Dag vix-v

Deleted User - 487776907

Guest
DimpledPhonyAlaskanmalamute.webp
 
Reactiescore
3.541
Het is altijd sneu om te zien sommige acc's op het einde van de wereld nog hard gaan zitten boosten voor een bepaalde rang te behalen ook acc's die weinig betekent hebben verder.

Als leider kan je daar tegenop treden maar gooi je zo mogelijk de winst weg door leavende acc's.

Doorgaans word er dus niks tegen gedaan, dat is de veiligste keuze. Je moet er ook nog maar zin in hebben je tijd erin te steken en risico te nemen het tegen te gaan.

Al lijkt mij dit ook niet meteen de juiste manier om je punt duidelijk te maken al is het ergens wel nobel je er alles voor opgeeft.

Komen weer terug op het feit de mentaliteit en collegialiteit vaak heel ver te zoeken is op TW. Is iets waar ik ook vaak geconfronteerd mee raak.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Alhoewel ik de actie van Devin enorm afkeur en het gewoon vervelend vind dat ik nu twee weken moet gaan edelen omdat Act anders mijn rank 5 afpakt snap ik Devin zijn frustratie wel en heb ik ook altijd gezegd dat Devin straffen voor het feit dat hij heisa maakt om het boostern van De Sukke persoonlijk afkeur. Het is een uit de hand gelopen kleuter ruzie tussen Devin en DeSukke...

Ik ga Devin daarom niet offen aangezien ik persoonlijk gewoon goed met hem kan opschieten, ik zal als stamgenoot gewoon aan de kant van Sukke staan tho :).

Jammer dat het zo moest lopen... Je bouwt samen naar de wereldwinst en op het laatste moment moet dat verpest worden door het incapabele discussie gedrag van twee ''volwassen'' gasten.
 
Reactiescore
478
Ik zie niet in waar in onvolwassen geweest ben? Na het boosten van devin heb ik aangekondigd aan devin dat ik mijn dorpen ging uitbouwen. Hij is hier op hetzelfde moment mee begonnen als ik. Dat ik vervolgens een stuk sneller uitbouw dan hij, kan ik ook niks aan doen.
Daarnaast denk ik juist volwassen te zijn geweest door me heel bewust niet te mengen in alle discussies. Op het stammenforum of hier op het AF, waar Devin met een tirade kwam.

Maar goed, waar 2 partijen vechten, hebben er twee schuld, die mening respecteer ik wel ;)
 

DeletedUser78972

Guest
Vgm bouwde je al uit voor ik ging od ging boosten
Ik kan dat allemaal niet meer terughalen omdat de chat was opgeheven.

Het heeft ook geen zin meer het is te laat, nogmaals voor de de mensen die ik momenteel benadeel met deze verlenging vind ik het klote maar ik kies toch voor me eigen principes uiteindelijk.
 
Reactiescore
478
Vgm bouwde je al uit voor ik ging od ging boosten
Ik kan dat allemaal niet meer terughalen omdat de chat was opgeheven.

Het heeft ook geen zin meer het is te laat, nogmaals voor de de mensen die ik momenteel benadeel met deze verlenging vind ik het klote maar ik kies toch voor me eigen principes uiteindelijk.

Ik had mijn dorpen inderdaad van 10.000 punten naar 10.019 gedaan, een kleine boost, maar inderdaad waar ;)
 

DeletedUser78972

Guest
X 1050 dorpen ongv is toch zo'n 20k wat cruciaal was aangezien het Maar paar k scheelde op sommige momenten.
Toen begon het gezeik, wat mij vooral boos maakte was de vv die voor jou dorpjes edelde en het gat nog groter werd.

Ik geef toe heb ook fout gehandeld en heb niet 100 procent gelijk maar dat heeft niemand die hier zich mee bemoeit heeft.
Verder sta ik nog steeds achter mijn gedachte dat de vervolging veelste zwaar was en vandaar deze keuze.
 
Reactiescore
478
X 1050 dorpen ongv is toch zo'n 20k wat cruciaal was aangezien het Maar paar k scheelde op sommige momenten.
Toen begon het gezeik, wat mij vooral boos maakte was de vv die voor jou dorpjes edelde en het gat nog groter werd.

Ik geef toe heb ook fout gehandeld en heb niet 100 procent gelijk maar dat heeft niemand die hier zich mee bemoeit heeft.
Verder sta ik nog steeds achter mijn gedachte dat de vervolging veelste zwaar was en vandaar deze keuze.

Toch is 10.019 een behoorlijk degelijk uitbouw, al kan het inderdaad het verschil zijn.
Maar goed, die discussie ga ik niet voeren, dat wordt een wel/nietje.
Het is gebeurd, je hebt stappen gezet. We gaan zien hoe het eindigt ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat we dit nog bediscussiëren zeg.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Middels een semi-stab, wees er trots op knul.
 

DeletedUser61134

Guest
Roald speelt altijd kruiwagen met zijn vrouwtjes (of mannetjes)
Of bedoelde je iets anders dan standje met 97 in je naam?

Ik had mijn dorpen inderdaad van 10.000 punten naar 10.019 gedaan, een kleine boost, maar inderdaad waar ;)

Rotbooster! SHAME

Ik heb 2 x het avvd record:p

Toen ik mijn goede stamgenoot @underground tacticz. 1000 clears(en 400x ZC & Katas) met kata op boer op bezoek stuurde had ik 6x Avdd snap je vreugde altijd machtig mooi dat aanvallen ^^
 

DeletedUser78972

Guest
Grappig dat ik met 3k incs nog steeds al jullie edels op blok ok kan zetten, noobs

Maar zoals je aan me dodges kan zien ben ik er wel een beetje klaar mee weer haha

Dus wordt sochtends en savonds een beetje 1cen tot alles rip is en dan mogen jullie me proberen weg te krijgen lol

Succes
 
Bovenaan