Dag vix-v

DeletedUser78972

Guest
Dat wil ik best geloven hoor en dat mag ook wel met zo'n attitude:p
Ik heb t op Noob hem dat helaas nooit zien doen omdat er weinig incs waren toen die kwam.
Als idd ze activiteit hoger was geweest en wat offensiever ingesteld dan was die perfect geweest.
Maja snap ik ook wel dat je daar nie altijd zin in heb en dat wel een keer gezien heb.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser78972

Guest
Wanneer gaan ze die wereld is afronden jo ik wacht op me pp
 
Reactiescore
2.490

DeletedUser69389

Guest
Wanneer gaan ze die wereld is afronden jo ik wacht op me pp
Dan had je maar niet moeten stabben, want dan was je in de top 3 geëindigd en kreeg je pp. Maargoed wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten.
 

DeletedUser78972

Guest
Heb het niet over die pp pannekoek.
Dat snap ik ook nog wel.

Blijkbaar ben je vergeten of heb je niet meegekregen dat ik geen 3e mocht worden.
Btw als je die winst nog in je handtekening heb staan (kan ik nu niet zien) haal em maar weg want je heb niet gewonnen noob want je heb het eind niet meegemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Heb het niet over die pp pannekoek.
Dat snap ik ook nog wel.

Blijkbaar ben je vergeten of heb je niet meegekregen dat ik geen 3e mocht worden.
Btw als je die winst nog in je handtekening heb staan (kan ik nu niet zien) haal em maar weg want je heb niet gewonnen noob want je heb het eind niet meegemaakt.
Je mocht wel 3e worden, maar je hebt er zelf voor gezorgd dat dat niet meer zo mocht zijn. Iedereen ziet dat op Jonan (@potje ) en die idiote @Unwedmuppet. na. Zelfs je eigen medespeler Maarten heeft zich van je gedistantieerd omwille van je handelen. Dus hou aub op met dat gejank van je.


Betreffende de winst die ik mijn handtekening heb staan die blijft daar staan, omdat ik simpelweg een belangrijk aandeel heb gehad in het eerst stabiel houden van Vinage en daarna bij de oprichting van Vix-V. Al was ik inderdaad in Vix-V minder actief vanwege een gebrek aan motivatie. Maar dat bijvoorbeeld Maarten je co werd is aan mij te danken en ik denk dat ik samen met Roald de persoon was die voor de meeste aanwas aan (potentiële) medespelers was. Dat ik het einde niet heb meegemaakt klopt, maar dat was normaal gesproken maar een maand geweest als dat gedoe met jou er niet was geweest. Ik heb een groter aandeel gehad dan wat ook jij bijvoorbeeld had. Alleen defensief en offensief met het account gezien minder vanwege de ligging. Maar dan wel weer op andere facetten van het spel. Dus hou gewoon je smoel. Want posts als dit bevestigen ook wat ikzelf hier nu heb geplaatst.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha Je spreek jezelf in je eerste zin wel tegen.

Je weet er niks van omdat je er niet was de laatste maand a 2 maanden dus moet jij je smoel houden nerd.
Verder heb jij de laatste paar maanden alleen maar zitten leaven en janken en had je het uithoudingsvermogen niet om het vol te houden dus verdien je in mijn ogen geen winst.
Als leider heb je miss meer gedaan ja dat is logisch maar IG heb ik 3x zoveel als jou gedaan dus meer dan mij heb je zwz nooit gedaan.

En over wie het met me eens is kan je ook niet praten als je niet met iedereen contact heb noob.
En ik denk dat maarten zich heeft gedistantieerd van mijn reacties op het uitbouwen en het gezeik ja.
Daarvoor was hij het ook niet eens met het uitbouwen.

Je bent geleaved net als ik oftewel heb je gekozen voor geen winst.
Je zei zelfs eerder ik wil geen deel uitmaken van die stam en winst als er mb's worden gerekruteerd en nu heb je ineens gewonnen lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Haha Je spreek jezelf in je eerste zin wel tegen.

Je weet er niks van omdat je er niet was de laatste maand a 2 maanden dus moet jij je smoel houden nerd.
Verder heb jij de laatste paar maanden alleen maar zitten leaven en janken en had je het uithoudingsvermogen niet om het vol te houden dus verdien je in mijn ogen geen winst.
Als leider heb je miss meer gedaan ja dat is logisch maar IG heb ik 3x zoveel als jou gedaan dus meer dan mij heb je zwz nooit gedaan.

En over wie het met me eens is kan je ook niet praten als je niet met iedereen contact heb noob.
En ik denk dat maarten zich heeft gedistantieerd van mijn reacties op het uitbouwen en het gezeik ja.
Daarvoor was hij het ook niet eens met het uitbouwen.

Je bent geleaved net als ik oftewel heb je gekozen voor geen winst.
Je zei zelfs eerder ik wil geen deel uitmaken van die stam en winst als er mb's worden gerekruteerd en nu heb je ineens gewonnen lol.
Je spreekt jezelf enorm tegen. Volgens mij heb ik mij ook nog bemoeid met de finale klap, naast die van Flipping, door de actie op Heerenveen en Witje te coördineren waarmee de laatste hoop voor de GI'ers (inclusief de nieuwe mensen0 verdwenen was. Omdat ze een ultieme poging wilden doen op STWMAO vanuit alle kanten om dat account neer te halen.

Dat jij IG meer kon doen komt o.a. omdat ik voor jou Maarten had gecontacteerd. Zelf had je geen reet klaar gespeeld.

Volgens mij ben jij juist diegene die de hele tijd loopt te janken dat het zo onrechtvaardig is dat de Sukke van 10.000 punten per dorp naar 10.019 ging etc. Zelfs zo onrechtvaardig dat jij maar besloot te gaan stabben.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha ja die actie heb je idd wel een deel aan bijgedragen ja klopt

Haha maarten heeft miss max 70 dorpen geedeld dus die andere 1000+ heb ik zelf klaargespeeld ei.
Wel heeft hij veel dingen kwa onderhoud en planning gedaan dat klopt.

En nee het ging niet om 19 punten ei veel meer maar miss weet je dat niet omdat je toen al geragequit was lol.
 

DeletedUser79332

Guest
Jongens, de wereld is voorbij. Gefeliciteerd aan Vix.
Er nu nog op door jammeren wie er wel gelijk heeft en niet en wel tot het einde was en niet en wat nog allemaal meer boeit niet zoveel meer.

De wereld is klaar en iedereen heeft daar zijn steentje aan bijgedragen op zijn/haar manier zowel positief of negatief. Geniet van je vrije tijd of laat weer van je spreken op een andere wereld!
 
Reactiescore
1.478
Je mocht wel 3e worden, maar je hebt er zelf voor gezorgd dat dat niet meer zo mocht zijn. Iedereen ziet dat op Jonan (@potje ) en die idiote @Unwedmuppet. na. Zelfs je eigen medespeler Maarten heeft zich van je gedistantieerd omwille van je handelen. Dus hou aub op met dat gejank van je.
Wat heb ik ermee te maken? Ik snap niet waarom iemand zou boosten, en ik snap ook niet wat devin zo belangrijk aan die rang vind. Ik heb nergens gezegd dat ik het met hem devin eens ben? Ik had enkel gezegd dat ik hem graag zou willen helpen deffen als hij voor de 1 tegen 1 of iets was gegaan. Dat was op geen enkele manier bedoeld om hem aan te zetten te stabben.

En @maretan speelde al een tijdje niet meer op noobstiaan, dus die heeft er ook niks mee te maken. Dat heeft hij ook zelf hier ergens gezegd.
 
Bovenaan