De beste 10!

DeletedUser

Guest
De titel spreekt al voor zich.

Wat is jullie top 10 van W11?
Motiveer je antwoorden!
 

DeletedUser27685

Guest
1. Black elf.

Niet omdat hij speltechnisch goed is, wel omdat die als een gek blijft proberen. Het levert misschien niet veel op, maar 't is wel iemand die een vreemde positieve indruk op me gemaakt heeft.

Wanneer 2-10 niet meer bestaat, gaat Black elf toch gewoon door.

:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30462

Guest
* Gompio, brengt namelijk altijd lekker bier mee :)
* Kjors, zorgt er namelijk voor dat ik niet de grootste zuipschuit ben ;)

zo kan ik nog wel wat helden noemen, maar dan beledig ik wellicht anderen dat zij niet om diezelfde rede in de lijst staan :eek: Maar ik weet nog wel een paar die op kunnen voor liefste mama, beste docent, trotste papa, lekkerste wafels bakker, aardigste buur, etc. etc. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30462

Guest
Oxi speelt niet meer ;) Anders was Flam ook in aanmerking gekomen :eek: (bijna iedereen die aanwezig was, exclusief jam en BOB)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Jonkos, ouwe poeperts die gaan als een speer, dwars door phoex ja, heen en weer.
2. Paulike, rode berichtjes (stiekem toch 10 geel/rode bolletjes bespeurt)dat je terugkrijgt van deze speler, zelf diep in het front :mad: The hel.
3. CJ, ongelofelijk dat team. Is haast de enigste goede hel op W11.
4. Plopper de plop, waar die de aanvalstroepen vandaan haalt, god may knows.
5. Black vis, kan je beter benoemen tot red fish (van de rode knaken die vision steeds in de postvakjes zien :p). De andere goede hel. Weert zich karig.
6 t/m 10 allemaal phoex teams of spelers en zeker geen visionspelers! :p:p:p

De top 3 slechtste spelers
1. De Jojo van een Corne555.
2. Stefmart
3. Sirtjeerdo
4. Kasseike, om er ook een visionspeler in te benoem, want dan heeft phoex nog een pleziertje.
 

DeletedUser30462

Guest
CJ= Calamity Jane, want wij hebben ook een CJ ;)

En ik wil best Paul van de 2e plaats stoten, maar ik krijg geen incommings :(
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie ook niet verdient :p
Alleen goede spelers krijgen wat prut incommings van ons. :p:p:p
 

DeletedUser30462

Guest
Plop zet je anders wel in de top 5, maar die klaagt ook al jaren dat ie amper of geen incommings krijgt.
 

DeletedUser30462

Guest
ongeacht wie, de uitspraak blijft correct ;)

betekent dat plop ook recht heef op die prut incommings van jullie :D
 

DeletedUser

Guest
ongeacht wie, de uitspraak blijft correct ;)

betekent dat plop ook recht heef op die prut incommings van jullie :D

nou recht, recht!

Overigens heb je tot 3 weken geleden genoeg prut incommings gehad op de VV's die je had van vision? :p
 

DeletedUser30312

Guest
Plop vv's gedraaid voor die massa's van jullie? Daar waren niet eens vv's voor nodig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Plop vv's gedraaid voor die massa's van jullie? Daar waren niet eens vv's voor nodig :eek:

Toch heeft zw3lgje jullie vv´s gedaan. Die zelfde reactie had ik dus ook toen ik erachter kwam. "Plop vv´s gedraaid voor die prutaanvalletjes van ons" :eek:
 

DeletedUser30462

Guest
uhm, ik vraag me echt af waar jij je informatie vandaan hebt, want ik persoonlijk heb de afgelopen maanden hooguit een paar uurtjes vv gedraaid terwijl iemand even weg was voor een afspraak. Ik was gevraagd om edels te sturen, niet om te verdedigen :eek: Ik werd halverwege nog afgelost door iemand die het account beter kende. Ik zou je bronnen dus eens natrekken ;)

Daarnaast, blijft het zo dat je Plop wel in je top 5 zet, je beweerd dat alleen goede spelers aanvallen van jullie krijgen, dus dat betekent aanvallen naar Plop of Plop uit je top 5 halen ;) anders ondermijn je je eigen beweringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30462

Guest
kom nou, straks gaan anderen ook nog geloven dat ik veel vv's draai, voor je het weet krijg ik ze dan ook weer in m'n maag gestouwd, ben blij zat dat ik sinds Rabies amper of geen vv's meer hoef te doen, hooguit gewoon netjes m'n steentje bijdragen als iedereen dat doet. Samenwerking heet dat dacht ik.

En dan nog, ik vind dat Plop incommings mag krijgen van Phoex, Plop en Jonkos gaan nek aan nek met ODA, uitgaande clears, dorpen en punten, maar ze geven Plop gewoon geen kans om ODD te halen, volgens mij hebben ze gewoon geen clears daar bij de vijand en hebben ze ook geen vertrouwen in de front spelers bij Plop dat die kunnen edelen. 't Resultaat is dus wel dat Jonkos op 1 staat bij Corne en Plop op 4 :(

(iedereen met een beetje verbeeldingskracht ziet nu natuurlijk een boos draakje heel hard met haar pootje op de grond stampen, beetje rood koppie, en dan *tab dicht* en een biertje open ploppen om lekker achterover te gaan zitten ;) *burp*)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik probeer je duizelig te maken met mijn gedachtegang Zw3lgje. Wordt je al duizelig? :D

Maar dat van de vv's haal ik niet uit de hoge hoed, dat klopt gewoon ;)
 
Bovenaan