Darts

DeletedUser974

Guest
Dat hier nog geen topic over is :eek:

RTL heeft sinds dit seizoen de tv rechten van het darten gekocht, en zend alle toernooien uit.
De Premier League is vrijdag vanaf 23.00 te zien, de donderdag daarvoor worden de wedstrijden gespeeld (live te zien op rtl.nl)
Hier zijn de uitslagen en de stand te zien.

Dit weekend is in NL de RTL 7 International Darts, waar de beste 6 Nederlandse spelers het opnemen tegen de 6 beste buitenlandse spelers.
 

DeletedUser

Guest
Schande ja dat hier geen topic over is.

Elke donderdagavond tijdens de PLD en bij kerst met het PDC WK schakel ik af en toe ff op Sport1 in. Barney! :D

V/D Voort op het laatste WK = Held
 

DeletedUser974

Guest
SBS zond alleen WK uit, RTL gaat gewoon alle toernooien laten zien, doen ze goed daar ^^
 

DeletedUser

Guest
SBS zond alleen WK uit, RTL gaat gewoon alle toernooien laten zien, doen ze goed daar ^^

Al die toernooien is zware overkill. De Las Vegas Desert Classic en de UK Open etc. interesseert me geen zak. Ik hou de Order of Merit bij en kijk dus alleen de PLD en het WK. :p

Sinds de PDC is het allemaal wat gelikter. Bij de BDO was ook wel baas. Fordham!! :D
 

DeletedUser

Guest
Haha Fordham was inderdaad baas, jammer dat hij nu zoveel afgevallen is eigenlijk ^^.
 

DeletedUser

Guest
De man die het begrip 'onderkin' een nieuwe dimensie gaf.

fordham-before.jpg

En nu:

FordhamSplitDM_468x355.jpg

Zonde :D.
 

DeletedUser18987

Guest
Oh darts :D
Kijk nu Klaasen - Scholten

Gister gekeken hoe Lewis elke beurt werd ondergegooid met bier :eek:
 

DeletedUser

Guest
Komop Rolandje!!!

Haha wat een baas wat een koekenbakker is die Klaasen toch ook.
 

DeletedUser974

Guest
1 goed toernooi verder is Klaassen nix meer geweest.

Vind deze International masters wel echt een faaltoernooi, heel die toernooiopzet is gewoon kut.
Er word eerst een beeld geschetst van het is NL tegen de rest van de wereld, en vervolgens zie je tot en met de halve finale alleen maar wedstrijden van NL'ers onderling -,-
Beetje jammer dit, ze werken overduidelijk toe na een finale Taylor - Barney, en die zullen ze wss wel krijgen (Al hoop ik dat Lewis wat leuks uithaalt).

En die tijden & dagen kloppen gewoon niet.
Nu is het bijna half 1, en moet er nog een wedstrijd gespeeld worden (Lewis - Anderson, misschien wel de mooiste van de avond).
Hallo RTL, het is zondagavond, de meeste mensen moeten morgen weer gewoon naar school/werk.
En een finale op maandag is ook niet echt handig, zal wss wel zo gekozen zijn omdat het lekker aansluit op VI, en ze dan hopen dat de meeste mensen blijven hangen, maar het lijkt mij toch logischer om die gewoon op zondag te houden.


Gister gekeken hoe Lewis elke beurt werd ondergegooid met bier :eek:

Dat was schandalig, eigenlijk moest die Lewis gewoon meteen van het podium stappen en zeggen dat ze hem maar een regelmentaire 8-0 nederlaag moesten geven.
Die Anderson wist zo te zien ook niet echt wat hij er mee aan moest, toen de wedstrijd bijna afgelopen was ging hij nog die aansteker oprapen..
Viel me ook op dat er tijdens de wedstrijd niet iemand was die eens ingreep, die scheidsrechter kan wel leuk vertellen dat ze op moeten houden, maar dat heeft weinig zin.
Beter ga je een half uur na binnen, dat heeft dan denk ik wat meer effect.

Ik vind ook dat de PDC in moet grijpen: ze moesten eigenlijk gewoon meteen beslissen de wedstrijd te staken en hem later in Engeland afmaken.
Of gewoon een paar jaar helemaal niet meer naar dat Schotland toe gaan, als dat tyfusvolk zich niet kan gedragen dan kijken ze maar lekker op tv..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1 goed toernooi verder is Klaassen nix meer geweest.

Vind deze International masters wel echt een faaltoernooi, heel die toernooiopzet is gewoon kut.
Er word eerst een beeld geschetst van het is NL tegen de rest van de wereld, en vervolgens zie je tot en met de halve finale alleen maar wedstrijden van NL'ers onderling -,-
Beetje jammer dit, ze werken overduidelijk toe na een finale Taylor - Barney, en die zullen ze wss wel krijgen (Al hoop ik dat Lewis wat leuks uithaalt).

En die tijden & dagen kloppen gewoon niet.
Nu is het bijna half 1, en moet er nog een wedstrijd gespeeld worden (Lewis - Anderson, misschien wel de mooiste van de avond).
Hallo RTL, het is zondagavond, de meeste mensen moeten morgen weer gewoon naar school/werk.
En een finale op maandag is ook niet echt handig, zal wss wel zo gekozen zijn omdat het lekker aansluit op VI, en ze dan hopen dat de meeste mensen blijven hangen, maar het lijkt mij toch logischer om die gewoon op zondag te houden.

Vind het wel een vermakelijk toernooitje. Natuurlijk willen ze Barney in de finale, denk je dat veel mensen naar Lewis-Whitlock of zelfs Anderson-Taylor kijken. Voor de verandering is het wel eens een leuke opzet. Vind t ook leuk Scholten weer ns te zien spelen.

PDC WK heeft zn finale ook altijd op maandag he. Miss kijkt RTL het daar van af :p
Hoewel dat een vrije dag is in Engeland dus echt logisch is het niet nee.
 

DeletedUser18987

Guest
Ik vind het eerlijk gezegd wel een leuk toernooi en de opzet ook goed bedacht.
Ik kijk uit naar de halve finales en de finales :)
 

DeletedUser974

Guest
Vind het wel een vermakelijk toernooitje. Natuurlijk willen ze Barney in de finale, denk je dat veel mensen naar Lewis-Whitlock of zelfs Anderson-Taylor kijken. Voor de verandering is het wel eens een leuke opzet. Vind t ook leuk Scholten weer ns te zien spelen.

PDC WK heeft zn finale ook altijd op maandag he. Miss kijkt RTL het daar van af :p
Hoewel dat een vrije dag is in Engeland dus echt logisch is het niet nee.

PDC finale is normaal toch gewoon op zondag? dacht dat het alleen afgelopen jaar op maandag was.

Ik vind dat er gewoon valse verwachtingen zijn geschept, eerst hoor je op de reclame 'Nederland neemt het op tegen de rest van de wereld', en vervolgens krijg je in heel het toernooi welgeteld 1 wedstrijdje NL tegen een buitenlander.
Ik zou leuker gevonden hebben als ze meteen tegen buitenlanders moesten, maar dan heb je natuurlijk een vrij grote kans dat alle NLers (Op Barney na dan) er meteen uitliggen.
 

DeletedUser18987

Guest
Het klopt natuurlijk ook gewoon want de beste van de Nederlanders komt nu tegen de beste van de rest van de wereld in de finale.
 

DeletedUser974

Guest
Welkom in de wondere wereld van de kijkcijfers.

Daar is het idd meestal om te doen ja.
Maargoed, we mogen niet klagen, RTL laat toch mooi maar al dat darten op tv zien, we moeten ze dankbaar zijn ^^
 

DeletedUser52781

Guest
hoe gaat het met Jelle Klaasen? daar hoor je ook niets meer van :eek:
 
Bovenaan