De Casual Spelersgids

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
tim010

Een origineel en leuk initiatief..
Ben alleen benieuwd hoelang dit forum stand zal houden.

Vorige initiatief van jou stierf een stille dood.

Succes..

Bufang

Vorig initiatief was eens onserieus ietsje om wat te dollen, het zou ongepast geweest zijn er op verder te bouwen

Topics zoals deze & zoals Fancy zegt raad de Euro zijn hele serieuze zaken en die worden dan ook goed onderhouden ;)
 

DeletedUser

Guest
Vorig initiatief was eens onserieus ietsje om wat te dollen, het zou ongepast geweest zijn er op verder te bouwen

Topics zoals deze & zoals Fancy zegt raad de Euro zijn hele serieuze zaken en die worden dan ook goed onderhouden ;)


Dus dat vorige was weer deftig gezwam.

Is het voor jou niet erg moeilijk om jezelf serieus te nemen?. :D
 

DeletedUser65921

Guest
Daar zit de fout!
Je gaat ervan uit dat Tim zichzelf serieus neemt.
Niet doen, slecht idee.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Klopt ik neem alles serieus behalve mezelf :cool:

Ik had nu wel gehoopt op een reactie van een P. speler die hier een kans krijgt om zonder haat, propaganda tegen style & Wolf stammen te kunnen voeren. Zijn ze niet in staat tot propaganda, of hebben ze geen feiten waarop een beoordeling kan gemaakt worden, of zijn ze niet van plan spelers op de proef te stellen...
 

DeletedUser71121

Guest
Maar als ik jullie gesprek met Eldenno goed gelezen heb, is dit dus geen waterdicht systeem.
Niet iedereen heeft dezelfde drive met dit spel. Wat niet wil zeggen dat hij niet goed in het spel is, maar er gewoon gedoseerde tijd insteekt.

Ga dan nog maar eens lezen :rolleyes: Als je op 11 dagen looptijden niet fatsoenlijk kan stacken zijn er toch problemen kan je zoveel dingen rondlopen hebben als je wilt.

Trouwens wel leuk initiatief is het toegestaan stamgenoten aan te vallen? Ik hoorde namelijk dat een zekere zeehond daar mee bezig is :eek:
 

DeletedUser63643

Guest
Klopt ik neem alles serieus behalve mezelf :cool:

Ik had nu wel gehoopt op een reactie van een P. speler die hier een kans krijgt om zonder haat, propaganda tegen style & Wolf stammen te kunnen voeren. Zijn ze niet in staat tot propaganda, of hebben ze geen feiten waarop een beoordeling kan gemaakt worden, of zijn ze niet van plan spelers op de proef te stellen...

Helaas weinig tijd, anders had ik de kans zeker aangegrepen.
Propaganda voeren doe ik sowieso, wat de reacties ook zijn. :D
 

DeletedUser66324

Guest
leuk dit :p zal elke week eens kijken, nieuw leesvoer, heb zelf niemand om over te schrijven helaas :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jou propaganda bestaat uit het negeren van vijandige propaganda en stilzwijgen over alles wat met je stam te maken heeft...
 

DeletedUser

Guest
Ah jullie noemen dat propaganda? :confused:

Ikke niet... :D

Propaganda ??

Propaganda is vaak misleidende informatie wat gebruikt wordt om doelen te verwezenlijken.
tim010 heeft geen doel en daarnaast is hij door dragonfriend723 gekenmerkt als niet al te slimme speler... niet serieus..

Dit is geen propaganda maar een leuk initiatief.. Niks meer en niks minder.. :D

Hoop wel dat het een serieus vervolg zal hebben.. Wel zo deftig...:rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goed genoeg gezeverd, we gaan dit topic verder proper houden voor onze data bank uit te breiden, zwam maar ergens anders
 

DeletedUser65921

Guest
Als er niks goeds te vertellen valt is dat de beste manier ja :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beoordeling 2: Zena

- Profielbeoordeling:

dc63e5bd2bcd02abd2580baf79bbdf6b.png


Niet veel te zien behalve dat er een dame speelt, dus moeten we hoffelijk blijven vandaag. Meer ODD dan ODA maar op het eerste zicht ziet het er zo geen slechte speelster uit. Jammer dat er geen profielplaatje is, dat maakt een profiel aangenamer. Al bij al is de profielbeoordeling geslaagd, nipt weliswaar.

- De test:

Er werden heel wat clears gestuurd, 3 per dorp, genoeg achter de hand gehouden om terwijl wave 1 terugkeerde een 2e te verzenden om de speler zo finaal te breken. Deze keer werden er ook edels meegestuurd, en wel meer dan een paar. Zo ging het een paar dagen aan een stuk door, geen rust van zowel aanvaller als verdediger. Al snel kwamen de eerste resultaten binnen. Wat bleek, de verdediger wist duidelijk niet wat zij moest doen, in zijn paniek maakte zij een hoop fouten. Door het enorme aanbod aan rapporten en de weinige tijd zullen er helaas een hoop parels ongezien blijven, maar toch even delen met de wereld over wat soort parels we dan spreken.

88e6aac8bcea1e2899081be742bb147f.png


Is dit overschatting van defensieve kwaliteiten, luiheid van de verdediger of nog iets helemaal anders? We zullen het waarschijnlijk niet te weten komen, maar voor de test zijn dit zware minpunten. Toen de edels erbij kwamen werd de ravage nog stukken erger, die verliezen sloegen hard om haar oren. Dorpen links weg, dorpen rechts weg, ineens nergens meer dorpen, laat staan troepen. Onze fiere aanvaller rijfde heel wat prestaties bijeen.

3054806865721491ed2e1672585a6c19.png


Zo gingen de dagen voorbij, de een steeg vele plaatsen omhoog in de ranking, de ander ging nog sneller naar de andere kant van de lijst. Als we dan even de eindstand erbij halen:

2128c20cb96c219842548c606dabc76c.png


Verder heeft de aanvaller ongeveer 2.400.000 eenheden verslagen en zo'n 135 miljoen grondstoffen buitgemaakt.


- Besluit: Ondanks een profiel beoordeling waarvan we zeiden dat het waarschijnlijk geen keiharde noob is, kunnen we helaas niet anders dan bij deze bevestigen dat Zena wel degelijk een noob is. Het verliezen van veel troepen tot daar aan toe, maar 170+ dorpen verliezen op een week is gewoon een erg slechte prestatie, zeker gezien er maar 1 aanvaller was.




DATABASE
Vanboven zetten we de in onze ogen beste speler, en van onder te slechtste speler


Pro


1) Tec19


2) Zena

Noob





Ps: Een dankwoord van ons gaat uit naar Tuam van de stam Style! die ons kon voorzien van voldoende info om een waarheidsgetrouwe conclusie te trekken, verder willen wij namens onszelf hem proficiat wensen met zijn schitterende overwinning. Dat er nog vele mogen volgen!

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66289

Guest
[13:30:20] Tim010: Verdediger: gigantadorp
Doel: Zero-B (763|669) C67

Aantal: 0 0 0 0 46 0 0 1158 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 46 0 0 1158 0 0 0 0 0
[13:30:22] Tim010: noobje :*
[13:32:53] Daan|Gigantadorp: doh
[13:32:56] Daan|Gigantadorp: heb 1 keer niet gedodged :X
[13:33:08] Tim010: die komt in het verslag (wait)
[13:33:25] Tim010: De speler gigantadorp is incapabel om te dodgen (y)
[13:33:31] Daan|Gigantadorp: das de enigste
[13:33:37] Daan|Gigantadorp: die ik niet gedodged heb (rofl)
[13:33:55] Tim010: Mensen geloven mij wel als mijn post klaar is ;)
[13:35:49] Daan|Gigantadorp: neutraal beoordelen kuch kuch
[13:36:29] Tim010: doe ik ook :)
[13:36:38] Tim010: 50pp (a)
[13:37:27] Daan|Gigantadorp: ??
[13:37:34] Daan|Gigantadorp: hzo 50 pp :^)
[13:37:43] Tim010: voor een neutrale beoordeling moet je betalen :x
[13:37:53] Daan|Gigantadorp: dat zal ik je vertellen
[13:38:05] Daan|Gigantadorp: ik heb je bericht nu al gekopieerd (rofl)
[13:38:33] Tim010: dan zeg ik dat het nep is (cool)

Neutraal beoordelen rofl
 
Bovenaan