De club van 20.000

De club van 20.000

Ik quote Senne bij deze voor een korte uitleg: "Postcount is een redelijk vaak gebruikt begrip op dit forum en misschien nog wel het meest op het vrije forum. Je postcount zegt toch wel iets over wat voor forumposter je bent, over je reputatie en over hoe vaak je hier komt. Het is tevens datgene wat het onderscheid maakt tussen het vrije forum en het 'echte' vrije forum. Sommige posters maken er een levensmissie van om een zo hoog mogelijk gemiddeld aantal posts per dag te maken of om net een paar honderd posts meer te hebben dan een ander."

Wat maakt deze club anders dan de 10.000 club? De 10.000 club is inmiddels een grote club geworden en het is niet meer bijzonder om bij deze club te horen. Steeds meer mensen voegen zich toe tot de club, terwijl De club van 10.000 juist een exclusieve groep moest zijn. Deze groep is momenteel te groot om nog exclusief genoemd te worden. Daarom komt deze nog betere club. Deze club is weer voor de elite van dit forum. Alleen vrije forum-gelovers komen hier terecht. Mensen die wat toevoegen aan het forum en zijn of haar stempel hebben gedrukt op dit forum.

De breinen, de denkers en de gelovigen. Iedereen weet over wie we het hebben als we aan deze groepen denken. Natuurlijk vallen er wat parels momenteel buiten de boot, maar iedereen weet dat parels vanzelf weer in de schelp komen waar ze horen. Deze schelpen zijn hard en solide.
Buiten deze club koestert iedereen de gedachte om ooit in deze club te mogen toetreden. Wees gerust mijn vrienden, jullie tijd komt. Jullie tijd komt als jullie rijp genoeg zijn om de schil van de banaan te laten afglijden.

Wie zitten er momenteel in de club van 20.000?

Laatst bewerkt:
Dit wordt echt mijn levensdoel, jeweetzelluf.

lollie-nator12

Guest
Idd Chris :p. Bappos, zo kun je de club groter blijven maken, en blijven dezelfde mensen er in zitten. Beetje onzinnig dit.

Cupra

Guest
Ik vind dit toch wel enorme onzin. Postcount zegt helemaal niets, behalve activiteit. Ah, en spam.

Lieflap

Guest
dit topic voegt zo mogelijk nog minder toe dan het 10,000topic

Maargoed, ik wacht op het moment dat ik de schil van mijn banaan kan laten afglijden. Ik denk er liever niet bij na wat dat moet voorstellen!

Ik wil niet veel zeggen hoor :D

Je tekst is trouwens best wel slecht.

De breinen, de denkers en de gelovigen. Dat is een driedubbele tautologie. :eek: :eek: :eek:

En het leuke is, bapsje, jij hoort thuis bij geen van de drie. :cool:
Ik ben inderdaad nog redelijk bescheiden over mezelf.

Om hier nog maar over te zwijgen:

Net of een vrouw ook maar ooit 20,000 posts op dit forum krijgt :eek::eek::eek:
Onderschat de vrouwen niet!

Óf je beseft gewoon dat je helemaal niet trots hoeft te zijn op een postcount van 20.000, haha.

Lieflap

Guest
slim plan van je roy nu zitten het 10 en 20duizend topic in een krocht waar niemand komt

Wat 'n eindbaas. Klein smetje is dan wel dat hij het 10000-topic ook heeft verplaatst maarja dat topic was toch een beetje vervuild. Overigens gaan daarmee wel 30 posts van mij naar de klote ofzo :( :(

1 topic was leuk. Als jullie ze voor alles gaan openen, dan mogen ze hier staan. Kunnen jullie naar hartelust posten wie hoeveel posts heeft.

Groetjes,
Ramoth

Vooral Senne is getroffen, 70 posts. Rip rip