De algemene gezelligheidsgraad duikt onder 0

Reactiescore
154
De naderende winter in België, het kwik daalt zienderogen en het zal niet lang meer duren eer de temperatuur onder de nul graden duikt. Koude, sneeuwerige korte dagen dienen zich aan, en met hen zo lijkt wel, verschijnen ook de hardcore-zuurpruimen ten tonele.

Het kwik in achtong nemend daalt de gezelligheidsgraad van wereld 44. Het enige waar het hier om lijkt te draaien is winnen.

Voor mijn part een verkeerde instelling, ik zou graag wat meer ambiance zien, een beetje gezellig over-en-weer gepraat over de al dan niet belangrijke koetjes en kalfjes. Zo kunnen we wat mij betreft het spelplezier beter garanderen dan door elkaar met kata's en modder (als in moddergooien, voor zij die niet boven de 4 qua IQ uitkomen) te bestoken.

En wat is er dan beter dan een wereld 44 skypechat? Een verzameling van de 3 grootste stammen van het moment, maar ook derden (vierden in dit geval :p) zij er welkom! Hier kan je dan gewoon spammen, je kan er wat ironisch doen over de tactieken van een ander, je kent het wel, vele werelden hebben er een, en altijd is het een doorslaand succes!

Dus, laat maar hieronder weten wat je van zo'n chat vind, als je graag in de chat wilt, kan je mij op skype toevoegen (zlottw), en als ik wat medestanders vind maak ik een chat! Ook als je me gewoon heel aantrekkelijk vindt zijn vriendschapsverzoeken welkom, ik weiger niemand op voorhand.

Tot ziens wereld 40, en hopelijk tot snel!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Laten we hopen dat er meer volgen! :D
 
Reactiescore
154
Nja met dit bedroevend aantal leden heeft het niet al te veel zin, morgen maak ik een chat met de contactpersonen die ik hier heb van w44, de rest kan later toegevoegd worden uiteraard.
 

DeletedUser68715

Guest
Al kijk je hoe het hier op het af gaat hoe zal het dan in zon skype groep gaan?
 

DeletedUser75413

Guest
Kan toch gezellig zijn? AF is toch alleen moddergooien.... Wat weinig nut heeft
 
Bovenaan