De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen

DeletedUser

Guest
Daniel, when I first saw you
I knew that you had a flame in your heart
And under wild blue skies
Marlboro ruby skies
I found a home in your eyes
And we'd never be apart

[video=youtube;q8lncpE51a8]https://www.youtube.com/watch?v=q8lncpE51a8[/video]

hihi
 

DeletedUser28445

Guest
Hahahaha WTF! Thijs hahaha.
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen na het luisteren van dat nummer haha. Anyway .. Pepijn & Wietse :D Was leuk om met jullie in de stam gezeten te kunnen hebben net als andere alle Breakers! Begin het nu zelfs jammer te vinden dat W18 afgelopen is en ik jullie of in ieder geval een aantal niet meer zal spreken.

Kunnen we niet eens een premade maken voor een nieuwe wereld maken ofzo? Of is iedereen te druk met 'studeren'?
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht, ik doe even next-level ipv de zwakke 'Danielllooooos!!!!' van Pepijn!!!!

En neen, nooit meer tw voor mij :) :) :) :)
 

DeletedUser54807

Guest
Hahahaha WTF! Thijs hahaha.
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen na het luisteren van dat nummer haha. Anyway .. Pepijn & Wietse :D Was leuk om met jullie in de stam gezeten te kunnen hebben net als andere alle Breakers! Begin het nu zelfs jammer te vinden dat W18 afgelopen is en ik jullie of in ieder geval een aantal niet meer zal spreken.

Kunnen we niet eens een premade maken voor een nieuwe wereld maken ofzo? Of is iedereen te druk met 'studeren'?
w39 ? :p
Ik denk ook niet dat ik nog ga spelen, miss enkel voor mijn pa op te doen dan fzo. Maar denk niet dat ik dat ga doen. Ik blijf wel rond forum rondhangen :p.
 

DeletedUser62889

Guest
Hahahaha WTF! Thijs hahaha.
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen na het luisteren van dat nummer haha. Anyway .. Pepijn & Wietse :D Was leuk om met jullie in de stam gezeten te kunnen hebben net als andere alle Breakers! Begin het nu zelfs jammer te vinden dat W18 afgelopen is en ik jullie of in ieder geval een aantal niet meer zal spreken.

Kunnen we niet eens een premade maken voor een nieuwe wereld maken ofzo? Of is iedereen te druk met 'studeren'?

Premade vind ik goed :D
Maar dan niet über serieus, heb alle scripts niet meer en vind TW een te kut spel om er elke dag uren tijd aan te besteden :D.
Maar met een co (of 2) kan het wel :D
 

DeletedUser

Guest
Gewoon netjes battlefield 3 spelen en mij zien ownen is ook een mogelijkheid? Jullie mogen gerust 5 vs 1 gaan om te proberen winnen van mij. Ik ben in een gulle bui.
 

DeletedUser54807

Guest
Gewoon netjes battlefield 3 spelen en mij zien ownen is ook een mogelijkheid? Jullie mogen gerust 5 vs 1 gaan om te proberen winnen van mij. Ik ben in een gulle bui.
Wel is goed, we zullen 1vs1 is doen :p
 
Reactiescore
24
Krijgen we nog een leuke afscheids speech van Break? :D
 
Bovenaan