daling tot 1/2 (50%) van de originele prijs goudmunten slaan

DeletedUser

Guest
Daling tot 1/2 (50%) van de originele prijs

Deze instelling zal doorgevoerd worden van zodra er minder dan 1.000 spelers op een wereld spelen. Elke maand zullen we dit voor alle werelden controleren en zal elke betroffen wereld een stemming krijgen. Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren. Indien de stemming afgewezen wordt zal een volgende stemming voorvallen van zodra er minder dan 500 spelers zijn, deze stemming is dan opnieuw voor een halvering (zie ook hieronder).

Deze stemming zal meteen ook bepalen of het onmogelijk wordt om te herstarten op deze spelwereld.



bovenstaande pm zal voor iedereen bekend zijn daar we die enige tijd terug hebben mogen ontvangen van support.

op dit moment spelen er volgens mij minder als 1000 spelers op deze wereld.
is er vraag naar halvering van de goudprijs
 

DeletedUser25273

Guest
Daling tot 1/2 (50%) van de originele prijs

Deze instelling zal doorgevoerd worden van zodra er minder dan 1.000 spelers op een wereld spelen. Elke maand zullen we dit voor alle werelden controleren en zal elke betroffen wereld een stemming krijgen. Indien minimum 2/3 van de spelers voor een halvering stemt (66%) zullen we de halvering doorvoeren. Indien de stemming afgewezen wordt zal een volgende stemming voorvallen van zodra er minder dan 500 spelers zijn, deze stemming is dan opnieuw voor een halvering (zie ook hieronder).

Deze stemming zal meteen ook bepalen of het onmogelijk wordt om te herstarten op deze spelwereld.



bovenstaande pm zal voor iedereen bekend zijn daar we die enige tijd terug hebben mogen ontvangen van support.

op dit moment spelen er volgens mij minder als 1000 spelers op deze wereld.
is er vraag naar halvering van de goudprijs

Natuurlijk, meer edels altijd goed.:D
 

DeletedUser61161

Guest
:p

Ik blijf demo ook in de gaten houden :p
Is de enige speler van W15 die ik nog volg :p
 

DeletedUser25273

Guest
.....en saai dat dat is, weken niks en af en toe edels opmaken.:D:D:D
 

DeletedUser61161

Guest
ja :p

Naja gelukkig speel ik op andere werelden waar ik best veel spelers/stammen van in de gaten houd :p
 
Reactiescore
5.599
Meer edels altijd goed hea :D
 
Reactiescore
5.599
Nou lekker machtig voelen dan, doe ik ook altijd :p


Soms dan :p
 
Reactiescore
5.599
Bij mij schieten ze der ok lekker uit
 

DeletedUser

Guest
Gaat dit nu al vanaf morgen 8:00 in aangezien de enquete positief verloopt?
 
Bovenaan