De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Je bedoelt dat hulpmiddel dat door minimaal 4 leden van InS is gebruikt in aanvallen op onze stam?

denk het :)
zogenaamd zouden sommige exe spelers autobot gebruiken:p
alleen omdat ze om de 1/2 sec een aanval binnen kregen xD
 

DeletedUser

Guest
verstuurd werden*

Dat je ze binnen 1-2 sec aan kan laten komen geloof ik nog wel :p
 

DeletedUser

Guest
boeiend :)
met normaal internet kunnen we hier per 1 a 2 sec een aanval versturen
alleen de voorbereiding duurt wat langer xD
 

DeletedUser

Guest
* maikelzzz'en
= Posts afbreken, liefst door middel van een post met met een boel schrijffouten en er nadien steeds op blijven doorsakkeren

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Mijn benoeming is verdwenen van vroeger :eek:
Achja mijn meest recente account waar ik ooit op inlogde staat er nog in ;)

beste dikke van Peevee,

ik mis mijzelf nog in de lijst ;)

Fulgore
Woete'n:
Iemand aannemen op je account als coo , laat hem meehelpen en veel tijd steken in de 10.000 incommings die je krijgt , zodra de incommings over zijn kick je die coo van je account ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Mijn benoeming is verdwenen van vroeger :eek:
Achja mijn meest recente account waar ik ooit op inlogde staat er nog in ;)


Woete'n:
Iemand aannemen op je account als coo , laat hem meehelpen en veel tijd steken in de 10.000 incommings die je krijgt , zodra de incommings over zijn kick je die coo van je account ;)

tuurlijk het vuilste werk is gedaan he :p
 

DeletedUser

Guest
Dat is best zielig,
Maar nu weet men precies waar ze geen Co van moeten worden:D
 

DeletedUser

Guest
* maikelzzz'en
= Posts afbreken, liefst door middel van een post met met een boel schrijffouten en er nadien steeds op blijven doorsakkeren

:cool:

Een nota in de dikke van peevee word nooit door jezelf gemaakt, maar altijd door iemand anders 'over jou'...


Mijn benoeming is verdwenen van vroeger :eek:
Achja mijn meest recente account waar ik ooit op inlogde staat er nog in ;)


Woete'n:
Iemand aannemen op je account als coo , laat hem meehelpen en veel tijd steken in de 10.000 incommings die je krijgt , zodra de incommings over zijn kick je die coo van je account ;)

Op je vraag als fulgore, idem als maikelzzz...
Woete bestaat niet eens meer op W7, moet hij dan nog een vermelding?
Speelt hij nog onder een andere naam, vermeld dan die naam met referentie naar zijn oud account.
En dan wel volgens de zinsbouw die bij iedereen word gebruikt, dus met afsluiting van: ' vernoemd naar de speler ... uit wereld 7 van het spel Tribal Wars is genoemd'

Enkel zinnen die compleet zijn, zonder te veel verbeteringswerk worden op de website geplaatst...


Ik wil wel nog de moeite doen de website up to date te brengen, op voorwaarde dat er degelijke bijdragen worden gemaakt...
 

DeletedUser

Guest
Een nota in de dikke van peevee word nooit door jezelf gemaakt, maar altijd door iemand anders 'over jou'...




Op je vraag als fulgore, idem als maikelzzz...
Woete bestaat niet eens meer op W7, moet hij dan nog een vermelding?
Speelt hij nog onder een andere naam, vermeld dan die naam met referentie naar zijn oud account.
En dan wel volgens de zinsbouw die bij iedereen word gebruikt, dus met afsluiting van: ' vernoemd naar de speler ... uit wereld 7 van het spel Tribal Wars is genoemd'

Enkel zinnen die compleet zijn, zonder te veel verbeteringswerk worden op de website geplaatst...


Ik wil wel nog de moeite doen de website up to date te brengen, op voorwaarde dat er degelijke bijdragen worden gemaakt...

Ik denk niet dat je iets zal moeten aanpassen...:rolleyes: (het zijn immers citaten uit de dikke van peevee...)
 

DeletedUser

Guest
Lol, dan valt het meteen op dat ik het AF niet zo nauw meer volg XD
 

DeletedUser

Guest
Een nota in de dikke van peevee word nooit door jezelf gemaakt, maar altijd door iemand anders 'over jou'...


Gilgamesjke




Geregistreerd: 11 februari 2009 #21 20 mei 2009, 10:40 Naar boven
maikelzzz'en: Posts afbreken, liefst door middel van een post met met een boel schrijffouten en er nadien steeds op blijven doorsakkeren!



gilga heeft hem gemaakt ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jajaja, hij stond er al in... kdacht dat het een nieuwe was, want was te lui om te gaan zien...
 

DeletedUser

Guest

* kopdrveur-lijder
= Ander woord voor egoïst. Geschreven met een lange IJ vanwege het feit dat dit soort spelers door egoïsme en een gebrek aan leiderscapaciteiten hun stamleden laten lijden. Deze spelers besteden doorgaans meer aandacht aan hun account dan aan hun stam. Kenmerkend voor dit soort spelers is het hoge puntenaantal. Genoemd naar de speler kopdrveur, leider van de stam +TDC+ in wereld 7 van het spelletje Tribalwars.

Die goeie ouwe koppie toch :)
 
Bovenaan