De bloemkolen gaan bowlen want het feest is begonnen Break heeft w18 gewonnen

DeletedUser62889

Guest
is dat een vraag?
ben overigens al een tijdje met tribalwars-pensioen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier nog een drukke carriere en verschillende missies te gaan op TW dus helaas D> :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe:D w18 zal altijd de beste wereld ooit blijven, mee eens.

Uh ja op wereld 36 op borno in |D| en classic op Drogyn (zie sign).
Verder op w34 2 weken gespeeld maar toen stopte de vijand ermee :(
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt die post van duckje waar in staat dat break heeft gewonnen?

Kleine notie voor jou flos: Graag duidelijke bronvermelding inclusief een literatuurlijst. dat controversionele gedrag van je ben ik per abuis zat.

Duckje als bron aanvoeren:D Dat zou eerder voor mij pleiten.

Wat een wonderlijke woordkeuze weer. Controversioneel gedrag per abuis zat zijn. Ik had het niet kunnen bedenken. Ik kan me vaag herinneren dat enkele wat intelligentere Breakers en EQUI'ers tegenover mij de overwinning van Phalanx hebben onderstreept. The Rafinator sowieso, maar ik dacht toch ook onder andere AoW en jij. Zelfs wijsheid is dus vergankelijk.

Verder denk ik niet dat ik er nog moeite in ga steken om lieden als jezelve iets complexere waarheden in te doen zien. Zeker niet als die lieden dat na een paar maanden weer vergeten zijn. Maar ik ben er nog immer van overtuigd dat wanneer je, als je eenmaal een grote Conquerking bent, terugkijkt op dit avontuurtje de realisatie zal komen dat goede oude Flos toch wel degelijk gelijk had.
 

DeletedUser

Guest
???

Duckje als bron aanvoeren:D Dat zou eerder voor mij pleiten.

Wat een wonderlijke woordkeuze weer. Controversioneel gedrag per abuis zat zijn. Ik had het niet kunnen bedenken. Ik kan me vaag herinneren dat enkele wat intelligentere Breakers en EQUI'ers tegenover mij de overwinning van Phalanx hebben onderstreept. The Rafinator sowieso, maar ik dacht toch ook onder andere AoW en jij. Zelfs wijsheid is dus vergankelijk.

Verder denk ik niet dat ik er nog moeite in ga steken om lieden als jezelve iets complexere waarheden in te doen zien. Zeker niet als die lieden dat na een paar maanden weer vergeten zijn. Maar ik ben er nog immer van overtuigd dat wanneer je, als je eenmaal een grote Conquerking bent, terugkijkt op dit avontuurtje de realisatie zal komen dat goede oude Flos toch wel degelijk gelijk had.

Ik deed een poging om jou woordkeuze te hanteren maar dat is dus mislukt.
Voor de rest geef ik toe dat phalanx zich goed staande heeft gehouden en dat weinig stammen dat zouden kunnen doen inclusief break.
Maar het vervolg dat phalanx heeft gewonnen vind ik onjuist. Zo kun je voor elke situatie talrijke redenen aandragen waarom je wel zou winnen (ja want op dat moment stonden we voor, etc).
Phalanx heeft de 3e maar wel een eervolle prijs voor hun werk en niet onbelangrijk, dankzij hun was wereld 18 de beste wereld van tribalwars en dat zal nooit meer geevenaard worden. hier mee zul je het moeten doen :D
 

DeletedUser62889

Guest
Formeel gezien heeft Break W18 gewonnen. Informeel heeft |P| W18 gewonnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik deed een poging om jou woordkeuze te hanteren maar dat is dus mislukt.
Voor de rest geef ik toe dat phalanx zich goed staande heeft gehouden en dat weinig stammen dat zouden kunnen doen inclusief break.
Maar het vervolg dat phalanx heeft gewonnen vind ik onjuist. Zo kun je voor elke situatie talrijke redenen aandragen waarom je wel zou winnen (ja want op dat moment stonden we voor, etc).
Phalanx heeft de 3e maar wel een eervolle prijs voor hun werk en niet onbelangrijk, dankzij hun was wereld 18 de beste wereld van tribalwars en dat zal nooit meer geevenaard worden. hier mee zul je het moeten doen :D
En nu weer. Jouw.

'Op een moment voor staan' is van verwaarloosbare betekenis. Even een hypothese: stel EQUI had uiteindelijk middels een penetratie in Break een groot aantal accounts kunnen deleten wat tot hun overwinning leidde. Was EQUI dan de grote winnaar geweest? Waarom Phalanx uiteindelijk met grote afstand de daadwerkelijke winnaar is is een combinatie van factoren die dat op zichzelf waarschijnlijk al zouden effectueren.

Phalanx is volgens jouw definitie geen derde, dat is T.N.O. En de nummer twee is TLS. Q.e.d. me dunkt.

Formeel gezien heeft Break W18 gewonnen. Informeel heeft |P| W18 gewonnen.

Inderdaad.

Ik vind Flos een cutie.



|P| net geen top 5 ;)
Daar is een club voor volgens mij. Wachtlijst overigens.
 

DeletedUser

Guest
We hebben allemaal een beetje gewonnen! Kijk naar de talloze vriendschapsbanden die zijn gesmeed! Ik word er zowaar emotioneel van?
 
Bovenaan