De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
Goedemorgen rashani met de groeten van de King:D

hihi.. na 6 maanden oorlog de eerste dorpenwinst op mijn acc, en geeneens door een equi lid. Afijn, veel plezier met de dorpjes. Zal vanaf nu maar es opletten tijdens de nacht.
 

DeletedUser

Guest
hihi.. na 6 maanden oorlog de eerste dorpenwinst op mijn acc, en geeneens door een equi lid. Afijn, veel plezier met de dorpjes. Zal vanaf nu maar es opletten tijdens de nacht.

Je bent altijd een nachter geweest want voorheen werd altijd alles geedelt door jou in de nacht dus uk dacht dat kan ik ook

zijn toch 8 mooie CF dorpen :D

Ja en wederom moet ik het helaas doen

en volgens mij heb ik de laatste tijd wel meer dorpen teruggepakt van je , eerst met widar toen ik daar v.v. van had en de laatste 2 weken met bosshog

Ik had gisteren nog een mooi en eerlijk voorstel gedaan aan je Co maar ja geen reactie gehad dus dan maar aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Je bent altijd een nachter geweest want voorheen werd altijd alles geedelt door jou in de nacht dus uk dacht dat kan ik ook

zijn toch 8 mooie CF dorpen :D

Ja en wederom moet ik het helaas doen

en volgens mij heb ik de laatste tijd wel meer dorpen teruggepakt van je , eerst met widar toen ik daar v.v. van had en de laatste 2 weken met bosshog

Ik had gisteren nog een mooi en eerlijk voorstel gedaan aan je Co maar ja geen reactie gehad dus dan maar aanvallen

Ik heb geen co voor zover ik weet.
 
Reactiescore
205
Je bent altijd een nachter geweest want voorheen werd altijd alles geedelt door jou in de nacht dus uk dacht dat kan ik ook

zijn toch 8 mooie CF dorpen :D

Ja en wederom moet ik het helaas doen

en volgens mij heb ik de laatste tijd wel meer dorpen teruggepakt van je , eerst met widar toen ik daar v.v. van had en de laatste 2 weken met bosshog

Ik had gisteren nog een mooi en eerlijk voorstel gedaan aan je Co maar ja geen reactie gehad dus dan maar aanvallen

Misschien moet je heel equi vv'en, doen ze daar ook eens wat nuttigs.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen co voor zover ik weet.

Ik werd gisteren uitgenodigd door paar mensen in een break chat en daar zat ene * die beweerde jouw co te zijn en namens jou een deal kon sluiten omtrent dorpenruil

Misschien moet je heel equi vv'en, doen ze daar ook eens wat nuttigs.

Ja ik kan je denkwijze wel bevatten:D

misschien moet ik Bo zijn oude handtekening gaan gebruiken V.V. slet equi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65368

Guest
Ik werd gisteren uitgenodigd door paar mensen in een break chat en daar zat ene * die beweerde jouw co te zijn en namens jou een deal kon sluiten omtrent dorpenruil



Ja ik kan je denkwijze wel bevatten:D

misschien moet ik Bo zijn oude handtekening gaan gebruiken V.V. slet equi

Jij kwam naar mij toe voor die dorpenruil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij kwam naar mij toe voor die dorpenruil.

Ja en 1 seconde later kwam pepijn gelijk vragen om in break chat te komen en daar deed * zich voor als co van rashani wat volgens * dus niet kan:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
/care

Ik speel al sinds start van de wereld solo, paar keer een co gehad maar die voerden nooit wat uit. Afijn.. equi is ermee gekapt? Ringo is de enige die de afgelopen maanden winst heeft kunnen pakken, rest van equi internt alleen maar. Saaie oorlog zo.
 

DeletedUser37978

Guest
/care

Ik speel al sinds start van de wereld solo, paar keer een co gehad maar die voerden nooit wat uit. Afijn.. equi is ermee gekapt? Ringo is de enige die de afgelopen maanden winst heeft kunnen pakken, rest van equi internt alleen maar. Saaie oorlog zo.

Een saaie oorlog door een groot aandeel van Break ;) Dus dan moet je goed gaan kijken waar je daar schuld van neerlegt. Want het had zeker een leuke oorlog kunnen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Een saaie oorlog door een groot aandeel van Break ;) Dus dan moet je goed gaan kijken waar je daar schuld van neerlegt. Want het had zeker een leuke oorlog kunnen zijn.

Klopt helemaal

als break vanaf dag 1 de juiste instelling had aangenomen was alles anders gelopen en was het een mooie eindstrijd geweest

nu speel ik voor de fun en edel wie ik wil en zodra de lol eraf is ben ik gewoon weg, er is meer in mijn leven dan w18:D
 
Reactiescore
205
Een saaie oorlog door een groot aandeel van Break ;) Dus dan moet je goed gaan kijken waar je daar schuld van neerlegt. Want het had zeker een leuke oorlog kunnen zijn.

Omdat wij zo pro zijn bedoel je? Tja, kan kloppen.


Klopt helemaal

als break vanaf dag 1 de juiste instelling had aangenomen was alles anders gelopen en was het een mooie eindstrijd geweest

nu speel ik voor de fun en edel wie ik wil en zodra de lol eraf is ben ik gewoon weg, er is meer in mijn leven dan w18:D


Ik moest lachen toen ik het vetgedrukte las.
 

DeletedUser

Guest
Een saaie oorlog door een groot aandeel van Break ;) Dus dan moet je goed gaan kijken waar je daar schuld van neerlegt. Want het had zeker een leuke oorlog kunnen zijn.

Saaie oorlog in de zin van dat equi zich er maar bij neerlegd dat het niveau en de instelling in de stam niet beter kan. Er zijn ondanks de vervelende acties genoeg leuke battles geweest op wereld 18 tussen break en equi.
 

DeletedUser37978

Guest
Saaie oorlog in de zin van dat equi zich er maar bij neerlegd dat het niveau en de instelling in de stam niet beter kan. Er zijn ondanks de vervelende acties genoeg leuke battles geweest op wereld 18 tussen break en equi.

Er is vanaf het begin al teveel mis gegaan. Daardoor wist je al bijna bij voorbaat dat het een oorlog van jan stront zou worden. En als je dan ook nog eens van die laffe acties er tussen door krijgt, dan word het er allemaal niet beter van. En ik weet niet op welke leuke acties je doelt, maar in mijn ogen is er maar weinig gebeurd waar men trots op mag zijn.

Omdat wij zo pro zijn bedoel je? Tja, kan kloppen.

Ik wou er eigenlijk niet op reageren, maar blijkbaar moet het toch maar.

Je weet zelf hopelijk wel dat je , je zelf wat voor schut zet met zo'n antwoord? Want jullie beweren Pro te zijn. Dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. En jou neem ik daarin ook al niet echt serieus meer. Die kans heb je toch wel verspeelt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Dat jij een groot ego hebt, hoef je niet extra te komen verkondigen. Dat was al lang duidelijk. Veel plezier in je droomwereld verder.
Dan zeggen jullie iets van mij.. Ik heb een ego maar heb dan tenminste iets neergezet op W18. :D Flos is nog ontelbaar keer zo erg hahaha!
 
Reactiescore
205
Je weet zelf hopelijk wel dat je , je zelf wat voor schut zet met zo'n antwoord? Want jullie beweren Pro te zijn. Dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. En jou neem ik daarin ook al niet echt serieus meer. Die kans heb je toch wel verspeelt ;)

Bekijk de stats en oordeel zelf. Of jullie zijn gewoon belachelijk slecht, zo kan je het dan ook stellen.
He balen, en ik maar hopen dat jij mij wel serieus nam. Valt me dat toch even tegen.

Dan zeggen jullie iets van mij.. Ik heb een ego maar heb dan tenminste iets neergezet op W18. :D Flos is nog ontelbaar keer zo erg hahaha!

Zoals ik al zei, Flos leeft in zijn eigen droomwereldje. Tijd dat hij wakker wordt en beseft dat hij eigenlijk niets gepresteerd heeft op w18, behalve een handvol dorpjes pakken van de hidden pro, bij wie zijn proheid voor altijd hidden is gebleven. Zegt al genoeg dus :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Maar even voor de goede orde;

Break plaats geslaagde actie na geslaagde actie, ondanks dat het zomaar het op 1na belangrijkste front acc verliest door toedoen van ringo en ago; 30M naar de klote. En wat doen we? Juist ja, we slaan terug. 400 dorpen winst in 4 dagen nu al. EQUI plaatst enkel onzinnige achterland massa's (12k op mijn achterland, 0 dorpen winst equi, 5-7k op achterland iron, 0 dopren winst en zelfs 40 verlies). King Ringo moet het voor equi opknappen met winsten op o.a. amon ra maar verder presteerd EQUI atm helemaal niks.
 

DeletedUser62889

Guest
Ja en 1 seconde later kwam * gelijk vragen om in break chat te komen en daar deed * zich voor als co van rashani wat volgens * dus niet kan:p

Lol?
[1-7-2013 18:44:51] Richard Familyman: ik zou zeggen nodig me naar eens uit in die break chat

Oelewapper, voortaan wel de juiste dingen zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Saaie oorlog in de zin van dat equi zich er maar bij neerlegd dat het niveau en de instelling in de stam niet beter kan. Er zijn ondanks de vervelende acties genoeg leuke battles geweest op wereld 18 tussen break en equi.

De enige leuke battle is die van mij tegen amon ra geweest de rest is totaal niet leuk verlopen voor geen enkele partij

en ja wellicht zal equi ermee stoppen en dan komt dat niet omdat equi niet wil of niet kan maar omdat men alles zat is wat met break te maken heeft

Lol?
[1-7-2013 18:44:51] Richard Familyman: ik zou zeggen nodig me naar eens uit in die break chat

Oelewapper, voortaan wel de juiste dingen zeggen.

weer zo,n nutteloze puber

de discussie gaat over * die zich mede namens jou en namens derk zich uitgaf als leider en als co van rashani

Maar even voor de goede orde;

Break plaats geslaagde actie na geslaagde actie, ondanks dat het zomaar het op 1na belangrijkste front acc verliest door toedoen van ringo en ago; 30M naar de klote. En wat doen we? Juist ja, we slaan terug. 400 dorpen winst in 4 dagen nu al. EQUI plaatst enkel onzinnige achterland massa's (12k op mijn achterland, 0 dorpen winst equi, 5-7k op achterland iron, 0 dopren winst en zelfs 40 verlies). King Ringo moet het voor equi opknappen met winsten op o.a. amon ra maar verder presteerd EQUI atm helemaal niks.

wet wat je zegt want valse beschuldigingen hebben jullie al vaak genoeg gedaan en dat heb ik mark ook al gezegd

aganoize en ik hebben emieleneter niet verkloot en verder ga ik er niet over door want het is aan jullie om het uit te zoeken

ik zou zeggen kijk verder in brak want de bron zit dichter bij dan jullie denken en ja ik weet wie het was want zoals ik mark al zei ik kreeg de info rechtstreeks vanuit break kamp ook hoe het zat met emiel en wexzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan