De Casual werelden van de toekomst

Reactiescore
157
Of het uitzetten van rooftochten? De grote accounts kunnen hun voorsprong door die rooftochten risicoloos (of toch vrij beperkt risico) verder uitdiepen tov kleinere accounts?
Is ook iets waar er vermoed ik weinig/geen PP ingestoken is/zal worden, waardoor het inno het dus niet in de portemonnee voelt?

F.

hoe krijg je dan late game meer gs? het plunderen houd een keer op. kan je beter een no haul wereld van maken en wel rooftochten behouden
 
Reactiescore
20
De meeste inkomsten komen via roven binnen en niet via plunderen dus wil je een meer gebalanceerde wereld moet je zonder roven hebben.
 

DeletedUser84257

Guest
Jammer dat Cas12 een kerkwereld wordt.
Beetje vreemd om dat op een casual te gaan doen, een wereld die bedoeld is om 'noobjes' klaar te stomen voor gewone werelden, waar de laatste 30 (ofzo?) werelden geen kerkwereld meer geweest is...
 
Reactiescore
228
Jammer dat Cas12 een kerkwereld wordt.
Beetje vreemd om dat op een casual te gaan doen, een wereld die bedoeld is om 'noobjes' klaar te stomen voor gewone werelden, waar de laatste 30 (ofzo?) werelden geen kerkwereld meer geweest is...
73 was een kerkwereld
 
Reactiescore
43
Oke, thanx! Ze gaan wel hun eindspel moeten aanpassen :p

Bekijk bijlage 33292
is dit oprecht wat het zou gaan worden?!
Dan wordt het weer een casual waar je niemand mag aanvallen, vollop geboost wordt (ookal is het nadat het zou mogen ofzo) en het enkel een race voor bb's is. Opsommend allemaal de reden dat ik op delete gegaan ben. Kan mij niet voorstellen dat die settings hun 'doel' dienen.
 
Bovenaan