de dagawards

DeletedUser

Guest
Mwah betwijfel het :p we zullen zien. Iig wel weer een leuk ouderwets duel om de rover-award al had ik dat niet meer verwacht toen ik al 200k binnen het uur gefarmd had :eek:



huh, verklaar je nader? Find Anger is het best lopende account :p

Spelers die de tutorial volgen en lekker farmen, ja daar win je een oorlog mee...

Zijn gewoon noobs, heb ze niet voor niks geweigerd. maarja jij neemt graag het afval aan?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Spelers die de tutorial volgen en lekker farmen, ja daar win je een oorlog mee...

Zijn gewoon noobs, heb ze niet voor niks geweigerd. maarja jij neemt graag het afval aan?

Haha hebben we echt niet gedaan. Maar goed jij vind jezelf zo 'pro'.
Blijf lekker in je grote luchtbel...
 

DeletedUser

Guest
Haha hebben we echt niet gedaan. Maar goed jij vind jezelf zo 'pro'.
Blijf lekker in je grote luchtbel...

Jongen, je kan liegen maar ook liegen, wss kanje de forum users nogwat aanpraten maarja, niet dat ik me daar druk om maak:rolleyes: spelers die op jou acc spelen zijn dodelijk voor een stam, en jij kan alleen farmen heb ik gehoord, ja dan had ik ook zo hoog gestaan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jongen, je kan liegen maar ook liegen, wss kanje de forum users nogwat aanpraten maarja, niet dat ik me daar druk om maak:rolleyes: spelers die op jou acc spelen zijn dodelijk voor een stam, en jij kan alleen farmen heb ik gehoord, ja dan had ik ook zo hoog gestaan.

You don't care, we don't care.
Liegen we ook nog haha moet niet gekker worden.
Alleen maar farmen haha kan veel meer maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Wie is die aap die zo extreem aan het micro'en is voor de plunderaar :mad:?
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik mijn acc op mijn manier opbouw en ja het gaat straks eerste wellicht tweede staan, ik ben gewoon helemaal super goed bezig, wss al hogere boerderij dan meeste hier hebben maar je zal het zien?, volgens mij hoef ik me hier nergens voor te verantwoorden en alsje me kent, nou neem het op de koop toe en maak jezelf niet belachelijk.
Daarnaast is de stam al een veel beter iets, al blijf ik Bik aardig vinden ;)

Hogere boerderij dan de meeste, prima. Maar hogere boerderij dan ons, helaas niet;)

Spelers die de tutorial volgen en lekker farmen, ja daar win je een oorlog mee...

Zijn gewoon noobs, heb ze niet voor niks geweigerd. maarja jij neemt graag het afval aan?

Jij ons geweigerd? Wat heb ik gemist? En hij neemt het afval aan? Nee hoor, hij vraagt het afval ;)

Jongen, je kan liegen maar ook liegen, wss kanje de forum users nogwat aanpraten maarja, niet dat ik me daar druk om maak:rolleyes: spelers die op jou acc spelen zijn dodelijk voor een stam, en jij kan alleen farmen heb ik gehoord, ja dan had ik ook zo hoog gestaan.

Ik weet niet precies over wie je het hebt, maar niemand van ons acc atm ken je. Robskee is gequit namelijk. Dus als ik jou was zou ik je praatjes maar eventjes voor je houden totdat je weet over wie je überhaupt praat.
 

DeletedUser

Guest
Hogere boerderij dan de meeste, prima. Maar hogere boerderij dan ons, helaas niet;)



Jij ons geweigerd? Wat heb ik gemist? En hij neemt het afval aan? Nee hoor, hij vraagt het afval ;)



Ik weet niet precies over wie je het hebt, maar niemand van ons acc atm ken je. Robskee is gequit namelijk. Dus als ik jou was zou ik je praatjes maar eventjes voor je houden totdat je weet over wie je überhaupt praat.


Nou i like ur attitude, we gaan het zien.
 
Bovenaan