De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
*wuift voor blackys game*

Boy, iemand is pissed blijkbaar? Waarover gaat dit topic nog eigenlijk?..
 

DeletedUser

Guest
lol, jij vraagt hier op een andere wereld te gaan vechten. nu snel de keutel weer intrekken?

je schijt volgens mij al 7 kleuren stront als ik nog maar naar je kijk!!!

en nog steeds durf je niet eens je in-game naam te onthullen, maar ben maar niet bang, we komen er wel achter. denk niet dat het moeilijk zal zijn om een account binnen only te zoeken, dat aan te vallen en zodra er twee aanvallen aan zijn gekomen en we horen demo als vv online komen, dan weten we dat we goed zitten

uhm lol ik wil als nog op andere wereld vechten hoor

alleen ik dreig er niet mee zoals jij het opvat en zegt...

en ik speel al lang niet meer in only hoor leer lezen
 

DeletedUser18986

Guest
nee ik las het al een tijdje geleden, je zit in Exe en wilt absoluut niet dat de leiding weet dat je er weer speelt.

dat only account is dus het 3de account waar je bent gevlucht, ook wss voor een komende mass.

enb naar mijn mening is het verhaaltje dat je een account binnen Exe hebt zonder dat de leiding dit weet complete onzin en wil je dat gewoon niet bekend maken, zodat je niet door een van ons onder vuur komt te liggen.

echt een noob actie
 

DeletedUser

Guest
nee ik las het al een tijdje geleden, je zit in Exe en wilt absoluut niet dat de leiding weet dat je er weer speelt.

dat only account is dus het 3de account waar je bent gevlucht, ook wss voor een komende mass.

enb naar mijn mening is het verhaaltje dat je een account binnen Exe hebt zonder dat de leiding dit weet complete onzin en wil je dat gewoon niet bekend maken, zodat je niet door een van ons onder vuur komt te liggen.

echt een noob actie

fj ben ik gestopt

schedel niet gevlucht
de 2 only acc's ook niet gevlucht...

ik had geen zin meer ?
 

DeletedUser18986

Guest
die smoes heb ik al vaker gehoord. meerdere spelers hebben me al laten weten geen zin meer te hebben en daardoor te stoppen, krijg ik dan hun account als vv, dan blijken er 100 aanvallen op te lopen.

en dan wil jij zeggen dat je ook geen zin meer had en dat bij 4 verschillende account?
 

DeletedUser

Guest
De mannen en vrouwen worden van de kindertjes gescheiden. Er zijn een aantal kindertjes die accounts overnemen van andere kindertjes. Ook deze bron is ooit opgedroogd en zullen we verlost zijn van alle vervelende kindertjes en kunnen we echt aan het spel beginnen. Gewoon als mannen en vrouwen onder elkaar. ;)
 

DeletedUser26940

Guest
De mannen en vrouwen worden van de kindertjes gescheiden. Er zijn een aantal kindertjes die accounts overnemen van andere kindertjes. Ook deze bron is ooit opgedroogd en zullen we verlost zijn van alle vervelende kindertjes en kunnen we echt aan het spel beginnen. Gewoon als mannen en vrouwen onder elkaar. ;)


dit kind is al weg hahahahah
en peevee kinderen worden ook mannen he
 

DeletedUser18986

Guest
ja, maar zoals we dat weer aan jou merken, duurt dat bij jou (en anderen) nog heeeeeeeeel lang
 

DeletedUser19123

Guest
ja, maar zoals we dat weer aan jou merken, duurt dat bij jou (en anderen) nog heeeeeeeeel lang

Ik vind jou mond wel heel erg groot tegen iedereen...
Kijken hoelang jij het volhou als jij zon speler als ik tegenover je krijg:p
 

DeletedUser

Guest
Jack, dat houdt hij niet eens vol ;)

Er ontbreekt een woord in je handtekening...misschien eens naar kijken?

En jouw antwoord is ook al zo moeilijk leesbaar...waarom maak je het ons toch zo moeilijk om te lezen wat je bedoelt? Enkel vraagtekens...wat bedoel je nu? Hoe valt dat te rijmen met de voorgaande post?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18986

Guest
dat hou ik niet vol?

gelukkig is dat voor mij een weet en voor jou nog steeds een vraag. ik denk dat mijn skills op een hoger niveau liggen dan die van jou, en mijn activiteit al helemaal.
 

DeletedUser19123

Guest
dat hou ik niet vol?

gelukkig is dat voor mij een weet en voor jou nog steeds een vraag. ik denk dat mijn skills op een hoger niveau liggen dan die van jou, en mijn activiteit al helemaal.

ow zou je denken? Skills? is internen een skill? Je heb skills met je tong maar daar houd het verders bij op..... Probeer mij maar eens te stoppen als ik ergens aan begin en als JOU stamgenoten eerlijk zijn zullen ze dit beamen;-)
 

DeletedUser

Guest
ow zou je denken? Skills? is internen een skill? Je heb skills met je tong maar daar houd het verders bij op..... Probeer mij maar eens te stoppen als ik ergens aan begin en als JOU stamgenoten eerlijk zijn zullen ze dit beamen;-)

eej geiteoog
wat doe jij op w7:D
 
Bovenaan