De eerlijke Breakers?

Reactiescore
205
De enige leuke battle is die van mij tegen amon ra geweest de rest is totaal niet leuk verlopen voor geen enkele partij

en ja wellicht zal equi ermee stoppen en dan komt dat niet omdat equi niet wil of niet kan maar omdat men alles zat is wat met break te maken heeft



weer zo,n nutteloze puber

de discussie gaat over Jessy die zich mede namens jou en namens derk zich uitgaf als leider en als co van rashani



wet wat je zegt want valse beschuldigingen hebben jullie al vaak genoeg gedaan en dat heb ik mark ook al gezegd

aganoize en ik hebben emieleneter niet verkloot en verder ga ik er niet over door want het is aan jullie om het uit te zoeken

ik zou zeggen kijk verder in brak want de bron zit dichter bij dan jullie denken en ja ik weet wie het was want zoals ik mark al zei ik kreeg de info rechtstreeks vanuit break kamp ook hoe het zat met emiel en wexzo

Natuurlijk vind je die battle leuk, want daar pak je winst, aangezien je daar als enige winst weet te pakken. Bullshit, dat equi niet zou stoppen door toedoen van break. Men gaat eerst hard door en pakt flink winsten, dan doet break wat terug en worden er nog veel meer verliezen geleden aan EQUI's kant en komt EQUI weer terug op het 'vieze' spel, dat wij gespeeld zouden hebben, als smoesje voor hun falen.

Hopelijk gaat EQUI door en blijft het voorlopig bij degene die nu gestopt zijn, zo niet dan falen jullie gewoon.
 

DeletedUser65368

Guest
De enige leuke battle is die van mij tegen amon ra geweest de rest is totaal niet leuk verlopen voor geen enkele partij

en ja wellicht zal equi ermee stoppen en dan komt dat niet omdat equi niet wil of niet kan maar omdat men alles zat is wat met break te maken heeft

weer zo,n nutteloze puber
de discussie gaat over Jessy die zich mede namens jou en namens derk zich uitgaf als leider en als co van rashani

En waarom is jouw gevecht tegen amon dan weer leuk? En waarom zijn die tegen zjonniebonnie en here comes the boom niet leuk geweest dan? Waarom is bossje ook niet leuk geweest voor rashani? En waarom is browny niet leuk geweest voor frank en constant? Snap er geen zak van die logica.

Wat mij altijd opvalt zijn 3 dingen als jij iets tegen iemand zegt en je kan niet terugbrengen.

- Je zegt dat het een 'puber' is en geeft jezelf zo het argument gewonnen
- Je blokkeert die gene om later weer hem te unblocken om iets te zeggen en voordat hij iets terug kan brengen gooi je hem weer op de block.
- Iedereen die ook maar één dorpje aan je verliest is een overschatte noob ongeacht zijn geschiedenis, invloeden op de wereld, en skills zodra iemand maar een dorpje verliest aan ringo is het een noob.

Rest van je posts zijn meestal stats, bullshit, stats, bullshit en nog meer stats.
 

DeletedUser

Guest
Ringo heeft op de beginmassa nog nooit een fatsoenlijke massa op hem gehad. Dus kan hij zn gang gaan 24/7 per dag. Ooit als de tijd er voor is en de andere prioriteiten weg zijn dan gaat ringo nog vallen:)
 

DeletedUser37978

Guest
Bekijk de stats en oordeel zelf. Of jullie zijn gewoon belachelijk slecht, zo kan je het dan ook stellen.
He balen, en ik maar hopen dat jij mij wel serieus nam. Valt me dat toch even tegen.

Waarom zou ik de stats gaan bekijken? Is voor mij niet eens belangrijk. Ik speel mijn eigen spel nog even.
Ja leef lekker in je eigen wereldje :eek:

Maar even voor de goede orde;

Break plaats geslaagde actie na geslaagde actie, ondanks dat het zomaar het op 1na belangrijkste front acc verliest door toedoen van ringo en ago; 30M naar de klote. En wat doen we? Juist ja, we slaan terug. 400 dorpen winst in 4 dagen nu al. EQUI plaatst enkel onzinnige achterland massa's (12k op mijn achterland, 0 dorpen winst equi, 5-7k op achterland iron, 0 dopren winst en zelfs 40 verlies). King Ringo moet het voor equi opknappen met winsten op o.a. amon ra maar verder presteerd EQUI atm helemaal niks.

Hmm, geslaagde actie in de zin van een account helemaal leegzetten en dan edelen? :rolleyes: Idd een geweldige actie. :eek:

Jullie behalen inderdaad winsten, maar als ik alleen al kijk op de manier hoe, en tegen wie, dan zegt me dat eigenlijk meer iets over jullie. Want echt tegenstand krijg je niet toch? Dus ik weet nog wel niet of je zo trots moet zijn op je winsten.
 

DeletedUser

Guest
Ringo heeft op de beginmassa nog nooit een fatsoenlijke massa op hem gehad. Dus kan hij zn gang gaan 24/7 per dag. Ooit als de tijd er voor is en de andere prioriteiten weg zijn dan gaat ringo nog vallen:)

Op w18 heeft nog niemand een fatsoenlijke massa over zich heen gehad want dat is iets wat niet gebruikt is en nooit gebruikt zal worden op w18

op w7 daarentegen is het wel aan de orde van de dag

Daar heb je pas goede stamacties waar met zo,n 10 tot 15 man ruim 3 maand achter elkaar doorgaan met een massa op een speler zodat zijn teller elke dag boven de 3000 blijft staan
 

DeletedUser65368

Guest
Op w18 heeft nog niemand een fatsoenlijke massa over zich heen gehad want dat is iets wat niet gebruikt is en nooit gebruikt zal worden op w18

op w7 daarentegen is het wel aan de orde van de dag

Daar heb je pas goede stamacties waar met zo,n 10 tot 15 man ruim 3 maand achter elkaar doorgaan met een massa op een speler zodat zijn teller elke dag boven de 3000 blijft staan

Ja, en jij bent zeker de getroffene en nu ga je praten over hoe jij 3 maanden lang aanvallen heb afgeslagen aka stacken tot je erbij neervalt.
 

DeletedUser

Guest
W7? En die hond die kwispelt als je dorpjes pakt :cool:

w7 speel ik al vanaf eind maart of eind februari niet meer

daar zit sander clearwater op mijn account

Ja, en jij bent zeker de getroffene en nu ga je praten over hoe jij 3 maanden lang aanvallen heb afgeslagen aka stacken tot je erbij neervalt.

ik heb het niet over mezelf maar over w7 daar gaan zulke massa actie aan de lopende band heen en weer
 

DeletedUser38246

Guest
w7 speel ik al vanaf eind maart of eind februari niet meer

daar zit sander clearwater op mijn account



ik heb het niet over mezelf maar over w7 daar gaan zulke massa actie aan de lopende band heen en weer

nee dat was alleen op jou. Only voert amper massa's uit en anders duren ze nooit zo lang. Andere spelers quiten eerder. Die massa op jou was 3 maanden omdat je te nolife was.
 

DeletedUser

Guest
nee dat was alleen op jou. Only voert amper massa's uit en anders duren ze nooit zo lang. Andere spelers quiten eerder. Die massa op jou was 3 maanden omdat je te nolife was.

Dat weet ik maar ik ga me eigen naam niet noemen anders zeggen ze weer dat ik opschep dat ik 2 keer een massa van 3 maand heb overleefd zonder 1 dorp te verliezen

en ik wilde weer terug komen op kingringo op w7 om te helpen maar sander wil dat niet en zie wat er de laatste week weer gebeurd met het acount:(

en je mag best wat vriendelijker zijn want ook voor jouw acount heb ik langdurig succesvol v.v. gedaan op w7
 
Bovenaan