De eenzame koning

DeletedUser66265

Guest
Dat lijkt mij voor zichzelf sprekend. Op mezelf stemmen zou sowieso kansloos zijn. Verder vind ik het verhaal van katalonie sterk in elkaar zitten. Alleen het faith verhaal komt dichtbij maar is iets te langdradig geworden.
 

DeletedUser66129

Guest
Nikki werd gewoon te hard afgemaakt door mijn verhaal natuurlijk. Dat zag Duckje natuurlijk ook wel in, tja iemand die afgemaakt is kan geen kans meer maken he :p
 

DeletedUser66265

Guest
RIP nikki. Geen stem :(

Het scheelt, ik mocht toch niet op mezelf stemmen :p . Ik had mijn stem ook al belooft aan katalonië gezien hun verhaal waar ik geen 'weerwoord' op had.

Wel vraag ik mij af hoe de verhalen zijn uitgekozen. Dat het aantal reacties als het aantal vieuws meetelt vind ik wel vaag als ik kijk naar de stammen die zijn gekozen. Verder denk ik wel dat de andere verhalen plesanter zijn om te lezen. Ze zijn een stuk korter zonder achterliggende boodschap, simpelweg gemakkelijker leesvoer.
 

DeletedUser76018

Guest
Nja ik vond die van jouw toch hoger/gelijk staan met die van Meow :p
 

DeletedUser66265

Guest
Waarom kan ik hier niet op stemmen?

Als je hierop had kunnen stemmen had dat betekent dat dit verhaal IG was gedeeld. Hierdoor zou dit verhaal steeds meer bezoekers krijgen. Aangezien deze eenzame koning een paar gewaagde uitspraken heeft gedaan moest men hem elimineren. Dode mensen zwijgen als het graf. Onderdanen die alleen bestaan uit onwetenden zijn ook gemakkelijker in toom te houden dan onderdanen die de andere zijde kennen. Elimineren was hier dus een sociaal-wenselijk als strategische keuze.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je hierop had kunnen stemmen had dat betekent dat dit verhaal IG was gedeeld. Hierdoor zou dit verhaal steeds meer bezoekers krijgen. Aangezien deze eenzame koning een paar gewaagde uitspraken heeft gedaan moest men hem elimineren. Dode mensen zwijgen als het graf. Onderdanen die alleen bestaan uit onwetenden zijn ook gemakkelijker in toom te houden dan onderdanen die de andere zijde kennen. Elimineren was hier dus een sociaal-wenselijk als strategische keuze.

Ik denk dat dit best dicht tegen de waarheid aan zit :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Orginele afscheidsbrief Nikki. Ik treed deze week nog in jouw voetsporen :'). Nogmaals veel succes RL, en wie weet treffen we elkaar eens. Toedels :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ik heb je niet vaak gezien en zeker vroeger toen ik zelf nog speelde,

kwam je echt als een teletubbie over.

doei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik heb je niet vaak gezien en zeker vroeger toen ik zelf nog speelde,

kwam je echt als een teletubbie over.

doei

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, dit is exact hoe ik over jou denk. Met het enige verschil dat mijn vocabulair niet dermate laag is dat ik woorden als 'teletubbie' gebruik.

Toch bedankt dat je je geroepen voelde hier te reageren, dat doet mij goed. Blijkbaar ben ik belangrijk genoeg voor jou dat je hier, ver weg van het vrije forum, je mening geeft.

Maar wat voor toevoeging heeft jouw reactie precies? Inhoudelijk reageren valt je zwaar me dunkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, dit is exact hoe ik over jou denk. Met het enige verschil dat mijn vocabulair niet dermate laag is dat ik woorden als 'teletubbie' gebruik.

Toch bedankt dat je je geroepen voelde hier te reageren, dat doet mij goed. Blijkbaar ben ik belangrijk genoeg voor jou dat je hier, ver weg van het vrije forum, je mening geeft.

Maar wat voor toevoeging heeft jouw reactie precies? Inhoudelijk reageren valt je zwaar me dunkt.

Je begrijpt me verkeerd vrolijke vriend, ik vond dit een mooie post dus je bent in de tussentijd gegroeid van een draakje dan maar? naar iemand die met waardigheid afscheid kan nemen van de stervende community.

Ik getuig hier op mijn wijze de laatste respect

Tga je goed

(teletubbie is overigens niet van mij, maar een edit van een mod!, de boeven)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan