De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
157
Je zal wel in Melt spelen? Misschien eens de hand in eigen boezem steken voor de verandering. Er is nul reactie van Melt op alle aantijgingen. Er zijn bans uitgedeeld voor boosten en er zijn zelfs mensen gestopt in de stam door de manier waarop Melt het spel wil spelen. Het enige wat jullie hier doen is een beetje janken, terwijl jullie de partij zijn die zielig speelt. Geef eens een inhoudelijke reactie i.p.v. constant zulke onzinnige, onintelligente posts te schrijven.
Leuke aanname maar ik speel nergens
 
Reactiescore
1.918
de eerste die een dorp met 14K zwaardvechters eigen populatie heeft die wint de bink van de dag trofee
 
Reactiescore
2.369

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Daar bestaat TW tegenwoordig alleen maar uit zulke figuren. TW is naar de klote het is niet meer het leuke gezellige spelletje dat het geweest is.
Lees mijn vorige post even en geef een inhoudelijke reactie mvg. Dit gejank van jou terwijl je met een legertje MBs speelt en blijkbaar samenspant met stamgenoten van je edeltargets is gewoon ontiegelijk schrijnend. Ik snap dat t voor iemand als jij lastig is om op kwaliteit te winnen, maar je mag me altijd PMen voor wat tips!
 
Reactiescore
344
Valt samen spannen met een lid van de stam die je aanvalt niet onder boosten?
 
Reactiescore
18
Lees mijn vorige post even en geef een inhoudelijke reactie mvg. Dit gejank van jou terwijl je met een legertje MBs speelt en blijkbaar samenspant met stamgenoten van je edeltargets is gewoon ontiegelijk schrijnend. Ik snap dat t voor iemand als jij lastig is om op kwaliteit te winnen, maar je mag me altijd PMen voor wat tips!
Gejank?? Het zijn gewoon feiten dat TW niet meer is wat het geweest is. Elke wereld is er wel gezeik om van alles. Is het niet om boosten, is het wel tegen support, is het niet tegen support is het wel binnen de teams noem maar op. En MB's weet niet waar je het over hebt, Ze groeien niet klopt, maar spelen meer voor de fun klopt inderdaad. Aangezien er tegenwoordig weinig fun is op TW moet je zelf fun maken en dat hebben wij als stam meer dan voldoende hahahahaha. En dat jij praat over kwaliteit zegt al genoeg waar het niveau van jou zit aangezien je me niet kent ;). En samenspannen met andere stammen nee. Wij wisten oprecht niks van andere spelers buiten onze stam dat ze aanvielen. Wij hebben gewoon als stam een massa gedaan wat is daar tegenwoordig verboden aan dan?? Maar ik laat je verder in je waarde ga niet meer reageren op jou :)
 
Reactiescore
18
Valt samen spannen met een lid van de stam die je aanvalt niet onder boosten?
Scheelt wij spannen niet samen met speler uit de stam van Neon. Zijn stamgenoot heeft ook gewoon aanvallen gehad. Maar jullie zijn heel goed in gissen. Neon had praatjes dus die wouden we gewoon als eerste weg hebben simpel :)
 
Reactiescore
417
Gejank?? Het zijn gewoon feiten dat TW niet meer is wat het geweest is. Elke wereld is er wel gezeik om van alles. Is het niet om boosten, is het wel tegen support, is het niet tegen support is het wel binnen de teams noem maar op. En MB's weet niet waar je het over hebt, Ze groeien niet klopt, maar spelen meer voor de fun klopt inderdaad. Aangezien er tegenwoordig weinig fun is op TW moet je zelf fun maken en dat hebben wij als stam meer dan voldoende hahahahaha. En dat jij praat over kwaliteit zegt al genoeg waar het niveau van jou zit aangezien je me niet kent ;). En samenspannen met andere stammen nee. Wij wisten oprecht niks van andere spelers buiten onze stam dat ze aanvielen. Wij hebben gewoon als stam een massa gedaan wat is daar tegenwoordig verboden aan dan?? Maar ik laat je verder in je waarde ga niet meer reageren op jou :)
Sinds wanneer is het stamlimiet verhoogt naar 10? Ik bedoel het is wel heel erg toevallig dat men allemaal rond dezelfde tijd aankomt..
 
Reactiescore
5.603
Pak ze Fred
 
Reactiescore
5.603
de eerste die een dorp met 14K zwaardvechters eigen populatie heeft die wint de bink van de dag trofee
Vleesje je kan nog overstappen naar een stam die moreel hoog in het vaandel heeft staan. Ik ontvang jou met open armen.
 
Reactiescore
2.444
Je zal wel in Melt spelen? Misschien eens de hand in eigen boezem steken voor de verandering. Er is nul reactie van Melt op alle aantijgingen. Er zijn bans uitgedeeld voor boosten en er zijn zelfs mensen gestopt in de stam door de manier waarop Melt het spel wil spelen. Het enige wat jullie hier doen is een beetje janken, terwijl jullie de partij zijn die zielig speelt. Geef eens een inhoudelijke reactie i.p.v. constant zulke onzinnige, onintelligente posts te schrijven.

Waarom zouden mensen nog een inhoudelijke reactie geven op aantijgingen? Het is bijzonder jammer maar het AF heeft al een tijdje zo goed als geen invloed meer op wat er in-game gebeurd. Aantijgingen kunnen weggelachen worden of er kan simpelweg niet op gereageerd worden zonder dat dit ook maar enige invloed heeft in-game. Waarom zouden mensen tegenwoordig dan nog serieus op het AF reageren? Het levert zo goed als niks op en kost je een hoop gezeik. Die Peaky Blinders hierboven verwoord het echt dramatisch maar hij heeft enigszins gelijk in wat hij zegt, P&P en daarbij het spel is tegenwoordig bijzonder weinig anders dan elkaar afzeiken en uitlachen. En dat vind ik bijzonder jammer maar ik begrijp volkomen waarom mensen geen poging meer doen serieus te reageren hier.
 
Reactiescore
18
Waarom zouden mensen nog een inhoudelijke reactie geven op aantijgingen? Het is bijzonder jammer maar het AF heeft al een tijdje zo goed als geen enkele invloed meer op wat er in-game gebeurd. Aantijgingen kunnen weggelachen worden of er kan simpelweg niet op gereageerd worden zonder dat dit ook maar enige invloed heeft in-game. Waarom zouden mensen tegenwoordig dan nog serieus op het AF reageren? Het levert zo goed als niks op en kost je een hoop gezeik. Die Peaky Blinders hierboven verwoord het echt dramatisch maar hij heeft enigszins gelijk in wat hij zegt, P&P en daarbij het spel is tegenwoordig bijzonder weinig anders dan elkaar afzeiken en uitlachen. En dat vind ik bijzonder jammer maar ik begrijp volkomen waarom mensen geen poging meer doen serieus te reageren hier.
Amen:engel:
 
Reactiescore
18
Sinds wanneer is het stamlimiet verhoogt naar 10? Ik bedoel het is wel heel erg toevallig dat men allemaal rond dezelfde tijd aankomt..
Nou die toeval bestaat blijkbaar toch echt, want ik zweer je wij wisten echt niet dat die andere aan vielen. Ik snap heel goed dat het er triest uit ziet. Wij hebben als stam aangevallen dat is een stam van 6 spelers. Dat andere spelers hun aanvielen is buiten ons om gegaan. Wij hebben nog 0,0 contact gehad met de andere spelers die aanvielen. Echter waren dat dorpen in de RIM die daar ook behoorlijk voor het oprapen lagen en ver van het eigen cluster lagen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Gejank?? Het zijn gewoon feiten dat TW niet meer is wat het geweest is. Elke wereld is er wel gezeik om van alles. Is het niet om boosten, is het wel tegen support, is het niet tegen support is het wel binnen de teams noem maar op. En MB's weet niet waar je het over hebt, Ze groeien niet klopt, maar spelen meer voor de fun klopt inderdaad. Aangezien er tegenwoordig weinig fun is op TW moet je zelf fun maken en dat hebben wij als stam meer dan voldoende hahahahaha. En dat jij praat over kwaliteit zegt al genoeg waar het niveau van jou zit aangezien je me niet kent ;). En samenspannen met andere stammen nee. Wij wisten oprecht niks van andere spelers buiten onze stam dat ze aanvielen. Wij hebben gewoon als stam een massa gedaan wat is daar tegenwoordig verboden aan dan?? Maar ik laat je verder in je waarde ga niet meer reageren op jou :)
Al jaren is P&P een onderdeel van TW. Dat 't de laatste tijd een wat minder groot onderdeel van 't spelletje is, zoals @Absurd. terecht aangeeft, is helaas ook waar. In mijn optiek is dat juist door spelers zoals jij, Turtles en nog wat andere meukspelers uit Melt. Jullie missen een moreel kompas, doen alles voor de overwinning en schromen niet om de regels te overtreden om jezelf op een browserspelletje naar de top te werken. Het is in alle opzichten overduidelijk dat er daadwerkelijk MBs worden gebruikt, hoe vaak je dit ook zou willen ontkennen. Ik heb dit direct aangekaart toen duidelijk werd dat jullie het laatste plekje in Melt zouden gaan vervullen, en zelfs toen werd er glashard gelogen door @We Like Turtles.. Toen ik vervolgens las in de post van @Neon Lights hoe de situatie in elkaar stak heb ik persoonlijk een support in elkaar gedraaid tegen Turtles, ook omdat hun schijnheiligheid en houding me absoluut niet aanstond. Deze, en wellicht andere supports, hebben tot de ban geleid die al jullie tegenargumenten in de prullenbak doen belanden. Ik ken je inderdaad niet, en dat zal voor een goede reden zijn.

Waarom zouden mensen nog een inhoudelijke reactie geven op aantijgingen? Het is bijzonder jammer maar het AF heeft al een tijdje zo goed als geen invloed meer op wat er in-game gebeurd. Aantijgingen kunnen weggelachen worden of er kan simpelweg niet op gereageerd worden zonder dat dit ook maar enige invloed heeft in-game. Waarom zouden mensen tegenwoordig dan nog serieus op het AF reageren? Het levert zo goed als niks op en kost je een hoop gezeik. Die Peaky Blinders hierboven verwoord het echt dramatisch maar hij heeft enigszins gelijk in wat hij zegt, P&P en daarbij het spel is tegenwoordig bijzonder weinig anders dan elkaar afzeiken en uitlachen. En dat vind ik bijzonder jammer maar ik begrijp volkomen waarom mensen geen poging meer doen serieus te reageren hier.
Als je enige eigenwaarde hebt lijkt 't me toch dat je zulke aantijgingen wil tegenspreken, zeker als het zo simpel is als het geval van Turtles. Met een rapportje of 4-5 en een situatieschets hadden ze er al een heel stuk beter voor gestaan dan nu. Ik snap dat het ingame, helaas, relatief weinig effect heeft, maar desalniettemin zal ik om m'n eigenwaarde te behouden altijd mezelf verdedigen als er valse aantijgingen mijn kant op worden gegooid. De manier waarop de leden van Melt in gingen op deze situaties waren vooral enorm schrijnend, dan hadden ze imo net zo goed niet kunnen reageren.
 
Reactiescore
1.753
1650626409619.png
 
Bovenaan