De Casual Spelersgids

DeletedUser68201

Guest
Vind het wel een mooie deal :D

Maar dan moet het wel van beide kanten komen...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beoordeling 3: Gigantadorp

- Profielbeoordeling:

590e384aca9fa5dc03926955ebe2adca.png


Wat zien we, een profielplaatje, duidelijk voor het account gemaakt en geen random foto van Google. We zouden hier dus te maken kunnen hebben met een iets betere speler dan de doorsnee Casual speler. Helaas, die profieltekst vat ik op als het beledigen van een ambtenaar in dienst, wat betekend dat er punten worden afgetrokken van de profielsbeoordeling. Daarom kunnen we stellen dat de speler gigantadorp op basis van zijn profiel een noob is.

- De test:

Er werden zo'n 580 clears gestuurd, 5 per dorp op een jumpcluster van zo'n 115 dorpen. Aangezien de speler claimde dat hij alles zou dodgen hebben we katapulten meegestuurd en deze op de smederij gericht, op die manier zouden we zeker van van enige info om op te kunnen oordelen. De eerste dag kwamen er zo'n 100tal clears aan, de meesten keerden heelhuids terug en met volle buit, enkelingen werden geblockt. We gingen er dus van uit dat die 2e dag hetzelfde ging zijn en we een hoge roveraward ging binnenhalen. Maar hoe verder de dag vorderde hoe meer rode bolletjes er binnenkwamen. Die stacks waren goed, de muur ging niet of 1 level neer, op een paar na. Veel fouten waren er niet te zien, maar dat maakt de fouten die er wel waren dan net weer wat waardevoller. Een overzichtje

528f9b7608e80da42df88253f244d750.png


Het blijven mooie rapportjes. Daar de vele dode clears op dag 2 zagen we dus die verwachtte rover award door onze handen glippen. Maar gelukkig kwam er een andere in het vizier. Zoals het een echte strijd betaamd haalt de aanvallerdan ook de aanvaller-van-de-dag-award en de verdediger de verdediger-van-de-dag-award.

b9d171b53dcc5de4c2431bce345b03db.png



We zien dat de verdediger ongeveer dubbel zoveel eenheden versloeg als de aanvaller. Zo hoort het ook te gaan want Off bouwt nu eenmaal dubbel zo snel als deff. Al bij al is het dus een zeer goede prestatie.

- Besluit: Ondanks een profiel beoordeling waarvan we zeiden en hoopten dat het een noob zou zijn, hebben we (nog) niet voldoende bewijs gevonden om deze speler als noob te bekronen. Daarom moet ik met pijn in het hart verklaren dat gigantadorp geen noob is, totdat het tegendeel bewezen is.



DATABASE
Vanboven zetten we de in onze ogen beste speler, en van onder te slechtste speler


Pro


1) Gigantadorp

2) Tec19

3) Zena


Noob





Ps: Een dankwoord van ons gaat uit naar Xander, die zo lief was de clears te sturen.

 

DeletedUser6532

Guest
Geen pluspunten voor het profiel ? Ik begin hier toch een beetje onraad te ruiken in het neutraal beoordelen :p
 

DeletedUser66289

Guest
Leugens als profieltekst worden nu eenmaal hard bestraft!
Ik noem jou een katanoob en zal ik even tellen hoe vaak jij noob in mijn verslag hebt gezegd, 4 keer waarin in het besluit alleen al 3 keer :D
 

DeletedUser63643

Guest
Dit is allemaal heel leuk, maar stel ze laten een ander deffen, dan beoordeel je niet de orginele speler.
 

DeletedUser71679

Guest
ben je bang dat je, als jij word beoordeeld, bekent komt te staan als opper-noob omdat je een ander P. lid laat deffen :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dit is allemaal heel leuk, maar stel ze laten een ander deffen, dan beoordeel je niet de orginele speler.

Als de originele speler niet kan deffen, en het deffen wordt steeds door een vv'er gedaan dan zal dit elke keer zo zijn, dus staat de beoordeling nog steeds gelijk met de defensieve krachten van het beoordeelde account.

Dat het dan accountgids ipv spelersgids moest noemen weet ik ook, maar dat klinkte niet. Twas wel degelijk de bedoeling de sterkte van elk account op de nemen onafhankelijk van het hebben van een vv of niet.
 

DeletedUser63643

Guest
ben je bang dat je, als jij word beoordeeld, bekent komt te staan als opper-noob omdat je een ander P. lid laat deffen :p

Haha, dat gebeurt als ik geen tijd heb.
Maar deffen kun je gerust aan mij overlaten. :D
 

DeletedUser65921

Guest
4f8bf1d6f3.png


Voatie mag bij noob.

Hoe verklaar je anders een aanval met een vol ongelovig defje?
 

DeletedUser

Guest
Jezelf zwakker tonen dan je in feite bent helpt wel maar ik geloof dat we die tijd al voorbij zijn, niet? :p
 
Bovenaan