had gemaakt, veranderde mijn mening waardoor ik er op terug kwam, hij gaf aan daar later op terug te willen komen en ik vond dat al redelijk verdacht aangezien hij daarvoor al gesolliciteerd had, toen ik later te horen kreeg dat hij in gesprek was met kaas wist ik eigenlijk alweer dat het een gevalletje tijd rekken zou worden, waarvoor 1 van mijn mb's al voor gewaarschuwd had, en inderdaad een goed uurtje later zat hij in kaas.

Reactiescore
358
Ik ik ik, altijd vanuit jouw eigen perspectief. Begint saai te worden man.

Indien jij je grijze massa eens zou raadplegen alvorens iemand te kleineren/af te dreigen was er waarschijnlijk geen haat naar jou vanuit de community.

Het feit dat jij op alles een antwoord klaarhebt maar ik je nergens zie toegeven dat je fout zit wil zeggen dat jouw ego onbepaald groot is.

ik ben jou na 2 weken al ZAT! Ocharme de mensen die al maanden/jaren uw getremp aanhoren.

Bovenaan