Dagelijkse Loginbonus

Reactiescore
2.490
Screen%20Shot%202017-01-17%20at%2011.00.26.png



Er komt weer een nieuwe feature aan in Tribal Wars! We noemen het de dagelijks Loginbonus! Met deze feature willen we loyale spelers belonen om elke dag terug te komen in het spel.

Als je inlogt voor de eerste keer op een dag (of je hebt ongeopende schatkisten) krijg je bovenaan een scherm en kan je een schatkist openen. Er zijn 9 Schatkisten, één voor elke dag. De schatkist blijft beschikbaar als je inlogt die dag. Dus als je elke dag inlogt kan je op dag 9, 9 schatkisten openen. (Al weten we niet zo goed waarom je niet meteen je beloning wil).

Maar opgelet: Schatkisten die niet geopend werden op dag 9 zullen verdwijnen en worden verplaatst met een nieuwe set van 9 schatkisten.

FAQ
Ik heb de pop-up gesloten. Hoe krijg ik mijn loginbonus?
Het loginbonus venster is toegankelijk via het profielmenu. De pop-up opent ook na elke login voor zolang je ongeopende schatkisten hebt.

Wat als ik een dag vergeet?
Als je één (of meerdere) dagen vergeet wordt de loginbonus niet gereset. Maar je zal niet alle bonussen gratis krijgen. Voor elke volgende login krijg je de volgende krijg je de volgende schatkist in de set (niet diegene voor de huidige dag). Dus als je inlogt op dag 1 en dag 4 krijg je schatkist 1 en 2 (en niet schatkist 4)

Kunnen vakantievervangers de loginbonus claimen?
Neen, enkel via normale logins kan de bonus opgeeist worden. Vakantievervangers kunnen de schatkisten ook niet claimen als de eigenaar ingelogd is die dag.

Moet ik elke dag een schatkist claimen?
Neen, dat moet niet. Tot de laatste dag (dag9) kan je alle vrijgeschakelde schatkisten claimen. Denk eraan dat na dag 9 alle schatkisten gereset worden en dan kan je ze niet langer opeisen. We raden je aan de schatkisten dus eerder op te eisen.

Is dit beschikbaar in de apps/mobiel?
Momenteel is deze functie enkel toegankelijk in de browserversie.

We hopen dat je ervan geniet en veel verzamelplezier!
 
Bovenaan