De club van 100+ likes!

Discriminatie omdat Pierre Belg is! Niet onterecht natuurlijk
Daarnaast kunnen we rellen uit de weg gaan als je mij wat PP 'doneert'
Mocht ik straks neerstorten dan gaat het naar Pierre natuurlijk
Ik ben ook belg hoor :eek:

Ik vrees dat het aantal pp's die ik bezit zwaar tegenvallen Rens ;(

@Poo. moet je jouw medewerkers niet steunen ;(
Ja ik steun je hoor! Maarre... je moet de winnende kant kiezen he joh :eek:

Tjaa dubbel landverrader dus
Eerst eigen belg beschuldigen + dan overstappen naar de winnende nederlandse kant
Je hebt geluk dat t 2017 is :D
Ik ben pro vooruitgang :cool:

Hola... wacht eens even... winnende nederlandse kant??? uuuhh?????? ZIJ KUNNEN IETS WINNEN NAAST SCHAATSEN?? WELK JAAR IS DIT? Oh... 2017. Je zei het net :confused:

De meeste modtdtds zijn Belg dus kzou maar oppassen alsk u was :cool:
Maar de mods worden juist beschuldigt.. so im right ;)

Hola... wacht eens even... winnende nederlandse kant??? uuuhh?????? ZIJ KUNNEN IETS WINNEN NAAST SCHAATSEN?? WELK JAAR IS DIT? Oh... 2017. Je zei het net :confused:
Tjaa je weet wat voor een jaar het is als Robben stopt en je Danny Blind als schaatscoach hebt
Maar heb toch wel Belgische trainers gehoord die het Nederlandse voetbal wilden spelen en het beter beheersen als wij nederlanders nu helaas

7 van de 14 zijn NL hoor :D
Laten jullie geen andere nationaliteitem toe...
Dat wordt mijn claim

Meen jij dit? Nederlanders zijn superieur aan ons Belgen als het gaat om sporten! Toevallig nu sporadisch niet met voetbal, maar dat zal waarschijnlijk alleen tijdelijk zijn. Iets met een uitzondering. Verder zijn er nog veel sporten waar Nederland enorm goed presteerde in 2017, zoals Hockey, vrouwen atletiek, wielrennen, kickboxen, zwemmen en ik vergeet vast veel. België is nog nooit hoger geeindigd op een winter of zomer spelen dan Nederland dat zegt ook genoeg ;).

Maar ik organiseerde een rechtspraak die jij moest aangaan zodat ik je PP kon doneren zodat je eindelijk een fatsoenlijk plaatje kan betalem

Meen jij dit? Nederlanders zijn superieur aan ons Belgen als het gaat om sporten! Toevallig nu sporadisch niet met voetbal, maar dat zal waarschijnlijk alleen tijdelijk zijn. Iets met een uitzondering. Verder zijn er nog veel sporten waar Nederland enorm goed presteerde in 2017, zoals Hockey, vrouwen atletiek, wielrennen, kickboxen, zwemmen en ik vergeet vast veel. België is nog nooit hoger geeindigd op een winter of zomer spelen dan Nederland dat zegt ook genoeg ;).
Even iets compleet anders....
Hebbem Belgen evenveel grappen over nederlanders die flauw zijn als andersom?
Maar je hebt een punt.. Hockey was wel goed ja
Maar Rico deed t ni zo lekker dit jaar

Als hij tegen Ben Saddik gewoon wint in december sluit hij 2017 af als wereldkampioen. Wat ik verwacht:)

Je had toch echt een beter voorbeeld kunnen nemen dan vrouwen atletiek waar de wereld en olympisch kampioene in de meest vragende discipline een jonge Belgische is? :D
En wielrennen is ook geen goed voorbeeld eigenlijk, deden we het beiden gewoon erg goed.

Ja. Vooral over gierigheid dan.

Je had toch echt een beter voorbeeld kunnen nemen dan vrouwen atletiek waar de wereld en olympisch kampioene in de meest vragende discipline een jonge Belgische is? :D
En wielrennen is ook geen goed voorbeeld eigenlijk, deden we het beiden gewoon erg goed.

Ja. Vooral over gierigheid dan.
Welk onderdeel is dat?