De échte start van W82

Reactiescore
438
Al lange tijd kijkt men hier naar uit; de oorlog tussen HBDS en NoS.

De NAP is ondertussen vervallen en de eerste aanvallen zijn over en weer gegaan.

Om te beginnen met een MB van B3astmode die Darkest Hour aan viel met een troepen dump, die iets te vroeg was, tot nu waarbij er, naast scouts, ook de eerste clears en edels zijn gaan vliegen vanuit HBDS.

Omdat er vanuit QID eindelijk eens gegooid mocht gaan worden op een speler groter dan onze vormalige stam MB Noo Noo de Stofzuiger werd Jens al snel ingeschakeld om een blitz te plannen.

De scout wave van de dag ervoor was er bijna geheel door gekomen en, ondanks dat Jens gister lekker aan het pils zat, heeft hij er toch weer wat moois van weten te maken.

Planning was kort maar krachtig en hopende dat Speurm zou slapen of te diep in het glaasje gekeken zou hebben begonnen de eerste aanvallen te vliegen.
Kort erna volgde echter een PM van Sebas: "Jens stop eens"

Megamind please.png

Omdat Jens zich door niets en niemand de les laat lezen werd er natuurlijk geen gehoor aan gegeven en stuurde hij lekker door.

BugsBunny no meme.png

Ondanks dat de onderhandelingen vanuit Sebas geen vruchten afwierpen hield hij voet bij stuk en was hij vastberaden om iedere aanval af te slaan!
Dit was echter goed te merken in de manier van het verdedigen en door wat inschattingsfoutjes zijn er helaas 5 dorpen verloren gegaan van Speurm.

Verder hadden zowel QID als Trump hadden een oogje op een MB van NoS; opslagen zaten vol en het zag er naar uit dat hij er gewoon weg niet was. Ideaal dus om een clusterfuck te pakken en wat dorpjes aan het front te snoepen. Een CF tussen Speurm en ItsOfficial en twee front dorpjes bij Trump zijn over genomen en behouden.

Al met al zullen de veroverde dorpen geen enorme impact hebben; het zuidelijke cluster van Speurm is er voornamelijk om tijd te rekken (althans in onze ogen) zodat Unresolved de neutrale spelers in hun gebied kan edelen en de eerder vernoemde CF zal uiteindelijk weinig impact hebben door de hoge stacks bij ItsOfficial.

Hopelijk kunnen we uitkijken naar een leuke eindstrijd en ik wens NoS, vanuit HBDS, alle plezier toe!
Ik heb me tot nu toe goed vermaakt met een babbel tussen het versturen door en "first blood" is natuurlijk een enorme motivatie boost!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Succes met de eindstrijd, janknoobs.
 
Reactiescore
1.363
Succes idd, bende janknoobs. Moge de beste winnen.
 
Reactiescore
383
Ik heb geen idee wat hier speelt maar hoop dat Gris verliest en qid wint mvg
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Zolang HBDS staat voor "Hans betaald de schade" sta ik sowieso aan de kant van NoS
 
Reactiescore
1.363
Zolang HBDS staat voor "Hans betaald de schade" sta ik sowieso aan de kant van NoS
Patje die zijn grammaticale correcties belangrijker vindt, dan zn haat voor de nos :O
 
Bovenaan