Dag vix-v

DeletedUser78972

Guest
Oke en toen had je dat gedaan. En wat deed je toen? Zei je toen oke nu is het fair ik kap ermee? Nee toen zei je hee ik heb nog 400 clears op dit dorpje lopen, ga ik niet meer stoppen. En je schreef, wat, 5? accounts aan of ze je wilden helpen boosten omdat je rang 1 wou. Het domme is dat je dit zelf zegt in de chat. Vandaar dat het een beetje zielig is dat je dit achteraf de hele tijd probeert te verdedigen met 'neee ik wou compenseren maar ik schoot een beetje uit'.

Dus als je op een gegeven moment wat zelfreflectie had genoten had je een keer kunnen bedenken dat on onhandig bezig was, maar helaas.

Haha je ben zo'n pannekoek dat je niet eens weet waar je het over hebt.
Nergens meer als 100 clears op gegooid?
2 accounts gooiden een deel van hun def op mij en ik ook me safe def op mezelf
Verder heb ik idd 4 accounts in totaal gevraagd of ze wouden dumpen en heb gezegd dat ik probeer 1e te worden, stiekem wist ik allang dat me dit niet ging lukken omdat colla veel meer dumpaccounts had en had daar met hem ook gewoon leuke gesprekken over en hij begreep zelfs dat ik boostte alleen hij zou me niet laten winnen, wat ik ook weer snapte.
Ook daar heb ik screens van.

So what? Jij en Fred denken dat je alles kan bepalen wie wat en hoeveel mag enzovoort maar daar doe ik niet aan mee, tis jammer dat de rest daar in meegaat(komt ook omdat iedereen er klaar mee is).
Jullie hadden zo goed moeten opkomen voor een stammie toen er daadwerkelijk iemand benadeeld werd kwa rang maar nee toen hoorde ik jullie niet, nee de huichelaars gingen zelfs stiekem helpen via vv lol.

Het mooie is ik heb jullie nooit beticht van boosten of iets dergelijks en liet jullie gewoon je gang gaan en probeerde juist de boel te sussen altijd, en nu kreeg ik een dikke deksel terug op me neus.
 
Reactiescore
5
Legitiem dichtbij, door middel van een keiharde stab. Als je dacht dat we je gingen belonen voor het stabben met een eerste rang op welk vlak dan ook, dan heb je het mis.

kinderachtig, hij maakt tenminste wel echte kills jij faked ze^^
Hij verdiend in jou ogen die 1e plek niet omdat jij dan in niks meer 1e wordt XD, dat kan je niet aan begrijpelijk.
Van alles naar niets dan maar faken :D
Niveau wereld 59 YEA

KUSJES
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
kinderachtig, hij maakt tenminste wel echte kills jij faked ze^^
Hij verdiend in jou ogen die 1e plek niet omdat jij dan in niks meer 1e wordt XD, dat kan je niet aan begrijpelijk.
Van alles naar niets dan maar faken :D
Niveau wereld 59 YEA

Jij bent echt een tienjarige met de voelsprieten van een steen en het iq van een sprinkhaan hè. Als ik zoveel had gegeven om die 1e rang, had ik mijn pp voorraad er wel doorheen geblazen om weer boven banana te eindigen. Ik won al twee keer eerder op de 1e plek en nog viermaal top drie. De enige reden dat ik od-scores boost is omdat ik het Devin totaal misgun, dat is mijn drijfveer. Stabbers / verziekers beloon je niet met prijsjes. Noem mij zwak vanwege boosten - dat maakt me echt geen fluit uit - het staat buiten kijf dat mijn team en ik véél meer hebben betekend dan kneuzen zoals jij of Devin dus boost ik dan onterecht bepaalde scores die ik sowieso gewonnen gehad met een normale wereldverloop (Devin's woorden)?
 

DeletedUser78972

Guest
Je had die OD zwz gewonnen en terecht maar ik was wel dichterbij gekomen en miss zelfs wel voorbij maar goed snap ook wel dat je dat misgunt hoor.

Maar iemand heeft nu depipi geboost zodat ik alsnog geen odd 1 pak Hahah en dat is nog triester lol.
Jullie haat is zo groot dat je zelfs vijanden gaat boosten omdat eigen leden het niet meer redden met boosten lol.
 

DeletedUser72496

Guest
't is gebeurd

giphy.gif
 
Reactiescore
111
Wie is er van de keer uit de stam gegaan? Dat is toch een beetje traditie op deze wereld he...
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
kinderachtig, hij maakt tenminste wel echte kills jij faked ze^^
Hij verdiend in jou ogen die 1e plek niet omdat jij dan in niks meer 1e wordt XD, dat kan je niet aan begrijpelijk.
Van alles naar niets dan maar faken :D
Niveau wereld 59 YEA

KUSJES

Ik snap nog steeds oprecht niet waarom jij hier op 't AF nog steeds een grote mond op zet. Je hebt de hele wereld niets bereikt, op elk deeltje front dat je had met Vix-V verloor je dorpen, welke verliezen je compenseerde door stammies of barbs terug te edelen. Je werd in je eigen stam gezien als een stabber en doet nu stoer over je rang 1 ODS?
 
Reactiescore
111

Deleted User - 487776907

Guest
Gratz met de winst :) Jammer dat de wereldwinst net een uurtje te vroeg is ingezet (of ik net te laat edels heb verstuurd), anders was noob nog een rang lager :p
 

DeletedUser78972

Guest
Gefeliciteerd iedereen met de winst.
Jammer dat er nog geboost moest worden om mijn rang 1 odd te verpesten maar goed die haat neem ik voor lief.

Tot op een volgende wereld:)
 

DeletedUser78972

Guest
Gelukkig nog wel net boven die noob van een roguieas gebleven lol.
 
Bovenaan