De eenzame koning

DeletedUser73082

Guest
Manu heeft zelf een bijdrage aan de verloedering van het spel en de community door zijn veelvuldig pp abuse op 47. Het is ronduit belachelijk dat hij kritiek heeft op iemand die nog WEL normen en waarden heeft en ook kritiek durft te hebben op hen die het niet hebben. De reden waarom Manu ook kritiek op jou heeft is daarom ook omdat hij zich persoonlijk aangevallen voelt.

Onzin, praat me geen woorden in de mond. Het enige waar ik kritiek verder op heb, en ja dat is volledig off-topic, is dat sommige spelers net doen alsof er hier een soort legende wegloopt en er in mijns inzien te emotioneel wordt gedaan voor het stoppen van een speler. Mijn post was dan ook enkel en alleen tegen wat quotes hierboven gericht. De kritiek die Nikki op het spel en hun nieuwe spelers/community geeft kan ik me goed in vinden, en deze deel ik ook. Doordat Daan veel pp overhad hebben we de beslissing genomen te gaan pp abusen op deze wereld, inderdaad iets wat ik altijd heb afgezworen, maar goed, het zij zo. We komen met zo'n 4-5 K pp nog steeds niet in de buurt van echte keiharde abuse, maar de boodschap blijft verder hetzelfde. Jij mij impliciet gaan vertellen dat ik geen normen en waarden heb, terwijl ik jou niet eens ken en nooit met jou heb samengespeeld is een van de allerbelachelijkste dingen die je kan doen. Menig speler met wie ik gespeeld heb, en zelfs Nikki zal voor je kunnen beamen dat ik die zeker wel heb, en ze hoog in het vaandel heb staan.


Ik weet inderdaad niet wie je bent, ik had alleen uit de reactie van Nikki kunnen lezen dat jij Manu heet en zie aan jouw account dat jij niet vies bent van pp abusen. Dat dit maar 4-5k is valt mee in verhouding met de top die wellicht 25k of misschien zelfs meer hebben gebruikt. Dat het in verhouding wat minder is vind ik een slecht argument.

Verder heb ik nooit gezegd dat jij geen normen en waarden hebt, dat zijn woorden die jij mij in de mond neemt. Ik heb alleen gezegd dat jij een bijdrage heeft met het verloederen van w47 en eigenlijk ook de rest van de tw-community. Dat jouw bijdrage minimaal is dat wil ik beamen en dat jij een goed persoon bent dat wil ik ook best geloven, de kwestie is alleen dat je niet door hebt hoe jullie (Daan) aan de pp komt en dat de weg om te slagen voor een wereld krommer is geworden dan voorheen en dit is op w47 veel extremer dan andere werelden.

Ten slotte wat betreft Nikki als legende, alles behalve dat. Iedereen die de verhoudingen tussen mij en Nikki kent weet dat ik heel erg sarcastisch was vooral op de overdreven reacties van de meeste. Ik kaartte hetzelfde als jou aan alleen dan op een andere manier. Wat ik wel vind is dat Nikki wel gelijk heeft en dat het goed is dat hij het goed aankaart.

Ongelofelijk hoe het zo moeilijk voor je is om de 3 stappen van lezen-begrijpen & schrijven correct te doorgaan. Waar heb je het uberhaupt over? Ik gebruik totaal niet als argument dat ik in verhouding minder pp gebruik en dus minder slecht zou zijn, en als je enigszinds mijn post gelezen had dan had je dit ook makkelijk kunnen zien. Dat was blijkbaar te moeilijk voor je, dus ik heb het maar even vetgedrukt. Ook impliceer je wel degelijk dat ik geen normen en waarden heb, ook dat is in je eerste bericht aan mij mooi weergegeven en ik heb de essentiele delen weer vetgedrukt. Hier vergeten we maar voor de grap dat deze post samen met je nieuwe dus alweer compleet de prullenbak in kan omdat je reageert op het feit dat ik kritiek op Nikki zijn betoog zou hebben, iets wat ik net al duidelijk heb gemaakt niet het geval is. Kijk even naar je post en probeer te begrijpen wat je zelf hebt gezegd: Ik maak me schuldig aan iets wat Nikki zou bekritiseren en daarom is het belachelijk dat ik iemand bekritiseer die WEL (je eigen woorden) normen en waarden zou hebben, waarmee je dus wel degelijk impliceert dat ik ze niet zou hebben, niet zo schijnheilig gaan doen. Ik heb het ook al eerder gezegd, maar je mist blijkbaar compleet de clue van mijn oorspronkelijke post. Die gaat in op de reacties van sommigen hier, en niet Nikki's kritiek zelf, wat ook nergens te lezen valt. Ik heb verder niet zo veel zin meer om met jou in discussie te gaan, omdat je blijkbaar een gave hebt om vol over jezelf heen te blijven lullen en niet eens de moeite neemt om is op een fatsoenlijke wijze te lezen wat de ander zegt. Zou je dat wel doen dan had je jezelf van de onzin bespaart die je nu neerpent en mij de moeite bespaart om het weer te moeten ontkrachten.



Ja, geen idee eerlijk gezegd. Ee toevoeging, een kritiek punt, verzin wat. Het lijkt mij haast onmogelijk dat we ieder punt hetzelfde zien? Nuja, het zij zo.
Ik zal vanavond is kijken voor je ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Heb niet bijgehouden of het acc van Manu nu pp abused of niet, dat zal zijn. Maar zijn oorlog tegen het valse spel op heel W43 weegt alleszins voor mij 10x zo sterk op tegen het pp abusen op deze wereld. Eigenhandig met Maick heeft hij tot het einde toe (toch alleszins toen ik nog speelde) zich ongelooflijk hard ingezet voor een leuke wereld met normen en waarden die men de vorige 10 werelden niet meer gehad heeft (metaforische uitdrukking, ik weet niet hoe er is gespeeld op elke wereld). Je kan dit nu zien als in de kont kruipen bij Manu Sandero de grote, maar ik kon het gewoon niet aanzien dat men Manu hier bestempeld als iemand die de normen en waarden van de community achteruit laat gaan.

Dit zou ik persoonlijk een leuke stelling vinden voor een wereldfora. Wanneer help je de normen en waarden van een community achteruit gaan?

Ik weet zelf ook donders goed hoe Manu is. Hij zal absoluut niet stabben en heeft fair play hoog in het vaandel staan. Dat heeft hij voor mij nochtans op w 43 wel bewezen. Dat hij niet zomaar iets roept is mij daar ook wel duidelijk geworden. Anders was hij zijn kortzichtige stamgenoten wel blind achterna gegaan omtrent de beschuldigingen richting Twan. De grote vraag is echter hoe we pp-use moeten kwalificeren. Als je zelf flink aan het usen ben verraad je in mijn ogen je eigen morele principes en ben je dus geen haar beter dan de gemiddelde pp-user-noob. Maar wanneer ben je flink aan het usen is tegenwoordig de vraag. Is dat bij 1 k, bij 5 k of pas bij 20 k. Ik vind het lastig hier een antwoord op te geven. Ik zou zeggen, pp-use is pp-use maar daar valt ondertussen bijna iedere speler onder. We zouden dus groeperingen moeten maken tussen harde pp-users die we als noobs bestempelen en kleine pp-users die we hun gang laten gaan. Maar dit zou ook weer hypocriet zijn me dunkt. Als ik zelf pp zou usen zou ik een ander daar nochtans niet op aan durven spreken.

Het probleem is dus dat als we deze kant op gaan, het pad dat jij en Manu nu inslaan, de grenzen langzaamaan vervagen. PP-use goedkeuren omdat je het minder doet dan een ander is een slecht excuse. Het zorgt alsnog voor een achteruitgang binnen het spel. Het zorgt ervoor dat steeds meer spelers gaan gebruiken in steeds ergere mate. Over 10 werelden staat degene bovenaan die het beste kan sparen. De speler die het langst geen wereld is gestart om te sparen staat dan op rang 1. Willen we die richting op gaan met het spel?

Let op, hierin gebruik ik Manu slechts als voorbeeld. Er zijn zoveel andere namen te verzinnen maar hij neemt toevallig al deel aan deze discussie. Ik ben simpelweg benieuwd hoe hij dit dan ziet.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Dit zou ik persoonlijk een leuke stelling vinden voor een wereldfora. Wanneer help je de normen en waarden van een community achteruit gaan?

Ik weet zelf ook donders goed hoe Manu is. Hij zal absoluut niet stabben en heeft fair play hoog in het vaandel staan. Dat heeft hij voor mij nochtans op w 43 wel bewezen. Dat hij niet zomaar iets roept is mij daar ook wel duidelijk geworden. Anders was hij zijn kortzichtige stamgenoten wel blind achterna gegaan omtrent de beschuldigingen richting Twan. De grote vraag is echter hoe we pp-use moeten kwalificeren. Als je zelf flink aan het usen ben verraad je in mijn ogen je eigen morele principes en ben je dus geen haar beter dan de gemiddelde pp-user-noob. Maar wanneer ben je flink aan het usen is tegenwoordig de vraag. Is dat bij 1 k, bij 5 k of pas bij 20 k. Ik vind het lastig hier een antwoord op te geven. Ik zou zeggen, pp-use is pp-use maar daar valt ondertussen bijna iedere speler onder. We zouden dus groeperingen moeten maken tussen harde pp-users die we als noobs bestempelen en kleine pp-users die we hun gang laten gaan. Maar dit zou ook weer hypocriet zijn me dunkt. Als ik zelf pp zou usen zou ik een ander daar nochtans niet op aan durven spreken.

Hier kaart je trouwens precies het probleem aan. 5 werelden geleden werd het niet geaccepteerd als je 5k gebruikte om gs mee te kopen. Nu wordt daar al veel minder een probleem van gemaakt en is >20k hetgeen wat nu 'veel' is. De normen en waarden van mensen tov pp abusen verandert continue wat ervoor zorgt dat de community alleen maar achteruit zal gaan.

Ik vind het mooi dat je je hier zo voor wilt inzetten maar ik denk dat het voor iedereen duidelijker is als je iets bondiger bent in het schrijven van je teksten. Ik hecht persoonlijk dan veel meer waarde aan je posts dan aan een post waar ik een paar minuten naar moet staren en dan de essentie volledig kwijt ben. Dat is de enige inhoudelijke kritiek die ik je op deze post kan geven, verder ben ik het er volledig mee eens waar je voor staat. Probleem is dat iedereen het er mee eens is, maar dat toch ieders mening tov pp abusen constant versoepeld.

Edit: Sorry had niet gezien dat je nog bezig was met typen. Ik denk dat we redelijk op dezelfde lijn zitten.
 

DeletedUser66265

Guest
Hier kaart je trouwens precies het probleem aan. 5 werelden geleden werd het niet geaccepteerd als je 5k gebruikte om gs mee te kopen. Nu wordt daar al veel minder een probleem van gemaakt en is >20k hetgeen wat nu 'veel' is. De normen en waarden van mensen tov pp abusen verandert continue wat ervoor zorgt dat de community alleen maar achteruit zal gaan.

Ik vind het mooi dat je je hier zo voor wilt inzetten maar ik denk dat het voor iedereen duidelijker is als je iets bondiger bent in het schrijven van je teksten. Ik hecht persoonlijk dan veel meer waarde aan je posts dan aan een post waar ik een paar minuten naar moet staren en dan de essentie volledig kwijt ben. Dat is de enige inhoudelijke kritiek die ik je op deze post kan geven, verder ben ik het er volledig mee eens waar je voor staat. Probleem is dat iedereen het er mee eens is, maar dat toch ieders mening tov pp abusen constant versoepeld.

Edit: Sorry had niet gezien dat je nog bezig was met typen. Ik denk dat we redelijk op dezelfde lijn zitten.

Ik moest wel een uitgebreid verhaal schrijven omtrent een koning, wereldwinst en blablabla. Dat is de essentie van deze opdracht. Ik wilde aan deze opdracht meedoen en tegelijk deze punten naar voren brengen. Vandaar mijn grote post, ik had werkelijk waar geen idee hoe ik het anders had moeten doen. Wereld op wereld zeik ik grootschalig pp-user af zonder al teveel resultaat. Nuja, met het resultaat dat iedere pp-user mij haat maar daar kan ik mee leven. Ondanks dat zeiken verandert er niks, sterker nog, het wordt alleen maar erger. Dit contest leek mij dus een mooie kans om dit eens op een andere manier aan te kaarten.

Waar op w 38 slechts de noobs pp abuseden werden dit al snel ''top-spelers'' die zichzelf al meermaals bewezen hadden. De volgende stap was dat men extreem ging abusen en tegenwoordig gaat het zover dat het overgrote deel op de wereld abused. Als dat geen achteruitgang is weet ik het ook niet meer. Ik vind het zelf alleen vreemd dat spelers zichzelf, hun eigen standpunten, zo hard kunnen verraden dat ze er 5 k pp doorheen kunnen jassen. Dat je eens een keer je boer reduceert en halveert of ééns een keer 20 % verhoogde productie koopt kan ik inkomen. Dat is een dermate klein voordeel, dat kun je amper als abusen zien. Het is weliswaar een achteruitgang in het spel, maar een hele kleine. Echter, dat 5 k pp nu als kleine abuse word gezien en daarom wordt afgedaan als niet veel vind ik schokbarend.
 

DeletedUser72524

Guest
Ongelofelijk hoe het zo moeilijk voor je is om de 3 stappen van lezen-begrijpen & schrijven correct te doorgaan. Waar heb je het uberhaupt over? Ik gebruik totaal niet als argument dat ik in verhouding minder pp gebruik en dus minder slecht zou zijn, en als je enigszinds mijn post gelezen had dan had je dit ook makkelijk kunnen zien. Dat was blijkbaar te moeilijk voor je, dus ik heb het maar even vetgedrukt. Ook impliceer je wel degelijk dat ik geen normen en waarden heb, ook dat is in je eerste bericht aan mij mooi weergegeven en ik heb de essentiele delen weer vetgedrukt. Hier vergeten we maar voor de grap dat deze post samen met je nieuwe dus alweer compleet de prullenbak in kan omdat je reageert op het feit dat ik kritiek op Nikki zijn betoog zou hebben, iets wat ik net al duidelijk heb gemaakt niet het geval is. Kijk even naar je post en probeer te begrijpen wat je zelf hebt gezegd: Ik maak me schuldig aan iets wat Nikki zou bekritiseren en daarom is het belachelijk dat ik iemand bekritiseer die WEL (je eigen woorden) normen en waarden zou hebben, waarmee je dus wel degelijk impliceert dat ik ze niet zou hebben, niet zo schijnheilig gaan doen. Ik heb het ook al eerder gezegd, maar je mist blijkbaar compleet de clue van mijn oorspronkelijke post. Die gaat in op de reacties van sommigen hier, en niet Nikki's kritiek zelf, wat ook nergens te lezen valt. Ik heb verder niet zo veel zin meer om met jou in discussie te gaan, omdat je blijkbaar een gave hebt om vol over jezelf heen te blijven lullen en niet eens de moeite neemt om is op een fatsoenlijke wijze te lezen wat de ander zegt. Zou je dat wel doen dan had je jezelf van de onzin bespaart die je nu neerpent en mij de moeite bespaart om het weer te moeten ontkrachten.

Ik snap dat je insinueert dat ik heb gezegd dat jij weinig normen en waarden hebt. Het was alleen mijn bedoeling dat ik aan wilde geven dat jouw normen en waarden wat mij betreft te laag liggen omtrent het pp abusen en daarmee een aandeel hebt in het verloederen van een wereld. Het was nooit mijn intentie om kritiek op jouw algemene normen & waarden te hebben, want ik herinner ook jouw topic op het w43 forum-gedeelte destijds. Maar dat waren jouw daden van w43 en voor jouw daden @47 neem ik je wel kwalijk en vind ik het jammer dat spelers die toch een goede naam hebben in de tw-community zich vuil maken aan het usen van pp. Hier noem ik namen zoals Jannes, Jordi of een Maick en ik weet dat er in jullie groepje meerdere namen zijn die jammer genoeg 47 kapot maken.

Wat betreft een Jannes en Jordi neem ik nog het meest kwalijk omdat zij met hun topic juist het spelplezier terug wilde krijgen bij de community en initiatief namen met het opzetten van een leuke wereld voor de vaste tw spelers. Dat zij nu een onderdeel zijn van het verloederen van 47 vind ik ronduit belachelijk en enorm hypocriet. Waar ik me dan voornamelijk druk om maak is dat het abusen van pp tegenwoordig een geaccepteerd fenomeen is in de tw-community, iets wat wellicht al een tijdje was maar voor mij is 47 de eerste echt extreme voorbeeld van dit fenomeen.

Ten slotte benoem je het wel dat je maar 5k hebt gebruikt dat je vervolgens benoemd dat beide het usen van pp is heb je compleet gelijk in. Maar de functie die het aanduidden van het slechts 5k gebruik maken in verhouding met de andere heeft is wel om aan te geven dat je minder slecht bezig bent dan anderen. Of heb je dit benoemt vanwege een andere functie, zo ja dan hoor ik graag welke functie dat stukje moest hebben en indien het een andere functie heeft dan ben ik de eerste die me daarvoor me spijt zal betuigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik moet ook zeggen dat het eruit ziet alsof dit is gemaakt om wat aandacht te vragen voor het stoppen van jezelf, Nikki.
De simpele zielen hier op het forum zijn snel verkocht als er een lap tekst staat, aangevuld met quotejes & rijmpjes. Als je had willen zeggen hoe slecht het management was geworden, had je dit ook in simpelere woorden kunnen zeggen. Nu komt het over alsof je nog 1x wil laten zien hoe goed je wel niet bent in het posten van mooie posts.

En t lijkt dus inderdaad alsof je hier vereerd wordt (rofl) Beetje raar, maargoed. Ik ben natuurlijk vet jaloers, dus doei schatje van me. Je blijft wel in de groepsapp toch? :Embarrassment:
 

DeletedUser73082

Guest
Tegen pp abuse heb ik altijd gezeken ja, en dit is de eerste wereld waar ik gebruik maak van de functie met als enige reden dat ik vind dat als nu zelfs sterke spelers het in enorme hoeveelheden doen het gewoonweg niet meer te doen is/zeer lastig om TW te spelen en mee te draaien in de top. Wat ik in ieder geval nooit zal doen is pronken met een snelle groei of awards aannemen van anderen die pp abuse als een kwaliteit gaan zien. Feit is dat je gewoonweg zal moeten accepteren dat alle fun aan de startfase grotendeels verdwenen is.


Ik snap dat je insinueert dat ik heb gezegd dat jij weinig normen en waarden hebt. Het was alleen mijn bedoeling dat ik aan wilde geven dat jouw normen en waarden wat mij betreft te laag liggen omtrent het pp abusen en daarmee een aandeel hebt in het verloederen van een wereld. Het was nooit mijn intentie om kritiek op jouw algemene normen & waarden te hebben, want ik herinner ook jouw topic op het w43 forum-gedeelte destijds. Maar dat waren jouw daden van w43 en voor jouw daden @47 neem ik je wel kwalijk en vind ik het jammer dat spelers die toch een goede naam hebben in de tw-community zich vuil maken aan het usen van pp. Hier noem ik namen zoals Jannes, Jordi of een Maick en ik weet dat er in jullie groepje meerdere namen zijn die jammer genoeg 47 kapot maken.

Wat betreft een Jannes en Jordi neem ik nog het meest kwalijk omdat zij met hun topic juist het spelplezier terug wilde krijgen bij de community en initiatief namen met het opzetten van een leuke wereld voor de vaste tw spelers. Dat zij nu een onderdeel zijn van het verloederen van 47 vind ik ronduit belachelijk en enorm hypocriet. Waar ik me dan voornamelijk druk om maak is dat het abusen van pp tegenwoordig een geaccepteerd fenomeen is in de tw-community, iets wat wellicht al een tijdje was maar voor mij is 47 de eerste echt extreme voorbeeld van dit fenomeen.

Ten slotte benoem je het wel dat je maar 5k hebt gebruikt dat je vervolgens benoemd dat beide het usen van pp is heb je compleet gelijk in. Maar de functie die het aanduidden van het slechts 5k gebruik maken in verhouding met de andere heeft is wel om aan te geven dat je minder slecht bezig bent dan anderen. Of heb je dit benoemt vanwege een andere functie, zo ja dan hoor ik graag welke functie dat stukje moest hebben en indien het een andere functie heeft dan ben ik de eerste die me daarvoor me spijt zal betuigen.

Prima, dan is dat duidelijk. Ik vernoemde het puur en alleen omdat het zo is, meer niet. Zat geen specifieke functie achter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Goh lees dit topic is door, tw legende verlaten dit, tw god verlaten dat. Jijzelf deed hier nog even aan mee met je rust zacht. Overdreven gedoe.

Dialga had het over new gens die Nikki als god zouden zien. Of iets dergelijks. Geen idee. Iets raars in ieder geval. Nou kun je me hartstikke leuk vertellen dat ik het topic moet doorlezen om te begrijpen wat hij bedoelt, Manu, maar ik kan nergens een new gen ontdekken. De enigste personen met een nieuw AF-account zijn Bonaya en ik. Nu ben ik een eersteklas noob, maar in mijn vijfde jaar op tw geen new gen. En ja Bonaya, die loopt al tien keer zo lang rond. Wat dat betreft snap ik absoluut niet waar Dialga zijn uitspraak op baseert en vroeg daarom ook om uitleg.

Overigens vind ik dat ik niet aan het overdrijven was. Mag ik niet een luchtige opmerking maken als ik een maat van mij zijn laatste post op het AF heeft geschreven met daarin de woorden, "Rust zacht"? Ook als we niet te maken hadden gehad met een P&P fanatiekeling had ik dit gezegd.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dialga had het over new gens die Nikki als god zouden zien. Of iets dergelijks. Geen idee. Iets raars in ieder geval. Nou kun je me hartstikke leuk vertellen dat ik het topic moet doorlezen om te begrijpen wat hij bedoelt, Manu, maar ik kan nergens een new gen ontdekken. De enigste personen met een nieuw AF-account zijn Bonaya en ik. Nu ben ik een eersteklas noob, maar in mijn vijfde jaar op tw geen new gen. En ja Bonaya, die loopt al tien keer zo lang rond. Wat dat betreft snap ik absoluut niet waar Dialga zijn uitspraak op baseert en vroeg daarom ook om uitleg.

Overigens vind ik dat ik niet aan het overdrijven was. Mag ik niet een luchtige opmerking maken als ik een maat van mij zijn laatste post op het AF heeft geschreven met daarin de woorden, "Rust zacht"? Ook als we niet te maken hadden gehad met een P&P fanatiekeling had ik dit gezegd.

Zo oud ben ik nou ook weer niet hoor :mad:.

Ik snap de reacties wel op mijn overdreven reactie op het "verlies" van Nikki. Mijn reactie had dan ook de intentie overdreven te zijn. Dat ze dat niet inzien, is niet mijn probleem :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
[video=youtube;yayMuZxlttc]https://www.youtube.com/watch?v=yayMuZxlttc[/video]

Lees onderstaande tekst met het liedje in de spoiler ^

Kroonprins des Katalonië zei:
Kom uit het land van Hello kitty & Grumpy cat
Het land van Garfield & Bastet
Kom uit het land van blikvoer, kattenbrokken
Die we altijd lekker naar binnen schrokken

Kom uit het land waar we krabpalen elke dag gebruiken
Om vervolgens weer lekker in ons mandje te duiken
Kom uit het land van het onoverwinnelijke dierenrijk
En brengen menig mens naar het dodenrijk

Kom uit het land van muizenvallen, en haarballen
Het land waar we het doen met zijn allen
Het land dat altijd wint van die smurfen
Het land van brokken, krabben en altijd iets durven

Kom uit het land van, het land van Dikkie dik
Dit is het land van ieder gemenerik

Kom uit het land waar ik veel bevriend ben
Waar ik altijd mijn lieve katten ken
Het land dat mee doet aan de oorlog op de kaart
Want wij katten vinden zo'n oorlog het waard

Het land van elkaar helpen, ieder uur
Want voor echte vriendschap ga je door het vuur
Het land van rellen tussen Jerry & Tom
Maar wanneer er iets gebeurd zijn ze allebei weer welkom

Het land van Shera Khan en Azrael
Deze katten zijn natuurlijk razendsnel
Het land waar we elke dag hopen op een muis
Maar soms komen we ook met lege handen thuis

Het land van katten is altijd zo eerlijk
Ook al vind de mensheid dat soms oneerlijk
Heerlijk



Het sprookje van de eenzame koning.

Heel Katalonië was in rep en roer, er was een andere koning, een nogal eenzame koning die veel macht had in het spel, dit kwam Katalonië niet ten goede, de koning van Katalonië zat dan ook al dagen met de kroonprins in overleg over hoe en wat. Opgeven? Geen mogelijkheid want dat zit niet in het bloed van de katten. Er moest hoe dan ook gestreden worden om de eenzame koning die nogal strijdlustig was te stoppen. Er werd dus met kat en macht gestreden naar een goed koninkrijk. Dit lukte erg goed en erg vlot omdat iedereen wist wat de taken van eenieder was. Op een dag keerde een kat terug vanuit een scoutmissie. Hij zag dat de koning langs zou komen, de katten maakten zich klaar voor de strijd, iedereen wist wat ze te doen stond.

Het was al snel duidelijk wie in deze strijd de betere waren, dat waren namelijk de katten en de eenzame koning zag in dat de strijd erg moeizaam verliep voor hem. Hij keerde terug en gaf deze strijd aan Katalonië. De katten wisten dat de eenzame koning het hier niet bij zou laten zitten, want de koning was nogal fanatiek. Heel Katalonië maakte zich weer klaar voor een strijd en wist dat het ditmaal zwaarder zou worden. Er werd dus weer gewerkt om Katalonië op te bouwen.

De scout van Katalonië keerde weer terug, hij had slecht nieuws en ging om de tafel met de koning & kroonprins van Katalonië. De scout vertelde over dat de smederijen van de eenzame koning nogal geheimzinnig waren, de eenzame koning had dus een plan om Katalonië uit te schakelen. Er kwam nogal veel rood licht uit het dorp dus de scout was van mening dat het iets te maken had met een red dot, de schrik van menig kat in Katalonië. De koning van Katalonië schrok hier echt van en dacht dat dit het einde zou betekenen voor Katalonië. De koning stuurde de scout weer op pad om verder onderzoek te doen. Ondertussen zat hij die nacht eens na te denken over hoe hij dit probleem kon oplossen, opgeven zal hij immers nooit doen. Hij heeft uren midden in de nacht zitten denken en kwam toen op een geniaal plan. Hij is naar het huis van de kroonprins gegaan en bonkte op de deur, de kroonprins schoot ineens wakker en kwam meteen naar buiten gerend. De koning wist hoe hij de eenzame koning kon verslaan en ging midden in de nacht rond om de tafel met de kroonprins. Het plan was duidelijk, dezelfde ochtend kwam Katalonië bijeen en de koning vertelde zijn geniale plan. Nadat het plan uitgelegd werd, ging het dorp direct aan de slag aan de voorbereidingen. Ze wisten dat ze niet lang de tijd hadden dus iedereen was bezig. 3 dagen later keerde de scout weer terug, de eenzame koning was weer onderweg, het plan werd dus snel in werking gezet en de laatste puntjes werden op de i gezet.

De eenzame koning trof een vrij leeg Katalonië aan, er was vrijwel niemand te bekennen in heel het koninkrijk Katalonië, hierdoor duurde de strijd niet lang. En de eenzame koning had Katalonië in zijn bezit. Hij liet de katten opsluiten in gevangenschap in eigen dorp. En vol zelfvertrouwen keerde de koning weer huiswaarts. Hij had het koninkrijk voor zichzelf, althans dat dacht hij. Maar de koning van Katalonië had alles onder controle. Op moment dat de koning weer terug naar zijn eigen koninkrijk trok, kwam de koning boven samen met zijn kroonprins & aanhang. Ze hadden zich verscholen onder de grond. De katten hadden namelijk een ondergronds stelsel uitgegraven waarin ze zich schuil konden houden. En op moment dat de eenzame koning huiswaarts trok kon de koning van Katalonië weer toeslaan. Hij wist met zijn legioen zijn eigen koninkrijk weer te bevrijden en te herstellen. Hij zorgde dat er geen enkele info van Katalonië aan zou komen bij de eenzame koning, die moest namelijk denken dat hij het gewonnen had.

Drie dagen later was de koning van Katalonië uit op wraak en zou ditmaal de eenzame koning voor goed en altijd uit schakelen. Hij arriveerde bij het koninkrijk van de eenzame koning, ze slopen stiekem 's nachts naar binnen, want katten blijven nou eenmaal nachtwezens. Hij trof het huis aan van de eenzame koning en ging naar binnen via het raam dat open stond. Hij trof echter de koning niet aan in bed, maar in het trappenhuis. Opgehangen aan een strot had de eenzame koning een einde gemaakt aan zijn leven en dat van zijn koninkrijk. Dit kwam de koning van Katalonië goed uit, want hierdoor wisten de koning en de kroonprins dat de strijd gewonnen was!


Gegroet de kroonprins & koning des Katalonië

jsyueb.png
 

DeletedUser66265

Guest
Hele mooie reactie, petje af. Ook voor dat prachtige plaatje, dat toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik zal eens gaan broeden op een passende tegenreactie.
1-0 voor katalonie.
 

DeletedUser73972

Guest
Nog een klein spotprentje voor onze eenzame koning (met varkens avatar):

n1i1k1k1i12 maakt een "Sterke" post op het AF

y4m6gfbghxo.png
 

DeletedUser66265

Guest
Excuse, ik sloeg de plank een beetje mis. Ik snapte jouw spotprent niet dus dacht laat ik het maar interpreteren alsof je probeert te zeggen dat katjes goed zijn en de eenzame koning slecht is. Mijn plaatje is dus enkel om aan te tonen dat de katjes een misplaatst zelfbeeld hebben. Ze denken wat toe te voegen op deze wereld terwijl ze in wezen niet nuttig zijn, ze worden compleet weggespeeld door deze eigenzinnige stam. Ik had voor de tekst wat beters moeten verzinnen.

e3ead7edff.jpg
 

DeletedUser73972

Guest
Je kan ook wat moeite steken in je spotprentjes he, dit is copy paste van google afbeeldingen :mad:

y-u-so-unoriginal-thumb.jpg
 

DeletedUser66265

Guest
Je kan ook wat moeite steken in je spotprentjes he, dit is copy paste van google afbeeldingen :mad:

y-u-so-unoriginal-thumb.jpg

Ik had iets beters in gedachten maar dat is mij helaas niet gelukt. Ik heb serieus onderschat hoeveel werk het kost om een dergelijke post in elkaar te zetten. Het is niet het resultaat wat ik in gedachten had maar heb het toch maar online gegooid.

Éen sidenote, het stukje wat gequote staat moet men eigenlijk dit nummer bij luisteren.

edit : Ook nog mijn excuse voor een tekort aan plaatjes. Ook op dat gebied ben ik bijzonder slecht.


Dit zegt genoeg? :D
 

DeletedUser66265

Guest
Het vervolg blijft uit. Een vervolg zal zijn geloofwaardigheid verliezen waardoor we teveel de sci-fi kant op gaan. Proficiat aan Katalonie, ze hebben het land van de eenzame koning ingenomen.
 

DeletedUser66129

Guest
Het vervolg blijft uit. Een vervolg zal zijn geloofwaardigheid verliezen waardoor we teveel de sci-fi kant op gaan. Proficiat aan Katalonie, ze hebben het land van de eenzame koning ingenomen.

:cool:

Nu verwacht ik wel een stem van jou op ons straks he? :D
 
Bovenaan