De bijzondere activiteiten van W43

DeletedUser19832

Guest
En jij beschuldigt ons dat we onze feiten niet op een rij hebben? :p
Wat ik zie is dat elk lid die in jullie zuidelijke zone lag ofwel werd gerekruteerd (prinsesjoni & purr) of in fusie trad: invicta pugnator (verliest veel dorpen, geen ODD stijging), Just Have A Little Faith, terwijl Finity 1 speler heeft gerekruteerd na een stamloze periode, roboro heeft weggebashet, bring me the horizon op delete heeft doen gaan, en binnenkort ook nog eens mauss & DJ Flüke gaan wegspelen, allemaal binnen onze noordelijke zone. Dat lijkt me toch een énorm verschil in manier van handelen.

Kijk ik heb niets tegen dat jullie hen allemaal gerekruteerd hebben, zijn stuk voor stuk leuke en gezellige spelers op die accounts, maar wat je zegt vind ik toch maar een kwart van de waarheid, het kwart dat jou het beste uitkomt. Btw zijn je subjectieve suggesties ook fout voor zover ik weet :p Ik ben gewoon toegelaten wanneer men solli was afgerond.

Ook maar de halve waarheid natuurlijk :rolleyes:

JHALF had al besloten te fuseren voordat er sprake was van het vallen van E.
Invicta mocht niet naar Babe, dus nee niet iedereen wordt maar gerekruut.. Ze gingen nog kijken wat ze gingen doen, toen kregen ze 1/3e dorpenaftrek en besloten te stoppen.. Dus geven dorpen weg ;)

Dus het "allemaal gerekruteerd hebben' is zwaar overdreven

Iemand anders die nog commentaar heeft op Finity?

Iets minder tekst zou fijn zijn :D
 

DeletedUser34772

Guest
Bijna iedereen uit finity op het AF is ongelooflijk arrogant. Begint een beetje storend te worden.

We verdedigen ons enkel op de nogal lachwekkende beschuldigingen die vandaag tegen ons aangehaald werden. Ik zie dan ook geen verschil met de posts van Babe-spelers, met het verschil dat wij onze posts wel geregeld argumenteren.
 

DeletedUser73358

Guest
Nee, natuurlijk zijn al onze beschuldigingen lachwekkend en die van jullie zijn enorm goed objectief onderbouwd. Dat is nou precies wat hij bedoeld.
 
Reactiescore
3.452
Nee, natuurlijk zijn al onze beschuldigingen lachwekkend en die van jullie zijn enorm goed objectief onderbouwd. Dat is nou precies wat hij bedoeld.

Maak je niet zo druk joh...wat een poepelegein..holy moly
 

DeletedUser34772

Guest
Nee, natuurlijk zijn al onze beschuldigingen lachwekkend en die van jullie zijn enorm goed objectief onderbouwd. Dat is nou precies wat hij bedoeld.

De enige beschuldiging die wij als stam geuit hebben is dat we het niet proper vinden dat jullie ons aan het lijntje houden (zelfs zover gaande onze leiding mede te delen dat jullie je front met cruise in orde aan het maken waren), terwijl jullie tegelijkertijd al langere tijd hadden gepland samen met Cruise tegen Finity te gaan. We hebben daar volgens mij wel genoeg bewijs voor geleverd, en ik denk niet dat er iemand is die dat ontkent.

De lachwekkende beschuldigingen waar ik het over had zijn dan wel jullie pogingen om dit gedrag te rechtvaardigen door het aanhalen van eerdere incidenten waar jullie niet blij mee waren - met name het rekruteren van Ithy. Dat vind ik terecht absurd, aangezien jullie leiding hier mee akkoord is gegaan - nogmaals wijs ik op de screenshot die hier al meermaals is geplaatst. Dat jullie zoiets zien als een reden om de bondgenootschap te verbreken, tot daaraan toe. Dat valt nog te begrijpen. Maar dat kan, naar mijn mening, op geen enkele manier het beliegen van je - toen nog altijd - bg rechtvaardigen. Jullie hebben het er ook niet beter op gemaakt toen jullie besloten spontaan een oorlog te beginnen zonder eerst onze bg stop te zetten, als reactie op een vraag naar verklaring van onze leiding, toen deze te horen kregen van jullie intenties.
 

DeletedUser

Guest
Excuses voor de late reactie. Ik had niet door dat er nog reacties op dit topic waren gekomen door al het andere leesvoer van vanavond. Aangezien er veel haat mijn kant op kwam even overal op gereageerd. Gezien dat nogal wat tekst is alles maar in een spoilertje gegooid.

Check de vetgedrukte woorden. Edward beweert dat er geen oorlog is tussen E. en Finity toen SjeiNeN gerekruut was. Dit is omdat E. toen al gevallen was, in een oorlog tussen waar wij 'zo cool' over doen wat waardoor Yago de rest van Finity helemaal niet tegenspreekt zoals jij hier wel beweert ;)

Je mist nog steeds de essentie van mijn posts. Het gaat me er namelijk om dat Edward schrijft "oorlog". Ik begrijp hier uit dat hij het eigenlijk allemaal niet echt een oorlog vindt en dat terwijl menig post van Finity hier het wel degelijk als een echte oorlog omschreef. Wanneer SjEiNeN gejoined is en onder welke omstandigheden zijn helemaal niet relevant. Wellicht was mijn quote niet helder genoeg, dan excuses daar voor. Inmiddels is het bij je stamgenoten wel duidelijk zo te zien:

Oh nee sommigen zeggen vijand sommigen zeggen oorlog, wat een nachtmerrie!
Boozy je hebt ons erop betrapt dat we hetzelfde zeggen met andere woorden, respect daarvoor.

'Gefaalde P&P' zegt die Boozy dan een paar posts terug tegen iemand anders (rofl)

Als er gezeken mag worden over kleine grammatica- of spelfoutjes dan mag ik toch wel mijn verbazing uiten over het feit dat Edward met één post verschillende posts van zijn stamgenoten onderuit haalt, mits de post niet gewoon fout geformuleerd was. Het is opvallend als stamgenoten elkaar zo tegen spreken en daarom postte ik erover. Reken maar dat andere mensen dit ook zouden doen mochten een BaBe en ik elkaar tegen gaan spreken.

De opmerking gefaalde P&P staat nog altijd als een huis omdat Edward het probeerde te presenteren alsof BaBe ik weet niet hoeveel mensen van E. had gerecruit terwijl het in werkelijkheid 2 accounts. :rolleyes:

Je post zit vol met speculaties die nergens op slaan. Wij hebben inderdaad één account gerecruit van E en jullie twee. Als we echter kijken naar de bijbehorende interns en alle andere spelers die ergens als co zouden gaan spelen dan komen we toch wel op een hoger aantal uit.

Ja en wat is er mis met speculeren? Serieus, hoe duidelijk wil je het hebben als er <subjectief> </subjectief> omheen staat. Er is door SjEiNeN gewoon netjes gereageerd dat die suggesties niet waar zijn en dat neem ik dan maar voor waar aan.
Wat betreft het recruiten ben ik al duidelijk genoeg geweest. Namelijk 1 account naar jullie, 2 naar ons en als je echt een anti-BaBe bril op hebt dan zou je nog kunnen zeggen 3 naar ons omdat dat account al in fusie was op moment van joinen. Ben je het met me eens dat Edward zijn bewering "de rest van E." wat overdreven is?

Onderaan zie ik je zelfs zeggen dat het een gefaalde poging tot P&P is, maar wat is jouw post dan? De feiten wat verbloemen en doen alsof het allemaal heel anders is gegaan, is dat tegenwoordig al succesvol P&P voeren ofzo?

Feiten verbloemen? Waar heb je het over?! Zie bovenstaand voor exacte feiten.

Sterker nog, wat laat jou denken dat je in de positie bent om te oordelen over de P&P kunsten van een ander? Je bent zelf namelijk geen haar beter hoor. Het enige wat je doet is mierenneuken over hoe een bepaalde zin gebracht wordt (ga ik zo nog wat verder op in) en dan denk je de man te zijn.

Alles wat gepost wordt op het AF wordt natuurlijk gelezen en beoordeeld door andere spelers. Dat wat Edward postte klopte voor geen meter dus reageerde ik daar op. De enige redenen die ik kon verzinnen heb ik al benoemd: of het was slechte P&P of hij had de feiten niet goed op een rijtje. En wat geeft jou het gevoel dat ik denk de man te zijn n.a.v. deze berichten? Zullen we het gewoon inhoudelijk houden?

Ik zie je weinig inhoudelijke posts maken, je beschuldigt mensen vaak nog onterechter dan terecht. Hier nog een mooi voorbeeld van laatst:

A) En jij spreekt tegenwoordig al voor velen? Waar is de steekproef die je uitgevoerd hebt, waar is het bewijs dat Finity zou stabben omdat het merendeel dat zo ziet? Hier is zelfs nog een post van Davroar, die ook van mening is dat Lion geen stab uitvoert. Meerdere partijen hebben al aangegeven dat het geen stab is, en dit is perfect beargumenteert.
B) Dat jullie stamleiding bestaat uit onbetrouwbare ratten is inmiddels gewoon een feit geworden. Ik verwijs je naar de mededeling in onderstaand citaat. Laat ik vooral niet vergeten te melden dat BaBe ons de afgelopen tijd steeds aan het lijntje heeft gehouden. Ze zouden met Finity verder willen, om daarna uiteindelijk de wereld tegen Finity uit te spelen. Wij waren de bondgenoot waar het om ging en samen zouden we tegen Cruise strijden. Twee dagen geleden is ons nog vertelt dat jullie de fronten op orde aan het zetten waren om vervolgens de samenwerking met Cruise te verbreken zodat we gezamenlijk de aanval konden openen. We werden zelfs gepushed om voor meer front met Cruise te zorgen. Maar, wat blijkt? De leiding van BaBe is blijkbaar achterbaks genoeg om zich aan vies spel te wagen waarmee ze hun bondgenoot naaien. En drie keer raden waarom deze mededeling gestuurd is? De speler had dit te melden: Ik ben normaal niet van het "klikken" maar ik zie dit toch als een smerige actie, en dat maakt dat hele babe zooitje voor mij een onbetrouwbaar clubje. Ik denk niet dat het jullie veel schade zal aanrichten, want zowel babe als cruise zijn een stel prutsers.

Geen inhoudelijke posts? Dayummm zal nog eens de top 25 beoordelen...

Ik was net wakker en vatte samen wat ik allemaal las. Ik stel dit niet zelf; ik benoem wat ik las en dat ik er niet goed bij kon met m'n slaperige kop dat dit echt is wat er gebeurd was. Persoonlijk ben ik niet van mening dat er sprake is van een stab omdat er netjes een NAP is aangeboden welke is afgewezen.
Wat jij allemaal vindt van de stamleiding van BaBe is jouw zaak, maar je verlagen tot ordinair schelden is niet de bedoeling van dit AF is en dat weet je donders goed. Nogmaals, ik las dat dat was gebeurd en kon het niet geloven dat Finity zo diep gezakt was.

Nu weer treintjes versturen :edelman:
 

DeletedUser73358

Guest
De enige beschuldiging die wij als stam geuit hebben is dat we het niet proper vinden dat jullie ons aan het lijntje houden (zelfs zover gaande onze leiding mede te delen dat jullie je front met cruise in orde aan het maken waren), terwijl jullie tegelijkertijd al langere tijd hadden gepland samen met Cruise tegen Finity te gaan. We hebben daar volgens mij wel genoeg bewijs voor geleverd, en ik denk niet dat er iemand is die dat ontkent.

Ja, we hebben jullie een paar dagen aan een lijntje gehouden. Van een dag of drie gaan jullie echt niet dood, het was voor ons belangrijke tijd om dingen te bespreken en te prioriteren. Van lange tijd was echt geen sprake en zoals al eerder aangegeven zijn er vooralsnog geen duidelijke afspraken tussen Cruise en BaBe gemaakt. Zij wisten niet van onze oorlogsverklaring af en zijn tot zover ik weet nog redelijk neutraal, de BG tussen onze stammen geldt echter nog wel. Zoveel gepland is er wat dat betreft ook nog niet, het ging voornamelijk over onze eigen fronten en het is vrij normaal dat je die in orde maakt voordat je een BG beëindigd.

De lachwekkende beschuldigingen waar ik het over had zijn dan wel jullie pogingen om dit gedrag te rechtvaardigen door het aanhalen van eerdere incidenten waar jullie niet blij mee waren - met name het rekruteren van Ithy.
Dat vind ik terecht absurd, aangezien jullie leiding hier mee akkoord is gegaan - nogmaals wijs ik op de screenshot die hier al meermaals is geplaatst.

Voor ons was het rekruteren van Vanity + co wel zeker een rechtvaardige aanleiding om de BG stop te zetten, jullie lieten jullie ware intenties zien om over de continentlijnen te edelen.

Maar dat kan, naar mijn mening, op geen enkele manier het beliegen van je - toen nog altijd - bg rechtvaardigen.

Hoezo nou weer beliegen, onze keuze blijft wat ons betreft vooralsnog rechtvaardig, het tijdstip van beëindigen was misschien niet netjes maar zoals al eerder aangegeven is waren jullie zelf al bezig met een oorlogsverklaring. Dat was omdat jullie informatie doorgespeeld kregen van ex-cruise leden die wij geïnformeerd hebben dat ze de fronten met Finity in orde moesten maken en dat de voortzetting van de samenwerking juist nu van een groot belang was.

Cruise was al een geruime tijd een BG van ons, dit was bij iedereen bekend en waarom is het dan opeens beliegen als we ze een paar dagen van te voren aangeven dat wij hun als BG zijnde op dat moment boven Finity prefereren ?

Je gaat mij niet zeggen dat BG's altijd per direct worden opgezegd zonder een paar dagen van te voren je opties en zetten op bord uit te stippelen, dat zou enorm stom zijn indien je wit bent en als eerste een zet kan uitvoeren.
 

DeletedUser34772

Guest
Met beliegen doelde ik uiteraard op de communicatie naar Finity toe, waar jullie lieten uitschijnen nog steeds van plan waren om samen met ons Cruise aan te vallen.

En ik begrijp het als je eerst een akkoord wilt met Cruise, maar ik ga er dan wel van uit dat nadat jullie dat hebben ons informeren dat de bg afloopt. Volgens mij was dat al het geval, en toch leken jullie niet meteen geneigd dit te doen. Velen stellen zich dan ook de vraag of jullie de bg ook werkelijk stop zouden hebben gezet indien de informatie ons niet ter ore zou zijn gekomen.
 

DeletedUser73358

Guest
Met beliegen doelde ik uiteraard op de communicatie naar Finity toe, waar jullie lieten uitschijnen nog steeds van plan waren om samen met ons Cruise aan te vallen.

Hier kan ik niet over praten aangezien ik mij niet bevond in deze gesprekken.

En ik begrijp het als je eerst een akkoord wilt met Cruise, maar ik ga er dan wel van uit dat nadat jullie dat hebben ons informeren dat de bg afloopt.

Zoals ik net al aangaf hebben wij vooralsnog geen akkoord met Cruise.

Volgens mij was dat al het geval, en toch leken jullie niet meteen geneigd dit te doen. Velen stellen zich dan ook de vraag of jullie de bg ook werkelijk stop zouden hebben gezet indien de informatie ons niet ter ore zou zijn gekomen.

31384b5683.png
 

DeletedUser

Guest
Ja, we hebben jullie een paar dagen aan een lijntje gehouden. Van een dag of drie gaan jullie echt niet dood, het was voor ons belangrijke tijd om dingen te bespreken en te prioriteren. Van lange tijd was echt geen sprake en zoals al eerder aangegeven zijn er vooralsnog geen duidelijke afspraken tussen Cruise en BaBe gemaakt. Zij wisten niet van onze oorlogsverklaring af en zijn tot zover ik weet nog redelijk neutraal, de BG tussen onze stammen geldt echter nog wel. Zoveel gepland is er wat dat betreft ook nog niet, het ging voornamelijk over onze eigen fronten en het is vrij normaal dat je die in orde maakt voordat je een BG beëindigd.


Drie dagen of langer om welgeteld 0 fronten klaar te zetten die binnen de maand kunnen aangevallen worden door Finity vind ik best wel lang hoor.
 

DeletedUser

Guest
Shit hier zijn veel posts waar ik op moet reageren :p



Ik was trots op E. in mijn handtekening, beste stam waar ik ooit heb gezeten :D



Een terechte opmerking hoor, ik ga je er alleszins niet voor afschieten :p Misschien juist zeggen dat 1 speler rekruteren die niet (of heel weinig) aan het front lag en juist E. verliet omdat we de praktijken binnen E. (de vijandstam van finity) verafschuwden (stabs etc). Ook heb ik slechts 1 a 2 maanden in E. gezeten terwijl de maanden ervoor ik reeds in een BG stam van Finity zat .uQ. Al bij al kan ik mijn keuze voor E. niet meer betreuren dan ik nu al doe & mag ik blij zijn dat ze me een 2de kans hebben gegeven.



En jij beschuldigt ons dat we onze feiten niet op een rij hebben? :p
Wat ik zie is dat elk lid die in jullie zuidelijke zone lag ofwel werd gerekruteerd (prinsesjoni & purr) of in fusie trad: invicta pugnator (verliest veel dorpen, geen ODD stijging), Just Have A Little Faith, terwijl Finity 1 speler heeft gerekruteerd na een stamloze periode, roboro heeft weggebashet, bring me the horizon op delete heeft doen gaan, en binnenkort ook nog eens mauss & DJ Flüke gaan wegspelen, allemaal binnen onze noordelijke zone. Dat lijkt me toch een énorm verschil in manier van handelen.

Kijk ik heb niets tegen dat jullie hen allemaal gerekruteerd hebben, zijn stuk voor stuk leuke en gezellige spelers op die accounts, maar wat je zegt vind ik toch maar een kwart van de waarheid, het kwart dat jou het beste uitkomt. Btw zijn je subjectieve suggesties ook fout voor zover ik weet :p Ik ben gewoon toegelaten wanneer men solli was afgerond.



Wat je hier zegt is waar Bonaya, maar er misschien nog bij vertellen dat ik een skype chat had aangemaakt met purr, prinses, sjeinen om mede te delen dat we van plan waren om te leaven, blijkbaar dachten we alle 3 hetzelfde en ben ik gewoon uiteindelijk de eerste geweest die op de leave knop gedrukt heeft :p



Jeremy is toch pas overgestapt naar sjeinen toen jij al in gesprekken was met Babe/ er al zat? :p

E. was een gezamenlijk besluit om mee op te houden door o.a. mij en de andere leidinggevenden destijds. Daarna viel E. om en was het snel gedaan. Ook na dit besluit om te stoppen, werd ik pas geedeld. "Weg gebasht" is dus een vreemde maar vooral veredelde woordkeuze voor iets wat je kan omschrijven als: "een onbemand account edelen". Just saying.

E. viel door interne problemen en die interne problemen waren mensen die altijd met elkaar op de clash gingen. Er zaten gewoon een aantal idioten in die het verziekten voor de rest, uiteindelijk ook voor enkele leidinggevenden waarna er zelfs binnen de leiding een slechte sfeer ontstond. Die was gauw opgelost maar wel met resultaat dat er vanuit de leiding een stuk minder input kwam. Uiteindelijk heb ik zelf besloten om er de stekker uit te trekken nadat mijn co dat deed, ik had namelijk geen tijd om het allemaal alleen te doen. Na mij volgden andere leidinggevenden en dat zou je eigenlijk als einde van E. en al diens activiteit op W43 kunnen benoemen. Er was geen enorme druk van buitenaf o.i.d. zoals Finity graag wil geloven. Er gebeurde destijds namelijk helemaal niks en politiek gezien hadden we het ook niet slecht met een aantal stammen waar we eventueel naar toe hadden gekund mocht E. falen. Onze positie was vrij secuur, wellicht risky maar niet ondoenbaar. Het probleem lag hem bij interne ruzie-schoppers, uiteindelijk was er één figuur die de druppel vormde die de emmer deed overlopen. Had waarschijnlijk zelfs nog recht gezet kunnen worden, maar ik zelf nam daar geen moeite meer voor en anderen blijkbaar ook niet. Zodoende, einde E..

Eventjes om te reageren op degene van dit citaat: Je sarcasme mag ook wel wat dimmen. Jij hebt niet bijgedragen aan goede atmosfeer destijds in tegenstelling tot Purr. Je wilde ruzie, aanvallen, overnemen en ik nam het destijds nog voor je op en hoopte dat je in stambelang ging denken. Man man, wat een fout was dat. Van wederzijds respect nooit wat gehoord, gezien ik hele sociale complicaties voor je op kon lossen terwijl jij simpelweg zo vaak mogelijk probeerde om je figuurlijke hiel in het zand te steken. Je kont tegen de kribben te zetten. Je had niet eens een idee wat er precies met Flüke gaande was, toen je daar al een uitspraak over deed. Ja Flüke had inderdaad geblunderd, maar hij had geblunderd jegens mij. Ik besloot hem te vergeven en vertrouwde op geen herhaling van dit voorval. Jij bent degene die daar uiteindelijk nog op door bleef gaan. Waarom? Geen idee maar het werkte zeer slecht voor de sfeer en is dus een goed voorbeeld van één van bovengenoemde conflicten. Purr daarentegen dacht wel in stambelang en heeft ook proberen bij te dragen aan een goede atmosfeer. Zocht vaak een middenweg en was niet bang om te compenseren voor de stam. Je uiteindelijke keuze voor Finity reflecteert ook dat je eigenlijk meer een einzelganger bent, die liever naar de stats kijkt dan naar de progressie van zijn kameraden.

Finity strijk niet met eer die je niet toebehoort en verdraai zeker het verhaal niet zoals zich die heeft voorgedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik moest in elke post lezen dat Finity vijand na vijand weggebasht zou hebben, maar om dat nou een prestatie te noemen waardoor andere stammen bang moeten zijn :p Merendeel is weggespeeld omdat ze gewoon zwak of inactief waren.

Maargoed, Rupel post al sinds de eerste mass op Sjeinen niet meer hier op 't AF, Robin.
 
Bovenaan