De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
725
Opzich valt dit reuze mee als je goed kijkt welk account wat uitvoert zitten er best wel normale breaks tussen acties, kijk maar naar ons zat wel 10 dagen tussen onze vorige actie dus dan zijn alle clears gewoon al weer vol.
ik had nogtans een hele boel meme templates klaar staan met het gedacht Vanquisher een ban had, maar helaas, geen boosters te bespeuren in Ice.
 
Reactiescore
1.363
Dit doe jij al werelden lang?
Ik zocht wel vaak de uitdaging idd ja..
Maar ik denk dat jij eens wat meer echt in de werelden moet kijken ipv puur het van het af te lezen Jonannetje :)
 
Reactiescore
438
Dat ice (toevallig keer op keer) geen weerstand van stammen krijgt kunnen wij ook niks aan doen hè. Wij zitten hier met vrij veel defensieve stammen die we op laag moraal moeten clearen, QIS die ons afsnijdt en de bans hielpen ofc ook niet mee.

Dat ice daarentegen lekker kan blijven rammen is fijn voor hun maar het lijkt wel of sommige oneindig clears blijven houden zo snel groeien (of boosten) ze.

Het is verder ook gwn wat geluk wat ze mee hebben (hoop ik tenminste) dat iannator en kornuiten geband werden en zo opgedeeld konden worden, nu weer panda in noord, die op een nogal dubieuze manier op delete gegaan is (volgens zijn stamgenoten) en snow die dan opeens op dat moment ook dorpen gaat pakken.

Wel mooi om te zien verder hoe iedereen ons maar onder een vergrootglas blijft houden en iedere overname zowat publiekelijk op het forum komt te staan terwijl er een stam is die dus 2x zo groot is als de nummer 2, in dit stadium van de wereld.

Staat panda op del?
Die heb ik gewoon 2x in de nacht lopen pesten op nieuwe dorpen en daarmee veel gesloopt van zijn eigen def en die van Acta.

Snipen deden ze wel, de derde nacht deed Snow mee en toen had hij er misschien geen zin meer in of was zijn stam niet meer bereid hem te ondersteunen?

Als je echter naar de ODD van Panda, ODA van QID en Snow en ODS van acta kijkt zie je heel duidelijk dat er gewoon gedeffed is hoor.
Adelslachter zal hij ook moeten hebben gekregen want ze hebben redelijk wat edels van QID gesloopt xD
 
Reactiescore
1.363
Welke wereld heb je dan echt een uitdaging gehad?
Chrisje.
73 bijv. 81 bijv. en nog wel meer.. zowat bijna alles op w82 na wel n redelijke uitdaging gehad.. Winst of verlies.. Maarja dat allemaal is irrelevant m.b.t w85 imo.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan