De eerlijke Breakers?

DeletedUser31802

Guest
Geachte w18 spelers, lezers en anderen.


Als u een aandachtige volger van het w18 forum bent, dan zult u wel gezien hebben dat er een heftige discussie was tussen Break en Equi. De aanzet was een stab op EQUI account 1KL5. Equi vermoedde dat Break er wat mee te maken had, maar Break ontkende dit.

De stab hield in dat de bespeler van 1KL5 (Derk) niet langer in EQUI wenste te zitten, vanwege irritaties met enkele personen. Hij koos ervoor om over te stappen naar de vijand, naar Break, op het account Bananass. Hij ging binnen na 5 dagen al over en om problemen met het TW team te voorkomen heeft men iemand gevraagd in te loggen op het 1kl5 account. Deze speler is door Bloemkool4life, leider van Break, gevraagd om op 1KL5in te loggen. Maar ook heeft hij nog gevraagd om op het account deff terug te sturen. Bloemkool4life heeft dit meermaals ontkend, überhaupt dat Break wat met deze stab te maken had en helemaal hijzelf. Maar is Bloemkool4life wel zo eerlijk als hij beweerd? Nou nee, dat is die zeer zeker niet.

Gisteren is de 1e stroman van Break bij mij gekomen en gezegd dat die werd gevraagd door T. van bloemkool deff terug te sturen. Dit werd dus ontkend. Meer hierover krijgt u straks te zien want u wilt natuurlijk wel zeker weten of het klopt.

Maar is alleen T. van Bloemkool4life degene te verwijten? Natuurlijk niet, want D ex-1kl5 gaf natuurlijk het wachtwoord aan T. van Bloemkool4life. En de stab is wel uitgevoerd, zij het door een andere stroman. Door wie die erop is gezet, dat weten we helaas niet en ook niet wie het was, maar dat Break specifieker T van Bloemkool hier de meeste schuld aan treft is wel duidelijk

Maar goed, zoals ik al zei. Ik vermoed dat jullie wel bewijs willen zien. En ik zal dat daarom ook maar even tonen.


Maar is dit alles? Nee, dit is zeer zeker niet alles. Want het inhuren van een stroman om de overstap van D ex-1kl5 legaal te maken was een smoes. J dragons op het Af is de oude wardog en zou na het vertrek van D ex-1kl5 op 1kl5 gaan spelen. Hij was al ingelogd, maar moest naar het ziekenhuis. Doordat hij dus al op 1kl5 zat kon D ex-1kl5 na 5 dagen wachten al overstappen dus was er geen noodzaak om iemand in te laten loggen door Break.
Ook zijn T en D bevriend met elkaar en D heeft w.w. gegeven dus wist wat er ging gebeuren.
Toen King Ringo de backstab bekend maakte bij Rashani (leider Break) wilde hij s’avonds met paar andere Breakspelers met hem op Skype praten, maar ze wilden echter niets oplossen. Alleen een print screen hebben van alle v.v. mensen. Dit terwijl zij al wisten dat Derk naar Break zou komen (wij wisten dat toen nog niet) dus had er een lampje moeten gaan branden bij hun dat e.e.a. wellicht niet eerlijk gegaan was.
Tussen 11 en 14 mei kon niemand van Equi op account 1kl5 aangezien Jason in het ziekenhuis was en de handlanger van T van bloemkool de v.v. niet aan Equi gaf (bewust) zodat we niet konden deffen en 1kl5 dus dorpen verloor omdat T van bloemkool wist dat alles leeggezet werd en er niemand online kon op 1kl5.
Equi stelde een aanvalsstop voor, maar die werd steeds afgewezen. Terwijl men zelf vermoedde dat er in Break iets niet klopte.
Wij als Equi willen wel tot een oplossing met Break komen, maar dan dient Break wel een aanvalsstop in te lassen op 1kl5 van minimaal 2 weken en dienen alle veroverde clusterfucks in het cluster van 1kl5 te worden teruggeven aan Equi. En om de oude frontlinie weer te herstellen, zoals die er voor de stab eruitzag.


Maar wat vandaag ook nog is binnengekomen is dat er informatie van het EQUI forum doorgelekt is naar Break. Een gehele massa die op poten was gezet door Equi op een Break lid. Is allemaal door verteld aan T van Bloemkool4life. Waar dit eerder nog ontkend werd, dat men heeft gespioneerd in EQUI. Het is dan maar 1 topic, maar wel een topic van zeer veel belang voor beide stammen. Deze informatie heeft een andere leider uit Break zonet aan onze leiding gemeld. De target van Equi was Rashani, wat dus de vermoedens wekt, dat ook hij er wat mee te maken heeft.


Leider Break vandaag om 14:40 uur
Derk heeft ons geen staminfo doorgegeven. Enigste wat Tom aan info heeft gejat is de massa op rashani. verder niets.


Leider Break vandaag om 14:52 uur
haha:)

Het is gewoon jammer hoe break voor de gek is gehouden door tom. Ik vertrouwde tom volledig en jullie niet. Maar het blijkt toch andersom.
Tom had niet de intentie om te stabben. enkel de nieuwsgierigheid speelde hem de parten en hij wou wat os wegsturen wat niet opviel. degene die hij opdracht gegeven had heeft dus blijkbaar net iets teveel weggestuurd zodat het opviel. en jullie wisten het nieuwe ww te raden ofzo. daardoor viel tom door de mand

Verder vind ik het jammer want in de stam was hij een keigoede leider. tijdje geleden ging het slecht met break. en hij heeft ervoor gezorgd dat het weer goed ging lopen tot deze actie. hij gaf gisteravond zelf aan dat het beste voor break was dat hij zou gaan stoppen wat ik een wijze beslissing vind. Hij heeft ook in RL een nieuwe baan en hij ging zich daar op focussen.

Op het AF wil ik niet meer teveel ingaan op die reacties.
Jullie maken een topic met de gang van zaken
Break zal door iemand 1 reactie plaatsen.
Daarna willen we het verhaal afdoen. Tom is weg. er wordt een overeenkomst met 1kl5 uiteraard gemaakt.
En hopelijk is break daarna 'clean'.
________________


We hopen dat we jullie hiermee voldoende hebben geïnformeerd en dat het voor eens en altijd duidelijk is wie de aanjager van de stab met 1kl5 was.

Ps: Dit is de laatste topic waar over deze stab zal worden gesproken en er zal tussen de beide leidingen een eerlijke concessie worden afgesproken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Snap niet goed waarom mijn naam er moet inkomen is niet echt relevant.
 

DeletedUser

Guest
Heeft geen topic nodig en is prima te bespreken in EQUI vs. Break. Daarnaast weet ik niet of jij de geschikte man bent om deze situatie te vertegenwoordigen omdat ik je je niet heb zien mengen in discussies.
 

DeletedUser

Guest
Als een speler de overstapt maakt dan is het toch meer dan logisch dat men gebruik maakt van dat account ?
 

DeletedUser

Guest
Leider Break vandaag om 14:40 uur
Derk heeft ons geen staminfo doorgegeven. Enigste wat Tom aan info heeft gejat is de massa op rashani. verder niets.

Geloven ze dit nou werkelijk zelf?

We hebben een heel forum van de vijand tot onze beschikking!
Jongens we gaan alleen even de aanvalsplanningen bekijken.

Ik wed dat jullie elk forum zijn afgespeurd naar iets wat te gebruiken.

@Raffinator, maakt het uit dit hij dit topic gestart is?
Het had net zo goed mij of iemand anders kunnen zijn

@vinnie, hoe bedoel je dit precies?

En leukste is nog, jullie doen alsof jullie er iets aan wilen doen, want er worden nog steeds treinen naar 1kl5 gestuurd
 

DeletedUser58043

Guest
jammer genoeg dat opkikker op w19 zelf ook heeft gestabt :cool:
 

DeletedUser

Guest
namens kingringo

raffinator,

met toestemming van equi en break is dit topic er gekomen om alles 1 keer goed uit te leggen, stuk is van te voren ingezien door een break leider

break zou hier eenmalig hun visie op geven en hopen daarna een deal te sluiten omtrent account 1kl5

echter er zit 1 kink in de kabel
er worden nog steds treintjes gestuurd vanaf bloemkool4live omdat G niet wenst te stoppen met aanvallen

G is medeplichtig zoals ik in begin al beweerd heb aangezien T alles gedeelt heeft met G

verder is er inderdaad klein foutje in post J is niet dragons, dragons is wel oud wardog speler maar een andere dan J
 

DeletedUser

Guest
En nu is het rondje compleet want ook het forum is doorgespeeld. Whoot.. Willen jullie ook onze online tijden weten?:eek:
 

DeletedUser64964

Guest
Als een speler de overstapt maakt dan is het toch meer dan logisch dat men gebruik maakt van dat account ?

Niet als dat account gekregen is. En het blijft verre van netjes, zeker in een oorlog waar eerlijk spel belooft is :rolleyes:
 
Reactiescore
205
Hebben jullie hier nou zo lang opgezeten. Wat een bagger topic zeg.
De helft van de bewijzen zijn zo verdraaid, dat het in jullie straatje past.
 

DeletedUser

Guest
Als een speler de overstapt maakt dan is het toch meer dan logisch dat men gebruik maakt van dat account ?

Niet als dat account gekregen is. En het blijft verre van netjes, zeker in een oorlog waar eerlijk spel belooft is :rolleyes:
Ik zou zeggen dat ie dat niet begrijpt maar ah.. 'Plox the Fox' 'Miss Jozanna' en hij begrijpt het dan wel;)

Hebben jullie hier nou zo lang opgezeten. Wat een bagger topic zeg.
De helft van de bewijzen zijn zo verdraaid, dat het in jullie straatje past.
Tis jouw bagger dat tevoorschijn komt.. Verdraaid? Alles is duidelijk onderbouwt en bekend door jullie! Maar ah niemand neemt jouw het recht af om het tegendeel te bewijzen! Succes;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@bloemkool

we hebben niks verdraaid dit is eigen uitleg geweest van T binnen break

hij heeft toegegeven dat:

1:hij de dader is
2:zijn co van alles op de hooge was
3:dat hij forum heeft doorgespit en geedeelt heeft met rashani
4:ze het w.w. van 1kl5 in eerste instantie hebben gewijzigd om equi toegang te ontzeggen tot account

Greetz Not-afraid and King Ringo
 
Reactiescore
205
@bloemkool

we hebben niks verdraaid dit is eigen uitleg geweest van T binnen break

hij heeft toegegeven dat:

1:hij de dader is
2:zijn co van alles op de hooge was
3:dat hij forum heeft doorgespit en geedeelt heeft met rashani
4:ze het w.w. van 1kl5 in eerste instantie hebben gewijzigd om equi toegang te ontzeggen tot account

Greetz Not-afraid and King Ringo

Ehm, ik ben T. En dit is niet mijn uitleg.
 

DeletedUser

Guest
Spijtig dat die rotte bloemkool de schuldige is in dit verhaal. Ik had daadwerkelijk gehoopt dat Break niet verantwoordelijk was, hoewel het tegenovergestelde al lang vermoed werd.

Dat dit nu uitgekomen is, is des te beter voor de tribalwars community. Geen enkele persoon die backstabben uitvoerd hoort ongestraft te zijn.

Ik hoop dan ook dat Iron-Law zich daadwerkelijk aan zijn eerdere uitspraak houdt en Bloemkool met z'n rotheid uit Break sodemietert. Hij zei dat elke backstab van een Breakllid het einde zou betekenen van Breaklidmaatschap.

Eens kijken als hij zich consequent en eerlijk is, en zich aan zijn eerdere uitspraak houdt.

Ehm, ik ben T. En dit is niet mijn uitleg.

De printscreens bewijzen genoeg en je handlanger J., die getuigt voor EQUI bewijst dit ook. Dus opgehoepeld rotte aap.
 

DeletedUser

Guest
Wat een hypocriete zak ben jij nu Agonoize? Ga jij nu serieus hierop springen? Schaam je voor dood, clown die je bent.
 

DeletedUser

Guest
Wat een hypocriete zak ben jij nu Agonoize? Ga jij nu serieus hierop springen? Schaam je voor dood, clown die je bent.

Onderbouw eens. Want de enige clown die ik nu zie ben jij.

En ga nu niet beginnen over die backstab van vroeger, want dat verhaal kan iedereen vertellen heb ik onderhand begrepen. Maar waarom hij hier niet mag reageren want ik vind dat Agoinoze redelijk aardige post maakt met onderbouwingen.
 

DeletedUser

Guest
Je geeft het antwoord op je eigen vraag. Agonoize zou gewoon moeten zwijgen over backstabs, want hij is de grootste rat van w18.
 
Bovenaan