De bende van SF! (en Melt)?

Reactiescore
5.597
Tja, neem een leerles van ICE. hoe je je boosts goed verbergt. MVG.
Er is NIET geboost in Ice, als je in totaliteit kijkt zou er theoretisch gezien 1 dorpje tussen zitten, puur theoretisch hè, ik bevestig hier NIKS.
 
Reactiescore
438
Zou het niet beter zijn als spelersdorpen gewoon van de wereld verdwijnen in plaats van op barbaar met dual x&x?

Niemand in je nabije omgeving zal ze willen pakken en je moraal op spelers wordt er zelfs weer wat beter door. Kunt dus gewoon spelers vegen en dan elke keer met je overgebleven troepen wat extra bb's pakken.
 
Reactiescore
1.542
Vraag me af hoeveel pp of geld die Neonlights gekregen heeft van Ice om zoveel moeite te doen.

Flauw dit weer!!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Bragging rights en een meet en greet met @Rob. Was genoeg
 
Reactiescore
676
Je zou het niet verwachten met namen als Vanquisher en Melvin in de stam maar ICE heeft geen boosts gebruikt, alleen belachelijk veel PP er doorheen geramd
 
Reactiescore
2.368
Valt wel mee hoor
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgende keer neem ik de vv wel aan mvg
 
Reactiescore
5.597
Meme maken dat je dorpen pakt van een speler die er niet is…
 
Reactiescore
448
Correct. Ze deffen altijd als gekken tegen ons.
 
Reactiescore
38
Helaas was ik er gisterenavond zelf niet, maar ik denk ook dat dat niet heel veel had uitgemaakt. Van 10 spelers inmiddels clears + edels ontvangen, en op ieder dorp edelclears of split edels. Hieronder de spelers wie mij allemaal hebben aangevallen tot nu toe:

RazorGummy, Novitius, GuessWhoIsBack, The Peaky Blinders, We Like Turtles., Are You Serious?, Sons of Ragnar, Shiba in u, CallMeReese en Shiba in u.
 
Reactiescore
5.597
Ah dit verklaart waarom Dpschut altijd zo pro Melt post :D
 
Bovenaan