Dag vix-v

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Of je rang beïnvloedt wordt door pp of door uit bouwen is nog wel een verschil he Roald, vandaar ik moeilijk deed omdat er soortvan iets was afgesproken daarover binnen de stam.
Al blijft die pprush van banana ook wel triest hoor(al vond ik het toen wel grappig tijdens jullie strijd, achteraf d8 ik die haat zat echt diep lol)

@firedrakan ja eigenlijk hoor ik op 1 de staan met odd maar banana heeft zelfs een vijand genaamd depipi(oud-vriendje van fred) geboost om mij geen eerste te laten worden haha.
Dus elke stats van oda tot OD klopt geen bal van en is mee gesjoemelt.

Ach al deze trieste bedoelingen hielpen mij juist om deze wereld af te sluiten en me verslaving te beperken.
Ben trots op wat ik bereikt heb als noob van 1 dorp 1078 dorpjes maken in de core en heb veel geleerd, oda#3 odd#2 en OD#2.
Het enige wat ik nog ga doen af en toe is bij sommige mensen proberen hun start te verneuken lol.

Twee statements maken in één post en er twee keer naast zitten, dat is wel een beetje jouw ding hè?

Onze PP-rush is triest? Laat ik met 100% zekerheid kunnen zeggen dat jij minstens dubbel zoveel pp in deze wereld hebt gestoken als wij. Het verschil is dat wij weten wanneer en hoe effectief pp te gebruiken tegenover jou die muurtjes van 0-20 gooit, de meest nutteloze event spamt en van die rare pakketten koopt waar pp+gs samen zitten.

Pipi een vriendje van mij? Pipi is absoluut geen vriendje van mij. Ik heb toevallig op een andere wereld tegen hem aangelegen, maar heb er verder absoluut geen contact mee gehad. Hij heeft deze wereld ongeveer alleen tegen ons lopen schelden dat hij het laf vond dat we op een gespeelde wereld nog een massa op hem gooiden omdat hij zijn rang zou verdienen.

'Dus elke stats van oda tot OD klopt geen bal van en is mee gesjoemelt'. En letterlijk twee zinnen later:'Ik ben trots op wat ik bereikt heb oda#3 odd#2 en OD#2.' :confused2::confused2::confused2:
 

DeletedUser69389

Guest
Twee statements maken in één post en er twee keer naast zitten, dat is wel een beetje jouw ding hè?

Onze PP-rush is triest? Laat ik met 100% zekerheid kunnen zeggen dat jij minstens dubbel zoveel pp in deze wereld hebt gestoken als wij. Het verschil is dat wij weten wanneer en hoe effectief pp te gebruiken tegenover jou die muurtjes van 0-20 gooit, de meest nutteloze event spamt en van die rare pakketten koopt waar pp+gs samen zitten.

Pipi een vriendje van mij? Pipi is absoluut geen vriendje van mij. Ik heb toevallig op een andere wereld tegen hem aangelegen, maar heb er verder absoluut geen contact mee gehad. Hij heeft deze wereld ongeveer alleen tegen ons lopen schelden dat hij het laf vond dat we op een gespeelde wereld nog een massa op hem gooiden omdat hij zijn rang zou verdienen.

'Dus elke stats van oda tot OD klopt geen bal van en is mee gesjoemelt'. En letterlijk twee zinnen later:'Ik ben trots op wat ik bereikt heb oda#3 odd#2 en OD#2.' :confused2::confused2::confused2:
Dat heet Deviniologica
 

DeletedUser78972

Guest
Haha komt omdat ik maar 20 mil ofs geboost heb en sommige van jullie meer als 100mil.
Dus ik kan wel degelijk trots zijn op die stats.
Miss ben je salty dat je geen eens boven me bent gekomen op oda na dan? Lol
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Pff waarom zouden we salty zijn? Jij eindigt de wereld als stabber én als verliezer.

Wij gaan de wereld uit als winnaars en superieur tegenover noobs zoals jij. Ik denk niet dat er iemand salty is op je, we lachten je gezamelijk eens goed uit in de stamchat.
 

DeletedUser78972

Guest
Whaha ja proficiat met deze puike winst, en denk vooral dat je superieur ben.
En dat lachen viel wel mee hoor en btw ik heb stiekem nog harder meegelachen:eek::)
Jammer dat de oude titel van die chat niet is gelukt lol
Whahah
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Serieus niemand caret, alleen jij. Moest iemand het gewild hebben zou wereld wel nog 2 weken langer duurde, maar niemand boeit het wat. Alleen jou.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha Boris en nog een paar wouden zelfs verlengen om mij nog meer kapot te maken noob.
Waar jammer genoeg niet genoeg steun voor was.
 
Reactiescore
37
Jij bent ook geen tering waard :D
Ik heb tenminste nog iets bereikt noob

lol, wat denk je bereikt te hebben?
dat nu de ganse TW community weet dat jij een stabber bent en een nietsnut? dan heb je inderdaad iets bereikt

ik had u beter een half jaar geleden uit de weg geruimd zoals het plan was, maar ik mocht niet van de stam want dan ging je naar whale vluchten. Bij u vriendje waar je makkelijk ook 20 miljoen ODS mee gekregen hebt door hem te ondersteunen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Devin godvergeten lambal, jij stabbed DIEHARD je gehele stam en degene aan wie je je gehele toekomst te danken hebt en dan haat je op pp abuse en boosten? Alsof een massamoordenaar een tasjesdief met een stalen gezicht zegt dat wat hij doet, niet zo netjes is. Die hele stab is de enige reden dat noob in de buurt kon komen van de OD rang. Trouwens, gelijk aan Firedrakan, de echte ODD fanaten zijn allemaal op delete. Flipping pages, Witje, Mr.victorious die gasten hadden leip veel legitieme odd maar zijn naar 0 dorpen gespeeld en verdwenen uit de ranglijsten.

Realiteit is wel, iemand die terugkijkt op de wereld ziet al snel een 100m ODD boost en een ODA boost van Roald en ziet de ODS van Muppet niet eens in de statistiek terug.

Enige wat ze zullen zien is dat Noob gekicked is en dan massaal aangevallen word door zijn oude stam en zullen hem als enige OD winnaar zien.

Neutraal perspectief werkt niet op basis van wat jullie vinden, maar op basis wat in statistiek terug te halen is.

Iedereen met wat ervaring weet heel goed dat de verslagen tegenstanders scores altijd hopeloos beïnvloedt worden door de end-game.. Simpelweg omdat je in één maand extra end-game meer oda kunt pakken dan in de eerste tien maanden bijéén. Accounts die de grootste massa's moesten deffen maar inactief raakten verdwijnen onderaan de lijsten.

Ik zal je gelijk een tip geven; als je iemands verleden wilt achterhalen dan vraag je gewoon rond in je contactenkring. Doe je dat in dit geval voor wereld 59 zal bijna iedereen zowel die unwedmuppet als Noobstiaan op een negatieve manier afschilderen. Moest Devin in een van mijn stammen solliciteren, en ik heb nog niet zou kennen, had ik hem niet toegelaten op basis van stamgenoten.

Leiders van topstammen checken referenties niet door te kijken naar hun rangen maar checken de referenties door spelers van dezelfde wereld te vragen. De tw community is zo klein dat als ik binnen mijn team zou vragen naar welke noemenswaardige speler dan ook, één van ons hem/haar met zekerheid (zou moeten) kennen, alleen al omdat we 55 van de 67 werelden hebben gespeeld tezamen. Ik maak me dan ook totaal geen zorgen om wat voor resultaten ik achter laat. Ik hoef nooit te solliciteren om een stam binnen te komen, iedereen kent me toch wel na al die jaren en zoniet klikken ze op de handtekening en weten ze ook genoeg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik hoef nooit te solliciteren om een stam binnen te komen, iedereen kent me toch wel na al die jaren en zoniet klikken ze op de handtekening en weten ze ook genoeg.
STOER HOOR, probeer maar eens als ik succesvol leider ben ooit :cool2:
 

DeletedUser78972

Guest
Haha ik heb gekozen voor stabben omdat ik iets opgelegd krijg waar ik t totaal niet mee eens was.

Je mag van mij vertellen wat je wilt aan wie dan ook, iedereen kan hier zelf een beetje lezen wat er gebeurd is.
Ook moet je niet denken dat jij bij alle professionals goed ligt en of ze het in deze kwestie met je eens zijn.

Je had neutraal moeten blijven en mij hooguit een waarschuwing kunnen geven ipv de stam te laten kiezen uit een oneerlijke stemming.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Niemand kiest jou kant Devin, als je dat nog steeds niet ziet heb je een ongelofelijke plaat voor je kop. De god ganze stam stemde in voor datgeen jij ''opgelegd'' kreeg. Je mist echt een behoorlijk stuk zelfreflectie als je dan niet even kijkt naar je eigen acties. Werkelijk waar, een kind is beter in staat om na te denken dan jij. Je had voldoende waarschuwingen gekregen.

Noem één professional waar ik slecht bij lig dan, geloof er geen zak van namelijk.
 

DeletedUser3809

Guest
Haha ik heb gekozen voor stabben omdat ik iets opgelegd krijg waar ik t totaal niet mee eens was.

Je mag van mij vertellen wat je wilt aan wie dan ook, iedereen kan hier zelf een beetje lezen wat er gebeurd is.
Ook moet je niet denken dat jij bij alle professionals goed ligt en of ze het in deze kwestie met je eens zijn.

Je had neutraal moeten blijven en mij hooguit een waarschuwing kunnen geven ipv de stam te laten kiezen uit een oneerlijke stemming.

Dus wat volgens jou had moeten gebeuren is dat jij hele scheldpartijen ging houden en mensen een beetje verbloemd ging bedreigen, en je in het algemeen ging gedragen als een slecht opgevoede kleuter wiens speeltje ingenomen was. En dat aan het einde vn al die dingen jij er een voordeel uit moet halen door een extra 2 weken te krijgen om terug te komen, door een reset die onterecht was en waarvoor zelfs een ban was gekomen? Ben je niet lekker ofzo? Hoe kun je naar je eigen gedrag van de laatste tijd kijken en denken: ja ik sta in het gelijk: zij doen niet eerlijk tegen mij. Buiten een paar gekkies hier die gewoon graag tegen Vix V zijn en willen stoken is er ook niemand te vinden die je acties ook maar enigszins normaal vindt. Niet voor niks koos de stam democratisch voor die straf. Je probeert dat steeds af te schuiven op iets wat een paar doen, maar er is echt gewoon voor gestemd en een hele dikke meerderheid voor gevonden.

Maar wat is de aanleiding voor je gestoorde gedrag? Dat Sukke ging uitbouwen van 10.000 naar 10.019? Dat is letterlijk het enige wat is gebeurd voor jij zelf besloot dat je een OD rang 1 wou hebben en daarvoor ging boosten. Dat daarna iemand tegen jou gaat boosten kan niemand wat boeien, want zelf doe je het ook. Je roept hier steeds op dat een rang en OD boosten totaaaaaal iets anders is, maar je bent echt de enige die daar zo'n compleet onderscheid in maakt.

Nog heel veel succes verder in het leven, maar ik zou echt eens gaan kijken naar je instelling, want als je IRL op dezelfde manier flipt en totaal niet objectief naar jezelf kan kijken ga je daar echt wel probleemn van ondervinden.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha ik weet van spelers van 4 accounts dat ze bedenkingen hebben bij de manier waarop het gegaan is.

Ik zeg nergens dat mijn gedrag goed is hoor heb ik al eerder hier gezegd en dat waren te hoog opgelopen reacties.
Ik vraag me alleen af waarom er niet is opgetreden tegen het boosten van sukke En nee niet om die 19 ptn per dorp Maar veel meer he.
En ook tegen mij steeds uit de chat gooien door Fred werd niks van gezegd.
Ook de vv bij sukke vond ik niet netjes.

En ja OD boosten is en blijft heel wat anders dan een rang beïnvloeden dmv uitbouwen.
Feit is nog steeds dat ik niemand ze rang ingehaald heb:)
Het is vrij logisch dat die uitslag er is als je een stam 4 opties geeft in het nadeel van noob lol.

Btw welke waarschuwingen heb ik gehad?
En nee roald ik ga niemand noemen, ook niet diegene die het er niet mee eens zijn/waren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik hoef nooit te solliciteren om een stam binnen te komen, iedereen kent me toch wel na al die jaren en zoniet klikken ze op de handtekening en weten ze ook genoeg.

goh ik ken het, ik schrijf tegenwoordig slechts een hoop onzin en drop het lijstje met accountnamen voor het geval men me niet kent voor de referenties en komt wel goed
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Whaha ja proficiat met deze puike winst, en denk vooral dat je superieur ben.
En dat lachen viel wel mee hoor en btw ik heb stiekem nog harder meegelachen:eek::)
Jammer dat de oude titel van die chat niet is gelukt lol
Whahah

Ik mag niet hopen dat jij op welke manier dan ook denkt dat jij ook maar enigszins in de buurt komt bij het niveau van Laurens. Ik weet dat hij op W59 niet altijd de beste indruk heeft gemaakt qua activiteit en dat hij een grote bek heeft is ook wel algemeen bekend, maar ik heb hem de afgelopen Classic meegemaakt en moet toch wel eerlijk bekennen dat Laurens' ego toch wel enigszins terecht is, al uit hij het soms op een beetje eigenaardige manier. Hij heeft zich daar in bochten gewurmd om te kunnen VVen toen er bij ons niemand aanwezig was en de manier waarop hij het account weer afleverde is ook iets dat je hedendaags niet vaak meer ziet.
 
Bovenaan