De bende van SF! (en Melt)?

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Nu zie ik wel graag rapportjes met datum erbij moet ik eerlijk zijn van alle 10 de spelers
Frappant dat je er nu ineens wel bent om rapportjes op te vragen, maar nergens te vinden was toen deze werden opgevraagd van Turtles :redface:
 
Reactiescore
38
Hier een aantal screenshots van mijn berichten pagina gefilterd op rode en oranje bijlen.
Succes ermee, heb je gelijk hun OFF dorpen.
 
Reactiescore
676
Volgende keer lekker pre-noblen en draften al die rode zooi :biggrin:
 
Reactiescore
5.610
Krijgt Jelle toch een behoorlijke deksel op z’n gezicht zeg
 
Reactiescore
742
Frappant dat je er nu ineens wel bent om rapportjes op te vragen, maar nergens te vinden was toen deze werden opgevraagd van Turtles :redface:
Frappant is dat ik deze wereld niet eens speel :D het boeit me dus ook oprecht niet, rapportjes van turtle waren gewoon gedeeld in discord btw. Vond het gewoon krom dat hij die afbeelding niet meteen erbij had gezet?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Frappant is dat ik deze wereld niet eens speel :D het boeit me dus ook oprecht niet, rapportjes van turtle waren gewoon gedeeld in discord btw. Vond het gewoon krom dat hij die afbeelding niet meteen erbij had gezet?
Dacht dat jij gewoon in Melt speelde, maar kan best zijn dat ik dat niet goed heb meegekregen. Vind t gewoon enorm triestig hoe die hele situatie met Peaky is gelopen, en daar was ik zeker niet de enige in. Zo'n belachelijke meme van Peaky bevestigt voor mij gelukkig wel weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt door er niet voor te kiezen ooit nog actief te worden in Melt. De stamleiding zonder ruggengraat die gewoon MBs toestaat en al die schijnheilige spelers van turtle die alles glashard ontkennen, triest.
 
Reactiescore
1.753
frappante ontwikkelingen hier
 
Reactiescore
5.610
Kunt wel zien wie de beste p&per van 20/21 is.
 
Reactiescore
903

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dit is wel weer onwijs zielig om te doen zeg tering jantjes
Je zal wel in Melt spelen? Misschien eens de hand in eigen boezem steken voor de verandering. Er is nul reactie van Melt op alle aantijgingen. Er zijn bans uitgedeeld voor boosten en er zijn zelfs mensen gestopt in de stam door de manier waarop Melt het spel wil spelen. Het enige wat jullie hier doen is een beetje janken, terwijl jullie de partij zijn die zielig speelt. Geef eens een inhoudelijke reactie i.p.v. constant zulke onzinnige, onintelligente posts te schrijven.
 
Bovenaan