Dao Mechong

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ben ik de enige die vind dat hij/zij onnodig topics sluit? Het grote "hoeveel premiumpunten heb ik al gekocht" topic, weer s wat anders. Awards topic, later pas op de wereld? De discussie over wie als eerste 10k heeft gefarmed zal morgen wel komen, waarom sluit hij deze topics, het forum is juist om alles te bespreken, niet alleen die stomme standaard topspelers, topstammen...
 
Reactiescore
372
Ja ben het eigenlijk wel met je eens, het topspelers topic is gewist tot en met pagina 2. Persoonlijk vind ik dat ze de spammers gewoon direct moeten straffen, maar zoals het nu gebeurd is het verkeerd. Iedereen die wel een beetje wil discussieren kan dat gewoon niet door al de spam en de topics die gesloten worden.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik de enige die vind dat hij/zij onnodig topics sluit? Het grote "hoeveel premiumpunten heb ik al gekocht" topic, weer s wat anders. Awards topic, later pas op de wereld? De discussie over wie als eerste 10k heeft gefarmed zal morgen wel komen, waarom sluit hij deze topics, het forum is juist om alles te bespreken, niet alleen die stomme standaard topspelers, topstammen...

Zeker niet , ook het eeuwige posts verwijderen is nog irritanter . Wil hij het dood hebben ?
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier snel op reageren voordat dit ook wordt gesloten. Ik geef je gelijk. Alleen zul je nu een al weer een gesloten topic + een waarschuwing krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ben het eigenlijk wel met je eens, het topspelers topic is gewist tot en met pagina 2. Persoonlijk vind ik dat ze de spammers gewoon direct moeten straffen, maar zoals het nu gebeurd is het verkeerd. Iedereen die wel een beetje wil discussieren kan dat gewoon niet door al de spam en de topics die gesloten worden.

Waar wil je over discusseren ?
 

DeletedUser

Guest
Hij verwijderd AL mijn posts, ook m'n 'serieuze'

Hij slaat alle topics, stuk voor stuk, die vent is gewoon anti-gezelligheid.

Weer een mod die dit AF kapot wil maken ^^
 

DeletedUser

Guest
Nee, die niet, ik krijg alleen Berisping en waarschuwingen van Mao Dechong
 

DeletedUser

Guest
Ben ik de enige die vind dat hij/zij onnodig topics sluit? Het grote "hoeveel premiumpunten heb ik al gekocht" topic, weer s wat anders. Awards topic, later pas op de wereld? De discussie over wie als eerste 10k heeft gefarmed zal morgen wel komen, waarom sluit hij deze topics, het forum is juist om alles te bespreken, niet alleen die stomme standaard topspelers, topstammen...

Jammer dat de bedank knop weg is nu hé..
 

DeletedUser

Guest
ik heb er ook veel last van. hopelijk nemen ze jullie bezwaren mee en worden ze beide wat milder

Conclusie : Dao & Axfire moeten weggaan

wat in hun ogen fout is is in de van ons goed en andersom. probeer het van 2 kanten te bekijken, er komt vast wel een gulden middenweg :D
 

DeletedUser

Guest
Mwa, Mao moet minder verwijderen en sluiten, axfire gaat volgensmij wel :p
 

DeletedUser

Guest
Conclusie : Dao & Axfire moeten weggaan

Kun jij dan ook meteen gaan? Als je zulke dingen gaat roepen snap ik waarom niemand jou serieus neemt, zelfs geen mod. Ik bedoel met dit topic alleen duidelijk te maken dat mods soms wat soepeler kunnen kijken naar dingen en dan mag hij/zij zelf bepalen of hij er wat mee doet. Als je serieus genomen wilt worden zul je toch echt moeten beginnen met serieus gedragen.
 

DeletedUser

Guest
Ben het wel met jullie eens, maar dit topic is wel tegen de regels he :p

In het topspelers topic kun je je oordeel baseren op ervaringen van mensen op eerdere werelden, het blijft speculatie maar je kunt er wel een discussie over voeren waar je ook gedegen argumenten kunt gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Meer verwijderen, maar niet de verkeerde posts. En daarbij vind ik dat ze een aantal lui hier wel eens wat meer berispingen mogen geven tbh.

Klopt, maar ze verwijderen ook veel goede posts, en dat is ook fout, onzinnig sluiten vind ik ook dom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan