De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen

DeletedUser81928

Guest
Zo weg met dat phalanx toppic, cmon break schrijf eens een mooie afscheids post :D
 
Reactiescore
205
Hehe daar ben ik veel te lui voor.
Mer, een dikke doei is wel op zijn plaats voor deze mooie wereld.
Dus doei schatjes, ik ga jullie allemaal missen. Zelfs Flosje, met zijn magistraal irritante teksten :)

Wie weet tot ooit.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Nou, vooruit dan maar!

3 jaar geleden inmiddels al, begon ik op w18 op Fools Gold. MousePad vroeg me aub het accountje voor een paar daagjes uit de brand te helpen en de stam Break te helpen. Vooruit met de geit, het is onze Sander. Nooit meer weggegaan! Break was een ontzettend leuk clubje waar ik veel leuke mensen heb leren kennen. True, in Phalanx zat misschien meer individuele kwaliteit, maar de saamhorigheid binnen Break maakte veel goed wat ons uiteindelijk de overwinning heeft bezorgd, ben ik overtuigd van!

Proficiat Break! Jullie hebben het verdiend!
 

DeletedUser54807

Guest
Je hebt -500 Premium punten gekregen. Bedankt tw.nl !
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Jij bent lekker!
 

DeletedUser34690

Guest
Na al die jaren is de wereld dan eindelijk gedaan!
Aan de ene kant vind ik het erg leuk dat we de wereld nu hebben gewonnen, maar aan de andere kant vind ik het erg jammer dat het nu voorbij is.
Wereld 18 is al jaren mijn favoriete wereld, maar helaas komt aan alles een einde.
 

DeletedUser858

Guest
Break gefeliciteerd! Maar ook petje af voor alle spelers die vlak daarvoor nog aanwezig waren, tenslotte hebben die ook veel tegenstanders verslagen :) Mooie herinneringen aan W18, vooral rond 2011 toen ik in =OU= (Only Us) zat, was heel erg gezellig!
 

DeletedUser28445

Guest
Gefeliciteerd guys! :)

Ondanks dat ik lang geleden al gestopt ben heb ik echt een enorm leuke tijd gehad in Break. Nadat Eiland uit elkaar viel bij Break gekomen en sindsdien voelde ik mij al meteen thuis. Ik zal de herinneren zeker bewaren en ben blij dat ik deel uit heb mogen maken van deze groep.

Veel succes iedereen in de toekomst op andere werelden, maar ook met jullie studie enz enz. Hierbij ook meteen mijn laatste post hier. Vaarwel!
 
Bovenaan