- Reactiescore
- 5.770
Bedankt burger, je bent een goede vriendwil je mijn ww dan kan je het via mijn account doen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt burger, je bent een goede vriendwil je mijn ww dan kan je het via mijn account doen
Jammer om te zien dat degene die nog zo riepen dat ze niet aan het boosten waren en de almachtige lord-toms beschuldigde van boosten het nu zelf lijken te doen. Voor de rest zijn er aan Melt zijde schijnbaar heel veel PBG’s en NAP’s nodig om de start door te komen. Los van Melt, moet het TW team eens serieus deze wereld in de gaten gaan houden op boostst en dit gaan beoordelen.

Dat doe je maar op de wc kwakske!We like kakaka
Ik heb nog geen reactie vanuit @We Like Turtles. gezien. Willen jullie dit soms in de doofpot stoppen? Ik zou oppassen, want anders stuur ik mijn compagnon @Sevii op jullie af.
Ja, ontkrachtenIs een reactie op een leugen nodig dan?
Janken manIk heb nog geen reactie vanuit @We Like Turtles. gezien. Willen jullie dit soms in de doofpot stoppen? Ik zou oppassen, want anders stuur ik mijn compagnon @Sevii op jullie af.
Is een reactie op een leugen nodig dan?
Het is opvallend stil geworden bij kamp Melt na deze nieuwe info. Denk dat ze er ook de bui al voelen hangen :/