[Inschrijftopic] darkline1's #1 - No order

DeletedUser81473

Guest
Welkom in mijn allereerste Match post, waarin ik alle regels duidelijk maak en rollen uitleg. Ook hoe acties uitgevoerd worden, etc.

Match information
Spelleider: darkline1
Speelplek: Forum
Minimum spelers: 8
Maximum spelers: 16 (indien meer willen joinen, word je in een wachtrij geplaatst, eerste vervangt dan een inactieve speler, daarna 2e, etc.)
Startdatum spel (MM/DD/JJJJ): 10/10/2019
Bekendmaking rollen: Na de dood van een speler, word de rol van die speler bekendgemaakt door de spelleider.
Progressie: elke dag en nacht duurt 24 uur.

Regels
Rolclaimen: Niet toegestaan
Screenshots: Niet toegestaan
Logs copy/paste: Toegestaan *1
Stemmen: Niet verplicht *2
Speculeren: Niet verplicht, zie *2 voor informatie
Zelfmoord: Toegestaan


*1: Chat of forum posts copy pasten op eigen risico. Nicks kunnen op andere diensten anders zijn, en dit kan je niet bewijzen omdat je geen screenshots mag posten. Je mag geen logs van de speilleider copy pasten.
*2: Je dient elke dag 1 prive bericht te sturen naar de spelleider als je stil bent in het spel (niet stemmen of niet speculeren), doe je dit 2 dagen niet, word je vervangen of pleegt je karakter zelfmoord.

Nacht actie volgorde
Alle nacht acties gebeuren tegelijkertijd: Aura Zieners en Zieners krijgen gewoon hun informatie, ook als ze dood gaan. Echter mogen ze deze informatie niet bekendmaken na de dood. De helderziende moet voor zijn dood aangeven of hij iemand wil reviven. Doet hij dit en gaat hij diezelfde nacht dood, word diegene die gekozen is teruggebracht in het spel. Meer informatie (uitleg)? Stuur een prive bericht naar darkline1.

Dag acties volgorde
First come first serve. Kun je iets overdag, dan is er geen volgorde.

Rollen
Formaat: rol naam [G/N/S] [Team]
G = Goed
N = Neutraal
S = Slecht
Dit zijn AURA'S voor de Aura Ziener!!!
Voorbeeld: Weerwolf [G] [Weerwolven]
Voorbeeld: Ziener [G] [Burgers]

  • Alpha Weerwolf [N] [Weerwolven]
  • Wolven Ziener [Weerwolven]
    [*]Weerwolf [Weerwolven]
    [*]Weerwolf Waker [Weerwolven]
    [*]Ziener [G] [Burgers]
    [*]Aura Ziener [G] [Burgers]
    [*]Ziels Ziener [G] [Burgers]
    [*]Lijfwacht [G] [Burgers]
    [*]Rooskind [G] [Burgers]
    [*]Vervelende oma [N] [Solo] **
    [*]Jager [N] [Solo]
    [*]Schutter [N] [Burgers]
    [*]Cipier [N] [Burgers]
    [*]Wreker [N] [Burgers]
    [*]Helderziende [N] [Burgers]
    [*]Zombie [N] [Zombies] **

*Rollen uitleg komt later, wanneer ik toegang kan verschaffen tot een computer.
*Als de Aura van een rol niet klopt: Dit is mijn spel, ik bepaal de aura's van de rollen.
** De vervelende oma mag zelf kiezen voor welk team ze speelt.
**De zombies kunnen iedereen bijten. Ben je gebeten? Dan vervalt je voorgaande rol en doe je mee met de zombies. Je weet ook wie de andere zombies zijn. Nieuwe zombies krijg je niet te horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81473

Guest
Ja, ik weet dat er strepen door mijn rollenlijst zit. Ik weet niet waarom. :/
 

DeletedUser81473

Guest
Inschrijving: Vermeld je roleplay naam. Mocht je worden vervangen, dan neemt de vervangende speler jouw karakter over. Ook worden deze namen voor diverse spel-doeleinden gebruikt.
 
Bovenaan