[Ingevoerd] Dagelijkse awards

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 100 90,1%
  • Nee

    Stemmen: 11 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    111

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik heb een klein voorstel voor de dagelijkse awards. Als je nu eerste staat, staat er: Je staat aan kop! Behoud dit record tot 0:00 om deze award te winnen! Maar hier erger ik me een beetje aan, aangezien je niet kan zien hoever je daadwerkelijk op een ander voor staat. Ik zou graag zien dat als je eerste staat bij een award, er met kleine letters bijvoorbeeld onderstaat op hoeveel de nummer 2 staat. Als je niet eerste staat zie je wel wie de meeste heeft, dus dan mag de nummer 1 toch ook wel zien hoeveel de nummer 2 heeft? :)
 

DeletedUser73318

Guest
Wat ook leuk zou zijn is je record zien, ook al haal je niet de award

Idd, persoonlijk reward + wereld reward. En dan mag jou 'persoonlijke record' niet eens een vlag geven ofzo. Gewoon leuk om dat te zien voor jezelf denk ik :).
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bump :)
 

DeletedUser48160

Guest
Ben het hier ook zeker mee eens. Erg vervelend als je denkt hem te hebben en op het laats word je net ingehaald :D
 

DeletedUser

Guest
mijn opinion als speler: het zal leuk zijn om te zien dat de concurentie voor awards omhoog gaat! Als je ziet hoeveel je voorstaat op een andere speler heb je dat inzicht beter en zal er een grotere competitie ontstaan voor de award(s)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
mijn opinion als speler: het zal leuk zijn om te zien dat de concurentie voor awards omhoog gaat! Als je ziet hoeveel je voorstaat op een andere speler heb je dat inzicht beter en zal er een grotere competitie ontstaan voor de award(s)

Daar ben ik het mee eens :)
 
Reactiescore
2
Goed idee! Lijkt me idd handig want nu is het soms beven tot de laatste second of je die award wel haalt. :)
 

DeletedUser16768

Guest
Juist onderdeel van de strijd voor wie wint.
De nummer 2 weet hoeveel hij achter staat en de nummer 1 moet er alles aan doen om voorop te blijven.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Nog 18 :eek:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
6 :d
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bovenaan